Nový Citroën C4 jsme srovnali s konkurencí. Lákadlem je nízká cena

1/91
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Citroën C4
    Citroën C4| Zdroj: Citroën
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Fiat Tipo
    Fiat Tipo| Zdroj: Fiat
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Škoda Scala 1.0 G-Tec
    Škoda Scala 1.0 G-Tec| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Přístroje jsou přehledné.
    Přístroje jsou přehledné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.
    Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.
    Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.
    Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.
    Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.
    Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.
    Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.
    Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kia Ceed 1.0 T-GDI
    Kia Ceed 1.0 T-GDI| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Hyundai i30
    Hyundai i30| Zdroj: Hyundai
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Opel Astra 1.4 Turbo CVT
    Opel Astra 1.4 Turbo CVT| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
  • Peugeot 308
    Peugeot 308| Zdroj: Peugeot
Ilustrační foto
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Citroën C4
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Škoda Scala 1.0 G-Tec
Přístroje jsou přehledné.
Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.
Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.
Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.
Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.
Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.
Kia Ceed 1.0 T-GDI
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Hyundai i30
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308
Peugeot 308