Volkswagen Golf 1.0 eTSI, eHybrid, GTE: Napětí kolem golfu
1
/
73
Prohlédnout znovu
Volkswagen Golf 1.0 eTSI, eHybrid, GTE: Napětí kolem golfu
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
|
Volkswagen
Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
|
Volkswagen
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
|
Volkswagen
Nejvíce se nám zamlouvalo plug-in hybridní provedení eHybrid. Umí jet dynamicky i úsporně.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Základ plug-in hybridních verzí se shoduje. Elektronika v GTE umí vydolovat systémový výkon 180 kW.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Baterie plug-in hybridů se dobíjejí střídavým proudem. Maximálně zvládnou 3,6 kWh, takže k plnému dobití z nuly potřebují tři hodiny a čtyřicet minut.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Mild-hybridní Golf 1.0 eTSI/81 kW je dodáván výhradně se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Základní litrové provedení dostane manuál.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Litrový tříválec s výkonem 81 kW je v provedení eTSI podporován 48V mild-hybridním systémem. Plachtí s vypnutým motorem a část energie při zpomalování rekuperuje na elektřinu.
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
|
Volkswagen
Konec V8 Hellcat neznamená konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo