Ojetá Kia Sportage nudí mechaniky. Tohle SUV vám vydrží věky
3
/
21
Prohlédnout znovu
Ojetá Kia Sportage nudí mechaniky. Tohle SUV vám vydrží věky
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Konzervativní interiér už v nižších konfiguracích nabízí slušnou výbavu a jeho zpracování je na vysoké úrovni
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Displej multimediálního systému před faceliftem ještě nenabízí funkce zrcadlení mobilních telefonů, jinak ale nepůsobí příliš zastarale. Couvací kamera má slušné rozlišení.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V nabídce českých bazarů převládají manuální převodovky. Starší kusy měly problémy s kvalitou spojky, většina kusů ji však má dávno vyměněnou.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přední sedačky jsou pohodlné i na delší trasy a poskytují dostatek bočního vedení
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na zadních sedačkách je opravdu spousta místa.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Původní tovární fólie na obou zrcátkách ve slunečních clonách
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr sportage je s 503 litry jen o drobek menší než u sesterského tucsonu (513 litrů) a konkurenčního karoqu (521 litrů). Tyto rozměry však platí jen pro verze s pohonem předních kol, čtyřkolky u všech tří omezí prostor pro zavazadla o pár desítek litrů.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pečlivě uchovávané šrouby v kufru jsou jistě dobrým znamením pro budoucí majitele této sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dieselová jednotka 1.7 CRDi je naprosto spolehlivá, hodí se však spíše pro klidnější řidiče. Předjíždění s ní je nutno plánovat dopředu, pružnost ve vyšších rychlostech je naprosto minimální.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V nárazníku umístěné zadní blinkry jsou příliš nízko a v některých situacích nemusí být pořádně vidět
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vysoko umístěná světla nabízejí denní svícení od základu a v noci svítí opravdu dobře
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dodělávané tažné zařízení se kvalitou s kie nemůže rovnat. Rez už se na něm podepsala více, než bychom za čtyři roky čekali.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Podvozek netrpí korozí, výjimku představuje lehká povrchová koroze méně kvalitních šroubů a spojů. Motor a převodovka jsou snadno přístupné po odstranění fi lcového krytu, který ovšem drží na více než desítce rezavějících šroubů.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Většina podvozku je v naprosto perfektním stavu. Jediná místa, kde se začíná projevovat povrchová rez, představují šrouby.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Senzor PM na střední části výfuku je jednou z mála problémových komponent, výměnu však řeší záruka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní