Při faceliftu se drobně změnil i interiér. Přístrojový štít má nový design, do nabídky přišlo mimo jiné rádio rozměru 2DIN a dvouzónová klimatizace.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Stropní konzola má dvě schránky na brýle, po letech je molitan v nich ztvrdlý|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Verzi po modernizaci v r. 2006 lze nejsnáze poznat podle jiných světel a nárazníku|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Tuhá zadní náprava je robustní a neodchází u ní ložiska, mohou jí však ureznout „ucha“ k napojení podélných ramen. Tenké vedení podél nápravy je táhlo parkovací brzdy od pravého kola k levému.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Dolní rameno přední nápravy je extrémně robustní. U horního ramene je nutno hlídat kulový čep, selhání znamená vylomení kola. Ložisko je dlouho tiché, když začne hučet, vůle už je velká.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kardanové kříže (na fotce ten u zadního diferenciálu) je třeba pravidelně mazat. Mají k tomu připravené maznice.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Příčná trubka žebřinového rámu u zadní nápravy je dutá a drží se v ní nepořádek, takže koroduje i zevnitř|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Samonivelační zadní tlumič má potrhanou prachovku, protože už nejde koupit ani tlumič, ani prachovka|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Rozebraná přídavka TOD ukazuje vícelamelovou spojku i řetěz pro přenos síly na kardanovou hřídel. Se správnou údržbou, spočívající hlavně ve výměnách oleje, je bezproblémová.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Přístrojový štít je nádherně přehledný, chybí však teploměr a tlakoměr oleje, které by se u auta na práci hodily|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Volant na snímku je nově přečalouněný, obří displej uprostřed je čínskou náhradou původního rádia na CD|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Automatická klimatizace je častým prvkem výbavy sorent. Všimněte si rozměrů tlačítek, snadno se používají v rukavicích.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Řazení jde hladce a dostatečně přesně. Přepínače vpravo nejsou původní, ovládají mimo jiné přídavné světlomety.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Prostornost sorenta není kdovíjaká, protože spoustu místa potřebuje technika. Pro řidiče také může být nezvyklé poměrně výrazné vyosení pedálů doleva kvůli širokému středovému tunelu. Kromě toho jsou však sedačky dostatečně pohodlné i po letech.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kufr není největší, opěradla se však sklápí do roviny. Všimněte si praktických úchytů pro opěrky na sklopených sedácích|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
V ČR nejčastější motorizace 2,5 CRDi (na snímku ve verzi se 103 kW) má vodní pumpu na drážkovém řemenu, jízda bez něj tak akutně hrozí přehřátím|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Světlomety s oddělenými parabolami svítí slušně, často však jsou krycí plasty zašlé|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Extrémně vysoká bočnice pneumatiky znamená pohodlnější jízdu. V předepsaném rozměru je velký výběr terénních gum.|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Sklo pátých dveří jde odklopit samostatně, majitel tohoto kusu však funkci nepoužívá|
Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert