Ojetá Kia Sorento I (BL/JC) 2002–2009 – Nezdolný dělník

1/54
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Při faceliftu se drobně změnil i interiér. Přístrojový štít má nový design, do nabídky přišlo mimo jiné rádio rozměru 2DIN a dvouzónová klimatizace.
    Při faceliftu se drobně změnil i interiér. Přístrojový štít má nový design, do nabídky přišlo mimo jiné rádio rozměru 2DIN a dvouzónová klimatizace.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Stropní konzola má dvě schránky na brýle, po letech je molitan v nich ztvrdlý
    Stropní konzola má dvě schránky na brýle, po letech je molitan v nich ztvrdlý| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Verzi po modernizaci v r. 2006 lze nejsnáze poznat podle jiných světel a nárazníku
    Verzi po modernizaci v r. 2006 lze nejsnáze poznat podle jiných světel a nárazníku| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Tuhá zadní náprava je robustní a neodchází u ní ložiska, mohou jí však ureznout „ucha“ k napojení podélných ramen. Tenké vedení podél nápravy je táhlo parkovací brzdy od pravého kola k levému.
    Tuhá zadní náprava je robustní a neodchází u ní ložiska, mohou jí však ureznout „ucha“ k napojení podélných ramen. Tenké vedení podél nápravy je táhlo parkovací brzdy od pravého kola k levému.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Dolní rameno přední nápravy je extrémně robustní. U horního ramene je nutno hlídat kulový čep, selhání znamená vylomení kola. Ložisko je dlouho tiché, když začne hučet, vůle už je velká.
    Dolní rameno přední nápravy je extrémně robustní. U horního ramene je nutno hlídat kulový čep, selhání znamená vylomení kola. Ložisko je dlouho tiché, když začne hučet, vůle už je velká.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kardanové kříže (na fotce ten u zadního diferenciálu) je třeba pravidelně mazat. Mají k tomu připravené maznice.
    Kardanové kříže (na fotce ten u zadního diferenciálu) je třeba pravidelně mazat. Mají k tomu připravené maznice.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Příčná trubka žebřinového rámu u zadní nápravy je dutá a drží se v ní nepořádek, takže koroduje i zevnitř
    Příčná trubka žebřinového rámu u zadní nápravy je dutá a drží se v ní nepořádek, takže koroduje i zevnitř| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Samonivelační zadní tlumič má potrhanou prachovku, protože už nejde koupit ani tlumič, ani prachovka
    Samonivelační zadní tlumič má potrhanou prachovku, protože už nejde koupit ani tlumič, ani prachovka| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Rozebraná přídavka TOD ukazuje vícelamelovou spojku i řetěz pro přenos síly na kardanovou hřídel. Se správnou údržbou, spočívající hlavně ve výměnách oleje, je bezproblémová.
    Rozebraná přídavka TOD ukazuje vícelamelovou spojku i řetěz pro přenos síly na kardanovou hřídel. Se správnou údržbou, spočívající hlavně ve výměnách oleje, je bezproblémová.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Přístrojový štít je nádherně přehledný, chybí však teploměr a tlakoměr oleje, které by se u auta na práci hodily
    Přístrojový štít je nádherně přehledný, chybí však teploměr a tlakoměr oleje, které by se u auta na práci hodily| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Volant na snímku je nově přečalouněný, obří displej uprostřed je čínskou náhradou původního rádia na CD
    Volant na snímku je nově přečalouněný, obří displej uprostřed je čínskou náhradou původního rádia na CD| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Automatická klimatizace je častým prvkem výbavy sorent. Všimněte si rozměrů tlačítek, snadno se používají v rukavicích.
    Automatická klimatizace je častým prvkem výbavy sorent. Všimněte si rozměrů tlačítek, snadno se používají v rukavicích.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Řazení jde hladce a dostatečně přesně. Přepínače vpravo nejsou původní, ovládají mimo jiné přídavné světlomety.
    Řazení jde hladce a dostatečně přesně. Přepínače vpravo nejsou původní, ovládají mimo jiné přídavné světlomety.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Prostornost sorenta není kdovíjaká, protože spoustu místa potřebuje technika. Pro řidiče také může být nezvyklé poměrně výrazné vyosení pedálů doleva kvůli širokému středovému tunelu. Kromě toho jsou však sedačky dostatečně pohodlné i po letech.
    Prostornost sorenta není kdovíjaká, protože spoustu místa potřebuje technika. Pro řidiče také může být nezvyklé poměrně výrazné vyosení pedálů doleva kvůli širokému středovému tunelu. Kromě toho jsou však sedačky dostatečně pohodlné i po letech.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kufr není největší, opěradla se však sklápí do roviny. Všimněte si praktických úchytů pro opěrky na sklopených sedácích
    Kufr není největší, opěradla se však sklápí do roviny. Všimněte si praktických úchytů pro opěrky na sklopených sedácích| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • V ČR nejčastější motorizace 2,5 CRDi (na snímku ve verzi se 103 kW) má vodní pumpu na drážkovém řemenu, jízda bez něj tak akutně hrozí přehřátím
    V ČR nejčastější motorizace 2,5 CRDi (na snímku ve verzi se 103 kW) má vodní pumpu na drážkovém řemenu, jízda bez něj tak akutně hrozí přehřátím| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Světlomety s oddělenými parabolami svítí slušně, často však jsou krycí plasty zašlé
    Světlomety s oddělenými parabolami svítí slušně, často však jsou krycí plasty zašlé| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Extrémně vysoká bočnice pneumatiky znamená pohodlnější jízdu. V předepsaném rozměru je velký výběr terénních gum.
    Extrémně vysoká bočnice pneumatiky znamená pohodlnější jízdu. V předepsaném rozměru je velký výběr terénních gum.| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Kia Sorento I
    Kia Sorento I| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
  • Sklo pátých dveří jde odklopit samostatně, majitel tohoto kusu však funkci nepoužívá
    Sklo pátých dveří jde odklopit samostatně, majitel tohoto kusu však funkci nepoužívá| Zdroj: Svět Motorů/Michal Kollert
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Při faceliftu se drobně změnil i interiér. Přístrojový štít má nový design, do nabídky přišlo mimo jiné rádio rozměru 2DIN a dvouzónová klimatizace.
Kia Sorento I
Stropní konzola má dvě schránky na brýle, po letech je molitan v nich ztvrdlý
Verzi po modernizaci v r. 2006 lze nejsnáze poznat podle jiných světel a nárazníku
Tuhá zadní náprava je robustní a neodchází u ní ložiska, mohou jí však ureznout „ucha“ k napojení podélných ramen. Tenké vedení podél nápravy je táhlo parkovací brzdy od pravého kola k levému.
Dolní rameno přední nápravy je extrémně robustní. U horního ramene je nutno hlídat kulový čep, selhání znamená vylomení kola. Ložisko je dlouho tiché, když začne hučet, vůle už je velká.
Kardanové kříže (na fotce ten u zadního diferenciálu) je třeba pravidelně mazat. Mají k tomu připravené maznice.
Příčná trubka žebřinového rámu u zadní nápravy je dutá a drží se v ní nepořádek, takže koroduje i zevnitř
Samonivelační zadní tlumič má potrhanou prachovku, protože už nejde koupit ani tlumič, ani prachovka
Rozebraná přídavka TOD ukazuje vícelamelovou spojku i řetěz pro přenos síly na kardanovou hřídel. Se správnou údržbou, spočívající hlavně ve výměnách oleje, je bezproblémová.
Přístrojový štít je nádherně přehledný, chybí však teploměr a tlakoměr oleje, které by se u auta na práci hodily
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Volant na snímku je nově přečalouněný, obří displej uprostřed je čínskou náhradou původního rádia na CD
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Automatická klimatizace je častým prvkem výbavy sorent. Všimněte si rozměrů tlačítek, snadno se používají v rukavicích.
Řazení jde hladce a dostatečně přesně. Přepínače vpravo nejsou původní, ovládají mimo jiné přídavné světlomety.
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Prostornost sorenta není kdovíjaká, protože spoustu místa potřebuje technika. Pro řidiče také může být nezvyklé poměrně výrazné vyosení pedálů doleva kvůli širokému středovému tunelu. Kromě toho jsou však sedačky dostatečně pohodlné i po letech.
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kufr není největší, opěradla se však sklápí do roviny. Všimněte si praktických úchytů pro opěrky na sklopených sedácích
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
Kia Sorento I
V ČR nejčastější motorizace 2,5 CRDi (na snímku ve verzi se 103 kW) má vodní pumpu na drážkovém řemenu, jízda bez něj tak akutně hrozí přehřátím
Kia Sorento I
Světlomety s oddělenými parabolami svítí slušně, často však jsou krycí plasty zašlé
Extrémně vysoká bočnice pneumatiky znamená pohodlnější jízdu. V předepsaném rozměru je velký výběr terénních gum.
Kia Sorento I
Sklo pátých dveří jde odklopit samostatně, majitel tohoto kusu však funkci nepoužívá