Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje|
Zdroj: Volkswagen
Provedení GTE se odlišuje sportovním volantem, modrými doplňky, károvanými potahy sedadel i speciálním vzhledem digitálního displeje|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf GTE|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.|
Zdroj: Volkswagen
U eHybridu a GTE lze v nastavení vozu zvolit čistě elektrickou nebo hybridní jízdu s možností zachování úrovně nabití akumulátorů. Na velkém displeji je možné sledovat i aktuální informace o funkci hybridního systému.|
Zdroj: Volkswagen
Nejvíce se nám zamlouvalo plug-in hybridní provedení eHybrid. Umí jet dynamicky i úsporně.|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Základ plug-in hybridních verzí se shoduje. Elektronika v GTE umí vydolovat systémový výkon 180 kW.|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Baterie plug-in hybridů se dobíjejí střídavým proudem. Maximálně zvládnou 3,6 kWh, takže k plnému dobití z nuly potřebují tři hodiny a čtyřicet minut.|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf eHybrid|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Mild-hybridní Golf 1.0 eTSI/81 kW je dodáván výhradně se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Základní litrové provedení dostane manuál.|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Volkswagen Golf 1.0 eTSI|
Zdroj: Volkswagen
Litrový tříválec s výkonem 81 kW je v provedení eTSI podporován 48V mild-hybridním systémem. Plachtí s vypnutým motorem a část energie při zpomalování rekuperuje na elektřinu.|
Zdroj: Volkswagen