Volkswagen Golf 1.0 eTSI, eHybrid, GTE: Napětí kolem golfu

5/73
Přehled fotografií
Zavřít
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
    Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje| Zdroj: Volkswagen
  • Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
    Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf GTE
    Volkswagen Golf GTE| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
    U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.| Zdroj: Volkswagen
  • U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
    U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.| Zdroj: Volkswagen
  • Nejvíce se nám zamlouvalo plug-in hybridní provedení eHybrid. Umí jet dynamicky i úsporně.
    Nejvíce se nám zamlouvalo plug-in hybridní provedení eHybrid. Umí jet dynamicky i úsporně.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Základ plug-in hybridních verzí se shoduje. Elektronika v GTE umí vydolovat systémový výkon 180 kW.
    Základ plug-in hybridních verzí se shoduje. Elektronika v GTE umí vydolovat systémový výkon 180 kW.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Baterie plug-in hybridů se dobíjejí střídavým proudem. Maximálně zvládnou 3,6 kWh, takže k plnému dobití z nuly potřebují tři hodiny a čtyřicet minut.
    Baterie plug-in hybridů se dobíjejí střídavým proudem. Maximálně zvládnou 3,6 kWh, takže k plnému dobití z nuly potřebují tři hodiny a čtyřicet minut.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf eHybrid
    Volkswagen Golf eHybrid| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Mild-hybridní Golf 1.0 eTSI/81 kW je dodáván výhradně se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Základní litrové provedení dostane manuál.
    Mild-hybridní Golf 1.0 eTSI/81 kW je dodáván výhradně se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Základní litrové provedení dostane manuál.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Litrový tříválec s výkonem 81 kW je v provedení eTSI podporován 48V mild-hybridním systémem. Plachtí s vypnutým motorem a část energie při zpomalování rekuperuje na elektřinu.
    Litrový tříválec s výkonem 81 kW je v provedení eTSI podporován 48V mild-hybridním systémem. Plachtí s vypnutým motorem a část energie při zpomalování rekuperuje na elektřinu.| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
  • Volkswagen Golf 1.0 eTSI
    Volkswagen Golf 1.0 eTSI| Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE
Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf GTE
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.
Nejvíce se nám zamlouvalo plug-in hybridní provedení eHybrid. Umí jet dynamicky i úsporně.
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Základ plug-in hybridních verzí se shoduje. Elektronika v GTE umí vydolovat systémový výkon 180 kW.
Volkswagen Golf eHybrid
Baterie plug-in hybridů se dobíjejí střídavým proudem. Maximálně zvládnou 3,6 kWh, takže k plnému dobití z nuly potřebují tři hodiny a čtyřicet minut.
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf eHybrid
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Mild-hybridní Golf 1.0 eTSI/81 kW je dodáván výhradně se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Základní litrové provedení dostane manuál.
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Litrový tříválec s výkonem 81 kW je v provedení eTSI podporován 48V mild-hybridním systémem. Plachtí s vypnutým motorem a část energie při zpomalování rekuperuje na elektřinu.
Volkswagen Golf 1.0 eTSI
Volkswagen Golf 1.0 eTSI