Od Accentu po i20. Před 20 lety debutoval Hyundai v nejvyšší třídě WRC
30
/
42
Prohlédnout znovu
Od Accentu po i20. Před 20 lety debutoval Hyundai v nejvyšší třídě WRC
Ilustrační foto
|
Hyundai
2000 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2000 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2000 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2001 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2001 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2001 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2001 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2001 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2001 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2002 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2002 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2002 Hyundai Accent WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
2014 Hyundai i20 WRC
|
Hyundai
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků