Obsluhovali jsme věžový jeřáb: Středobod, co kouká do očí orloji
31
/
35
Přehled fotografií
Zavřít
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Věžový jeřáb se do stísněného komplexu U Sixtů umísťoval po částech přes střechy
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Mohutné zdvihací zařízení se ovládá za pomoci dvojice joysticků. Tento levý slouží pro otočení a pojezd kočky.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Jeřábník si musí hlídat spoustu údajů. Jeden z klíčových tvoří rychlost větru.
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Pohled z kabiny, před kterou se nachází rameno a hák
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Maximální nosnost Liebherru 280EC-H činí 12 tun
|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Zdroj: Svět motorů/Tomáš Hadač
Zavřít