Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Přívěsy s plachtou si lidé půjčují na převoz živých zvířat často. Nebo třeba když se stěhují. Za pětistovku na den znásobíte přepravní kapacitu obyčejného osobního auta.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Po dálnici jsme jeli celou dobu stovkou. Tam s větrem v zádech, zpět bohužel proti.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Oblíbili jsme si možnost naplánování trasy přes mobil a odeslání do auta. Zde se však aplikace fatálně mýlila ve spotřebě energie, přitom předchozí jízda byla už s vlekem.|
Zdroj: Svět motorů
Navigace nás nejdřív vyzvala, že kvůli vysoké spotřebě energie musíme přidat zastávku u nabíječky. Pak nám ji tam pleskla sama. Tu nejdražší a pár kilometrů před cílem.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Při nabití pod 20 % svítí symbol žlutě. Něco jako rezerva u tradičních spalovacích aut.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Zpětně nás to nepřekvapuje. Ale na začátku bychom netipovali, jak zamává vlek s plachtou se spotřebou a dojezdem elektromobilu.|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Mirek Kleinbauer
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Mirek Kleinbauer
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Mirek Kleinbauer
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Mirek Kleinbauer
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Mirek Kleinbauer
Za minuty strávené na rychlých stanicích se platí. Zkušení majitelé elektromobilů proto v místech, kde třeba pracují, preferují pomalejší a levnější AC.|
Zdroj: Mirek Kleinbauer
Škoda Enyaq iV 80|
Zdroj: Mirek Kleinbauer
Přehled nabíjení za 10 pracovních dní|
Zdroj: Svět motorů