Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přístroje jsou přehledné.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30|
Zdroj: Hyundai
Hyundai i30|
Zdroj: Hyundai
Hyundai i30|
Zdroj: Hyundai
Hyundai i30|
Zdroj: Hyundai
Hyundai i30|
Zdroj: Hyundai
Hyundai i30|
Zdroj: Hyundai
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl