Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva|
Zdroj: acz
Abarth|
Zdroj: acz
Na D1 začínají opravy. Pro nás to ale neznamená zdržení, přestože je provoz zúžen do levého pruhu a rychlost omezena.|
Zdroj: acz
Tankujeme za koruny u poslední české benzinky a kupujeme za 280 Kč rakouskou dálniční známku.|
Zdroj: acz
U Mikulova přejíždíme hranice do Rakouska.|
Zdroj: acz
Na 93. kilometru dálnice A2 za Vídní čeká další zúžení do levého pruhu a zpomalení na 100 km/h.|
Zdroj: acz
Čekáme na železničním přejezdu.|
Zdroj: acz
Míříme do slovinského Mariboru, doprava houstne. Bohužel špatně zahýbáme a zajedeme si kolem dvaceti kilometrů. Než to zjistíme a vrátíme se na původní místo, ztratíme půlhodinu.|
Zdroj: acz
Skoro půl hodiny strávíme ve frontě před pasovou kontrolou Chorvatů. Jsou zvědaví a při cestě do země se ptají, co máme k proclení.|
Zdroj: acz
Na vjezdu do Mariboru nás uvítala stará parní lokomotiva před budovou nádraží. Chudák by si zasloužila renovaci.|
Zdroj: acz
Na chorvatských celnicích vás nejdřív prolustrují v počítači, aby se vzápětí další celník zeptal, co vezete|
Zdroj: acz