Obsluhovali jsme věžový jeřáb: Středobod, co kouká do očí orloji
5
/
35
Prohlédnout znovu
Obsluhovali jsme věžový jeřáb: Středobod, co kouká do očí orloji
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Věžový jeřáb se do stísněného komplexu U Sixtů umísťoval po částech přes střechy
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Mohutné zdvihací zařízení se ovládá za pomoci dvojice joysticků. Tento levý slouží pro otočení a pojezd kočky.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Jeřábník si musí hlídat spoustu údajů. Jeden z klíčových tvoří rychlost větru.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Pohled z kabiny, před kterou se nachází rameno a hák
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Maximální nosnost Liebherru 280EC-H činí 12 tun
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Obsluhovali jsme věžový jeřáb Liebherr 280EC-H
|
Svět motorů/Tomáš Hadač
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel v Evropě, krátká jednička i prostornost
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony