Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva

14/13
Zavřít
  • Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva
    Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Na D1 začínají opravy. Pro nás to ale neznamená zdržení, přestože je provoz zúžen do levého pruhu a rychlost omezena.
    Na D1 začínají opravy. Pro nás to ale neznamená zdržení, přestože je provoz zúžen do levého pruhu a rychlost omezena.| Zdroj: acz
  • Tankujeme za koruny u poslední české benzinky a kupujeme za 280 Kč rakouskou dálniční známku.
    Tankujeme za koruny u poslední české benzinky a kupujeme za 280 Kč rakouskou dálniční známku.| Zdroj: acz
  • U Mikulova přejíždíme hranice do Rakouska.
    U Mikulova přejíždíme hranice do Rakouska.| Zdroj: acz
  • Na 93. kilometru dálnice A2 za Vídní čeká další zúžení do levého pruhu a zpomalení na 100 km/h.
    Na 93. kilometru dálnice A2 za Vídní čeká další zúžení do levého pruhu a zpomalení na 100 km/h.| Zdroj: acz
  • Čekáme na železničním přejezdu.
    Čekáme na železničním přejezdu.| Zdroj: acz
  • Míříme do slovinského Mariboru, doprava houstne. Bohužel špatně zahýbáme a zajedeme si kolem dvaceti kilometrů. Než to zjistíme a vrátíme se na původní místo, ztratíme půlhodinu.
    Míříme do slovinského Mariboru, doprava houstne. Bohužel špatně zahýbáme a zajedeme si kolem dvaceti kilometrů. Než to zjistíme a vrátíme se na původní místo, ztratíme půlhodinu.| Zdroj: acz
  • Skoro půl hodiny strávíme ve frontě před pasovou kontrolou Chorvatů. Jsou zvědaví a při cestě do země se ptají, co máme k proclení.
    Skoro půl hodiny strávíme ve frontě před pasovou kontrolou Chorvatů. Jsou zvědaví a při cestě do země se ptají, co máme k proclení.| Zdroj: acz
  • Na vjezdu do Mariboru nás uvítala stará parní lokomotiva před budovou nádraží. Chudák by si zasloužila renovaci.
    Na vjezdu do Mariboru nás uvítala stará parní lokomotiva před budovou nádraží. Chudák by si zasloužila renovaci.| Zdroj: acz
  • Na chorvatských celnicích vás nejdřív prolustrují v počítači, aby se vzápětí další celník zeptal, co vezete
    Na chorvatských celnicích vás nejdřív prolustrují v počítači, aby se vzápětí další celník zeptal, co vezete| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva
Abarth
Na D1 začínají opravy. Pro nás to ale neznamená zdržení, přestože je provoz zúžen do levého pruhu a rychlost omezena.
Tankujeme za koruny u poslední české benzinky a kupujeme za 280 Kč rakouskou dálniční známku.
U Mikulova přejíždíme hranice do Rakouska.
Na 93. kilometru dálnice A2 za Vídní čeká další zúžení do levého pruhu a zpomalení na 100 km/h.
Čekáme na železničním přejezdu.
Míříme do slovinského Mariboru, doprava houstne. Bohužel špatně zahýbáme a zajedeme si kolem dvaceti kilometrů. Než to zjistíme a vrátíme se na původní místo, ztratíme půlhodinu.
Skoro půl hodiny strávíme ve frontě před pasovou kontrolou Chorvatů. Jsou zvědaví a při cestě do země se ptají, co máme k proclení.
Na vjezdu do Mariboru nás uvítala stará parní lokomotiva před budovou nádraží. Chudák by si zasloužila renovaci.
Na chorvatských celnicích vás nejdřív prolustrují v počítači, aby se vzápětí další celník zeptal, co vezete
Abarth
Abarth