Ochranné fólie: Poradíme, jak na spolehlivou ochranu laku!
16
/
30
Prohlédnout znovu
Ochranné fólie: Poradíme, jak na spolehlivou ochranu laku!
Ochranné fólie laku
|
Magnus Pro
Ochranné fólie laku
|
Magnus Pro
Ochranné fólie laku
|
Magnus Pro
Ochranné fólie se začínají hojně používat i na ochranu lesklých plastů, tlačítek a displejů v interiéru. Zde se uplatňují téměř výhradně předřezané kusy.
|
Magnus Pro
Ochranné polyuretanové fólie se dělají v černé barvě i v karbonovém dekoru
|
Magnus Pro
Vrstvy laku
|
Magnus Pro
Vrstvy polyuretanové fólie
|
Magnus Pro
Aplikace ochranné fólie: Mytí
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Mechanická dekontaminace
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Mechanická dekontaminace
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Software umožňuje na konkrétní auto vybrat požadované díly a poskládá je s ohledem na minimální spotřebu fólie
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Vše se vyjede na plotru
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: V případě, že se fólie na některém dílu řeže až na autě, nesmí se nůž laku karoserie vůbec dotknout
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Při samotném lepení se používá několik různých přípravků. Základním prostředkem je mýdlová voda která umožňuje usazení fólie do správné pozice.
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Nahřívání párou zajistí snadnější manipulaci s fólií a dobré přilnutí lepidla při zahýbání za hrany
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Nahřívání párou zajistí snadnější manipulaci s fólií a dobré přilnutí lepidla při zahýbání za hrany
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Pro vytlačování vody zpod fólie a skrz fólii (fólie propouští od laku ven, nikoli k laku) se používá gumová stěrka
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Po nalepení musí lepidlo důkladně zaschnout, rozumná doba je nechat vůz 24 hodin v klidu, byť samozřejmě záleží na počasí. Ideální stav po nalepení vidíte na fotce
|
Svět motorů/Martin Jeník
Takto vypadá lak bez ochranné fólie. Superb po 200 000 km v dálničním provozu má osekanou celou přední část kapoty i místo u panoramatické střechy
|
Svět motorů
Takto vypadá lak bez ochranné fólie. Superb po 200 000 km v dálničním provozu má osekanou celou přední část kapoty i místo u panoramatické střechy
|
Svět motorů
Octavia začíná po čtyřech letech a 170 000 km již rezavět.
|
Svět motorů
Škodovka nám prozradila, že dopadání kamínků ověřuje výpočetní simulací už při návrhu vozu a následně se to přezkušuje. Podle toho se rozhoduje o nasazení fólie. Na model Yeti se v rámci příslušenství dokonce fólie nabízela na celou spodní část dveří. Dnes už ji však neseženete.
|
Svět motorů
Drobné nehody při parkování sice znamenají poškození fólie, ale po jejím stržení je velká šance, že lak pod ní bude v pořádku
|
Svět motorů
Drobné nehody při parkování sice znamenají poškození fólie, ale po jejím stržení je velká šance, že lak pod ní bude v pořádku
|
Svět motorů
Aplikace ochranné fólie
|
Svět motorů
Na nový defender se nabízí ochranný celopolep (200 mikronů) jako příplatková výbava, lepí se z předřezaných dílů přímo v bratislavské továrně
|
Svět motorů
Škodovka používá fólii před zadním kolem už od první generace superbu, ta i po letech plní svou funkci. Problémem bylo žloutnutí, například na třetí generaci octavie však zatím zůstává čirá. Ofi ciálně má fólie 285 mikronů, my jsme naměřili o něco méně (asi 239 mikronů; rozdíl hodnot).
|
Svět motorů
Škodovka používá fólii před zadním kolem už od první generace superbu, ta i po letech plní svou funkci. Problémem bylo žloutnutí, například na třetí generaci octavie však zatím zůstává čirá. Ofi ciálně má fólie 285 mikronů, my jsme naměřili o něco méně (asi 239 mikronů; rozdíl hodnot).
|
Svět motorů
Toyota má obsáhlou nabídku fólií zejména na americké modely, ale s rozšiřováním dílů na kapoty či blatníky počítá i české zastoupení
|
Svět motorů
Ochranná fólie na hranu zadního nárazníku bývá z originálního příslušenství tou nejčastější. Stojí většinou kolem tisíce korun.
|
Svět motorů
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy