Ochranné fólie: Poradíme, jak na spolehlivou ochranu laku!
3
/
30
Prohlédnout znovu
Ochranné fólie: Poradíme, jak na spolehlivou ochranu laku!
Ochranné fólie laku
|
Magnus Pro
Ochranné fólie laku
|
Magnus Pro
Ochranné fólie laku
|
Magnus Pro
Ochranné fólie se začínají hojně používat i na ochranu lesklých plastů, tlačítek a displejů v interiéru. Zde se uplatňují téměř výhradně předřezané kusy.
|
Magnus Pro
Ochranné polyuretanové fólie se dělají v černé barvě i v karbonovém dekoru
|
Magnus Pro
Vrstvy laku
|
Magnus Pro
Vrstvy polyuretanové fólie
|
Magnus Pro
Aplikace ochranné fólie: Mytí
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Mechanická dekontaminace
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Mechanická dekontaminace
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Software umožňuje na konkrétní auto vybrat požadované díly a poskládá je s ohledem na minimální spotřebu fólie
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Vše se vyjede na plotru
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: V případě, že se fólie na některém dílu řeže až na autě, nesmí se nůž laku karoserie vůbec dotknout
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Při samotném lepení se používá několik různých přípravků. Základním prostředkem je mýdlová voda která umožňuje usazení fólie do správné pozice.
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Nahřívání párou zajistí snadnější manipulaci s fólií a dobré přilnutí lepidla při zahýbání za hrany
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Nahřívání párou zajistí snadnější manipulaci s fólií a dobré přilnutí lepidla při zahýbání za hrany
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Pro vytlačování vody zpod fólie a skrz fólii (fólie propouští od laku ven, nikoli k laku) se používá gumová stěrka
|
Svět motorů/Martin Jeník
Aplikace ochranné fólie: Po nalepení musí lepidlo důkladně zaschnout, rozumná doba je nechat vůz 24 hodin v klidu, byť samozřejmě záleží na počasí. Ideální stav po nalepení vidíte na fotce
|
Svět motorů/Martin Jeník
Takto vypadá lak bez ochranné fólie. Superb po 200 000 km v dálničním provozu má osekanou celou přední část kapoty i místo u panoramatické střechy
|
Svět motorů
Takto vypadá lak bez ochranné fólie. Superb po 200 000 km v dálničním provozu má osekanou celou přední část kapoty i místo u panoramatické střechy
|
Svět motorů
Octavia začíná po čtyřech letech a 170 000 km již rezavět.
|
Svět motorů
Škodovka nám prozradila, že dopadání kamínků ověřuje výpočetní simulací už při návrhu vozu a následně se to přezkušuje. Podle toho se rozhoduje o nasazení fólie. Na model Yeti se v rámci příslušenství dokonce fólie nabízela na celou spodní část dveří. Dnes už ji však neseženete.
|
Svět motorů
Drobné nehody při parkování sice znamenají poškození fólie, ale po jejím stržení je velká šance, že lak pod ní bude v pořádku
|
Svět motorů
Drobné nehody při parkování sice znamenají poškození fólie, ale po jejím stržení je velká šance, že lak pod ní bude v pořádku
|
Svět motorů
Aplikace ochranné fólie
|
Svět motorů
Na nový defender se nabízí ochranný celopolep (200 mikronů) jako příplatková výbava, lepí se z předřezaných dílů přímo v bratislavské továrně
|
Svět motorů
Škodovka používá fólii před zadním kolem už od první generace superbu, ta i po letech plní svou funkci. Problémem bylo žloutnutí, například na třetí generaci octavie však zatím zůstává čirá. Ofi ciálně má fólie 285 mikronů, my jsme naměřili o něco méně (asi 239 mikronů; rozdíl hodnot).
|
Svět motorů
Škodovka používá fólii před zadním kolem už od první generace superbu, ta i po letech plní svou funkci. Problémem bylo žloutnutí, například na třetí generaci octavie však zatím zůstává čirá. Ofi ciálně má fólie 285 mikronů, my jsme naměřili o něco méně (asi 239 mikronů; rozdíl hodnot).
|
Svět motorů
Toyota má obsáhlou nabídku fólií zejména na americké modely, ale s rozšiřováním dílů na kapoty či blatníky počítá i české zastoupení
|
Svět motorů
Ochranná fólie na hranu zadního nárazníku bývá z originálního příslušenství tou nejčastější. Stojí většinou kolem tisíce korun.
|
Svět motorů
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid