Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva
3
/
13
Prohlédnout znovu
Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva
Objíždíme slovinskou dálnici: Pořád rovně, za Mariborem doleva
|
acz
Abarth
|
acz
Na D1 začínají opravy. Pro nás to ale neznamená zdržení, přestože je provoz zúžen do levého pruhu a rychlost omezena.
|
acz
Tankujeme za koruny u poslední české benzinky a kupujeme za 280 Kč rakouskou dálniční známku.
|
acz
U Mikulova přejíždíme hranice do Rakouska.
|
acz
Na 93. kilometru dálnice A2 za Vídní čeká další zúžení do levého pruhu a zpomalení na 100 km/h.
|
acz
Čekáme na železničním přejezdu.
|
acz
Míříme do slovinského Mariboru, doprava houstne. Bohužel špatně zahýbáme a zajedeme si kolem dvaceti kilometrů. Než to zjistíme a vrátíme se na původní místo, ztratíme půlhodinu.
|
acz
Skoro půl hodiny strávíme ve frontě před pasovou kontrolou Chorvatů. Jsou zvědaví a při cestě do země se ptají, co máme k proclení.
|
acz
Na vjezdu do Mariboru nás uvítala stará parní lokomotiva před budovou nádraží. Chudák by si zasloužila renovaci.
|
acz
Na chorvatských celnicích vás nejdřív prolustrují v počítači, aby se vzápětí další celník zeptal, co vezete
|
acz
Abarth
|
acz
Abarth
|
acz
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák