Ojetá Alfa Romeo Stelvio: Takto vypadá po ujetí 200.000 km!

1/68
Zavřít
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio| Zdroj: Svět motorů
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio| Zdroj: Svět motorů
  • Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
    Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.| Zdroj: Svět motorů
  • Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
    Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.| Zdroj: Svět motorů
  • Olejový filtr u motoru 2.0 Turbo je jednou z mála servisně dobře přístupných věcí. U dieselu si naopak myslíte, že si z vás konstruktér dělá srandu.
    Olejový filtr u motoru 2.0 Turbo je jednou z mála servisně dobře přístupných věcí. U dieselu si naopak myslíte, že si z vás konstruktér dělá srandu.| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér verze Veloce z roku 2020 s audiosystémem Harman Kardon. Nabízelo se několik různých vnitřních variant.
    Interiér verze Veloce z roku 2020 s audiosystémem Harman Kardon. Nabízelo se několik různých vnitřních variant.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 Turbo MultiAir
    Motor 2.0 Turbo MultiAir| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.9 V6 QV
    Motor 2.9 V6 QV| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.2 JTDm
    Motor 2.2 JTDm| Zdroj: Svět motorů
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio| Zdroj: Svět motorů
  • Stelvio může sloužit i jako rodinný vůz. Jeho zavazadelník má slušných 525 l a sedačky lze sklopit téměř do roviny
    Stelvio může sloužit i jako rodinný vůz. Jeho zavazadelník má slušných 525 l a sedačky lze sklopit téměř do roviny| Zdroj: Svět motorů
  • Toto pevné uspořádání pádel pod volantem vyhovuje sportovním jezdcům, běžní řidiči by spíš uvítali umístění přímo na volantu
    Toto pevné uspořádání pádel pod volantem vyhovuje sportovním jezdcům, běžní řidiči by spíš uvítali umístění přímo na volantu| Zdroj: Svět motorů
  • Výhradní volbou je automatická převodovka. Vedle ní volič jízdních režimů, níže ovladač audiosystému. Potěší též samostatné a dobře nahmatatelné ovládání hlasitosti po vzoru tehdejších vozů Audi.
    Výhradní volbou je automatická převodovka. Vedle ní volič jízdních režimů, níže ovladač audiosystému. Potěší též samostatné a dobře nahmatatelné ovládání hlasitosti po vzoru tehdejších vozů Audi.| Zdroj: Svět motorů
  • Vzorně zakrytovaný spodek, vpředu lichoběžníková náprava, vzadu víceprvek Alfa Link. Hnací řetězec samozřejmě podélně. To je Alfa Romeo Stelvio.
    Vzorně zakrytovaný spodek, vpředu lichoběžníková náprava, vzadu víceprvek Alfa Link. Hnací řetězec samozřejmě podélně. To je Alfa Romeo Stelvio.| Zdroj: Svět motorů
  • Zevnitř sjeté pneumatiky neznamenají špatnou geometrii, ale přílišné využívání plného rejdu
    Zevnitř sjeté pneumatiky neznamenají špatnou geometrii, ale přílišné využívání plného rejdu| Zdroj: Svět motorů
  • Platforma Giorgio je velmi draze zkonstruovaná i vyrobená. Zde krásný pohled na masivní podmotorový hliníkový rám po sundání krytu.
    Platforma Giorgio je velmi draze zkonstruovaná i vyrobená. Zde krásný pohled na masivní podmotorový hliníkový rám po sundání krytu.| Zdroj: Svět motorů
  • I běžné servisní úkony zde mohou být velmi náročné. Takto vypadá po 60 000 km výměna plochého řemene na vrcholné variantě QV. Celá příď musí dolů a potřebujete speciální přípravek.
    I běžné servisní úkony zde mohou být velmi náročné. Takto vypadá po 60 000 km výměna plochého řemene na vrcholné variantě QV. Celá příď musí dolů a potřebujete speciální přípravek.| Zdroj: Svět motorů
  • Pro rok 2020 přibyly atraktivní výbavy Veloce a Ti
    Pro rok 2020 přibyly atraktivní výbavy Veloce a Ti| Zdroj: Svět motorů
  • Klíčem k dlouhodobému přežití vozu je pravidelný servis. Z důvodu hydraulického ovládání ventilů není možné přejít na odolnější typ oleje než předepsaný 0W-30.
    Klíčem k dlouhodobému přežití vozu je pravidelný servis. Z důvodu hydraulického ovládání ventilů není možné přejít na odolnější typ oleje než předepsaný 0W-30.| Zdroj: Svět motorů
  • Velmi dobře najetým kilometrům odolaly i kožené potahy sedaček. Dokonce ani boční výplně nebyly zborcené.
    Velmi dobře najetým kilometrům odolaly i kožené potahy sedaček. Dokonce ani boční výplně nebyly zborcené.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto vypadá interiér zaváděcí verze First Edition, dostupné právě jen v ročníku 2017
    Takto vypadá interiér zaváděcí verze First Edition, dostupné právě jen v ročníku 2017| Zdroj: Svět motorů
  • Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
    Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.| Zdroj: Svět motorů
  • Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
    Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.| Zdroj: Svět motorů
  • U dieselové verze jsou pravidlem bezproblémové nájezdy i přes 300 000 km. Benzinový motor je podstatně choulostivější.
    U dieselové verze jsou pravidlem bezproblémové nájezdy i přes 300 000 km. Benzinový motor je podstatně choulostivější.| Zdroj: Svět motorů
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio| Zdroj: Svět motorů
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio| Zdroj: Svět motorů
  • Alfa Romeo Stelvio
    Alfa Romeo Stelvio| Zdroj: Svět motorů
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
  • Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition| Zdroj: Svět motorů/Marek Pirner
Alfa Romeo Stelvio
Alfa Romeo Stelvio
Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
Benzinový motor 2.0 Turbo trpí vznikem vůlí mezi válcem a pístem, v extrému může dojít i k prasknutí lehoučkého hliníkového bloku typu open-deck. Problémy zrychluje tvorba karbonu.
Olejový filtr u motoru 2.0 Turbo je jednou z mála servisně dobře přístupných věcí. U dieselu si naopak myslíte, že si z vás konstruktér dělá srandu.
Interiér verze Veloce z roku 2020 s audiosystémem Harman Kardon. Nabízelo se několik různých vnitřních variant.
Motor 2.0 Turbo MultiAir
Motor 2.9 V6 QV
Motor 2.2 JTDm
Alfa Romeo Stelvio
Stelvio může sloužit i jako rodinný vůz. Jeho zavazadelník má slušných 525 l a sedačky lze sklopit téměř do roviny
Toto pevné uspořádání pádel pod volantem vyhovuje sportovním jezdcům, běžní řidiči by spíš uvítali umístění přímo na volantu
Výhradní volbou je automatická převodovka. Vedle ní volič jízdních režimů, níže ovladač audiosystému. Potěší též samostatné a dobře nahmatatelné ovládání hlasitosti po vzoru tehdejších vozů Audi.
Vzorně zakrytovaný spodek, vpředu lichoběžníková náprava, vzadu víceprvek Alfa Link. Hnací řetězec samozřejmě podélně. To je Alfa Romeo Stelvio.
Zevnitř sjeté pneumatiky neznamenají špatnou geometrii, ale přílišné využívání plného rejdu
Platforma Giorgio je velmi draze zkonstruovaná i vyrobená. Zde krásný pohled na masivní podmotorový hliníkový rám po sundání krytu.
I běžné servisní úkony zde mohou být velmi náročné. Takto vypadá po 60 000 km výměna plochého řemene na vrcholné variantě QV. Celá příď musí dolů a potřebujete speciální přípravek.
Pro rok 2020 přibyly atraktivní výbavy Veloce a Ti
Klíčem k dlouhodobému přežití vozu je pravidelný servis. Z důvodu hydraulického ovládání ventilů není možné přejít na odolnější typ oleje než předepsaný 0W-30.
Velmi dobře najetým kilometrům odolaly i kožené potahy sedaček. Dokonce ani boční výplně nebyly zborcené.
Takto vypadá interiér zaváděcí verze First Edition, dostupné právě jen v ročníku 2017
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
Kompresní tlaky válců nám během chvíle změřil ochotný mechanik Tomáš Kovačík. Hodnoty odpovídaly novému motoru.
U dieselové verze jsou pravidlem bezproblémové nájezdy i přes 300 000 km. Benzinový motor je podstatně choulostivější.
Alfa Romeo Stelvio
Alfa Romeo Stelvio
Alfa Romeo Stelvio
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition
Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo First Edition