Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.|
Zdroj: Svět motorů
Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.|
Zdroj: Svět motorů
Olejový filtr u motoru 2.0 Turbo je jednou z mála servisně dobře přístupných věcí. U dieselu si naopak myslíte, že si z vás konstruktér dělá srandu.|
Zdroj: Svět motorů
Interiér verze Veloce z roku 2020 s audiosystémem Harman Kardon. Nabízelo se několik různých vnitřních variant.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 Turbo MultiAir|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.9 V6 QV|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.2 JTDm|
Zdroj: Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio|
Zdroj: Svět motorů
Stelvio může sloužit i jako rodinný vůz. Jeho zavazadelník má slušných 525 l a sedačky lze sklopit téměř do roviny|
Zdroj: Svět motorů
Toto pevné uspořádání pádel pod volantem vyhovuje sportovním jezdcům, běžní řidiči by spíš uvítali umístění přímo na volantu|
Zdroj: Svět motorů
Výhradní volbou je automatická převodovka. Vedle ní volič jízdních režimů, níže ovladač audiosystému. Potěší též samostatné a dobře nahmatatelné ovládání hlasitosti po vzoru tehdejších vozů Audi.|
Zdroj: Svět motorů
Vzorně zakrytovaný spodek, vpředu lichoběžníková náprava, vzadu víceprvek Alfa Link. Hnací řetězec samozřejmě podélně. To je Alfa Romeo Stelvio.|
Zdroj: Svět motorů
Zevnitř sjeté pneumatiky neznamenají špatnou geometrii, ale přílišné využívání plného rejdu|
Zdroj: Svět motorů
Platforma Giorgio je velmi draze zkonstruovaná i vyrobená. Zde krásný pohled na masivní podmotorový hliníkový rám po sundání krytu.|
Zdroj: Svět motorů
I běžné servisní úkony zde mohou být velmi náročné. Takto vypadá po 60 000 km výměna plochého řemene na vrcholné variantě QV. Celá příď musí dolů a potřebujete speciální přípravek.|
Zdroj: Svět motorů
Pro rok 2020 přibyly atraktivní výbavy Veloce a Ti|
Zdroj: Svět motorů
Klíčem k dlouhodobému přežití vozu je pravidelný servis. Z důvodu hydraulického ovládání ventilů není možné přejít na odolnější typ oleje než předepsaný 0W-30.|
Zdroj: Svět motorů
Velmi dobře najetým kilometrům odolaly i kožené potahy sedaček. Dokonce ani boční výplně nebyly zborcené.|
Zdroj: Svět motorů
Takto vypadá interiér zaváděcí verze First Edition, dostupné právě jen v ročníku 2017|
Zdroj: Svět motorů
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.|
Zdroj: Svět motorů
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.|
Zdroj: Svět motorů
U dieselové verze jsou pravidlem bezproblémové nájezdy i přes 300 000 km. Benzinový motor je podstatně choulostivější.|
Zdroj: Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio|
Zdroj: Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio|
Zdroj: Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio|
Zdroj: Svět motorů
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition|
Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner