Nula prodaných aut: Koronavir zcela ochromil jeden z důležitých trhů
1
/
34
Prohlédnout znovu
Nula prodaných aut: Koronavir zcela ochromil jeden z důležitých trhů
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Počínání tohoto muže jsme nepochopili. K relaxu s cigaretou si zvolil hromadu křoví uprostřed rušné křižovatky. Asi to vyzkoušíme v Praze u Bulhara…
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Indický provoz je jeden velký chumel chodců, motorek, kol a aut, všichni troubí, kličkují, a přesto jsme neviděli nehodu. Jak ukazuje spolujezdec na červené mašině, motorka zvládne úplně všechno.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Parkovací asistent na indický způsob: z kufru visící pneumatika nebo masívní trubkový rám vpředu i vzadu
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Auta veřejnoprávních činitelů – a že jich v Novém Dillí jezdí – vozí na přídi vidlici, na kterou se nasazuje státní vlajka. Jak by asi dopadl crashtest s chodcem?
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Auta veřejnoprávních činitelů – a že jich v Novém Dillí jezdí – vozí na přídi vidlici, na kterou se nasazuje státní vlajka. Jak by asi dopadl crashtest s chodcem?
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Legendární Hindustan Ambassador z ulic mizí, během našeho pobytu jsme viděli jen tři. Tento bílý se záclonkami slouží státní správě.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Jezdit v Indii bez helmy považujeme za sebevraždu, vozit tak děti za vraždu. Stát proti tomu bojuje – indické motorky mají registrační značku i vpředu, takže policisté chodí po přechodech, fotí si provinilce a rozesílají pokuty.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Parkovací asistent na indický způsob: z kufru visící pneumatika nebo masívní trubkový rám vpředu i vzadu
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Jak jsme tak vypozorovali, do zrcátek se dívá málokdo, takže když o nějaké přijde, sotva mu to ubere na klidu
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Kýčovitý tuning v podobě lištiček, rámečků a samolepek frčí. Oblíbeným doplňkem je modrá fólie na blinkrech a logu automobilky.
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Doprava v indickém Novém Dillí
|
Svět motorů/Jiří Baborský
Reliant Rebel (1964-1974): Auto s vlastní garáží
Nový Opel Grandland je konečně grand. Na elektřinu zvládne až 700 km
Vzácné SUV Monteverdi Sahara je na prodej. Dnes stojí pakatel