Nový Citroën C4 jsme srovnali s konkurencí. Lákadlem je nízká cena
2
/
91
Prohlédnout znovu
Nový Citroën C4 jsme srovnali s konkurencí. Lákadlem je nízká cena
Ilustrační foto
|
auto.cz
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Citroën C4
|
Citroën
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Fiat Tipo
|
Fiat
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Scala 1.0 G-Tec
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přístroje jsou přehledné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přístrojová deska ceedu sází na robustnost, v oblasti středového tunelu možná až moc. Zbytečně zužuje místo pro kolena, stejně jako vystupující madlo dveří.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Multimediální systém s poctivými tlačítky hlavních funkcí k nezaplacení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Páka chodí po delších drahách a při každém přechodu neutrálu lacině zacvaká. Pomůže něžný plynulý přístup.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia vsadila na komfortní notu, naklání se, pohupuje a při ležérním tempu celkovou pohodu nadchne. Ostřejší styl jí moc nesedí, to se pak kolébá až moc, při přejezdu nerovností nervozně poskakuje a gumové řízení na jistotě nepřidá.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia má nižší, zato širší vstup a už od pohledu je vidět, že na škodovku ztrácí mělčím prostorem pro zavazadla.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Tříválec kie na volnoběh dost vibruje, hlásí se typickým zvukem a rozjezd s ním není tak vyžehlený jako u konkurence.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Abyste si v kie mohli posvítiit diodami LED, museli byste sáhnout minimálně po třetím stupni výbavy.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kia Ceed 1.0 T-GDI
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Hyundai i30
|
Hyundai
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Opel Astra 1.4 Turbo CVT
|
auto.cz/David Rajdl
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Peugeot 308
|
Peugeot
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Chcete přespat v muzeu Ferrari v Maranellu? Airbnb nabízí postel vedle vítězných formulí
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...