Obliba pohonu 4x4 v USA a Evropě: V Americe číslo 1, u nás dominuje jiná koncepce

62/150
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Lariat
    Ford F-150 Lariat| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • Ford F-150 Platinum
    Ford F-150 Platinum| Zdroj: Ford
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • BMW M2 M Performance
    BMW M2 M Performance| Zdroj: auto.cz/Michal Kollert
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Elroq 85
    Škoda Elroq 85| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Subaru Forester 2.0 e-Boxer
    Subaru Forester 2.0 e-Boxer| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Volkswagen Golf GTI Clubsport
    Volkswagen Golf GTI Clubsport| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
    V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.
    Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení
    Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě
    Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.
    Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.
    I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
    Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Lariat
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
Ford F-150 Platinum
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
BMW M2 M Performance
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Škoda Elroq 85
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
Volkswagen Golf GTI Clubsport
V toyotě je stále viditelný pás základních funkcí po levé straně displeje, přehlednost však není ideální a třeba nastavování asistenčních systémů se loví výlučně přes tlačítka na volantu, což není moc šikovné
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Palubní deska je výborně tvarovaná a řidiče v žádném směru neutlačuje. Celočerné provedení působí nenápadně a pro někoho bude fádní. Šikovné je zachování klasických tlačítek pod displejem, naopak ta na volantu působí nesourodě a potmě se v nich hůře orientuje.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Konzervativní zákazníky potěší zachování klasického voliče automatu, místo sice zabírá, ale na nedostatek odkládacích prostor si ani v toyotě rozhodně nelze stěžovat, ani zde nechybí indukční dobíjení
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota reaguje na prudké změny směru rychle a chová se ukázkově, přibrzďování kol probíhá citlivě a nepůsobí nijak rušivě
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Vstupný otvor je sice široký, ale jak to u sedanů bývá – na výšku je průchod hodně omezený. Háčky jsou umístěné na zadní straně blízko vstupu a příliš nízko.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT
I toyota nabízí dvě varianty diodových světlometů, zkoušeli jsme ty vrcholné. Ty sice svítí dobře, ale mají „pouze“ automatické přepínání na dálkovky.
Toyota Camry 2.5 Hybrid e-CVT