Konzervativní interiér už v nižších konfiguracích nabízí slušnou výbavu a jeho zpracování je na vysoké úrovni|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Displej multimediálního systému před faceliftem ještě nenabízí funkce zrcadlení mobilních telefonů, jinak ale nepůsobí příliš zastarale. Couvací kamera má slušné rozlišení.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
V nabídce českých bazarů převládají manuální převodovky. Starší kusy měly problémy s kvalitou spojky, většina kusů ji však má dávno vyměněnou.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přední sedačky jsou pohodlné i na delší trasy a poskytují dostatek bočního vedení|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na zadních sedačkách je opravdu spousta místa.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Původní tovární fólie na obou zrcátkách ve slunečních clonách|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr sportage je s 503 litry jen o drobek menší než u sesterského tucsonu (513 litrů) a konkurenčního karoqu (521 litrů). Tyto rozměry však platí jen pro verze s pohonem předních kol, čtyřkolky u všech tří omezí prostor pro zavazadla o pár desítek litrů.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pečlivě uchovávané šrouby v kufru jsou jistě dobrým znamením pro budoucí majitele této sportage|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dieselová jednotka 1.7 CRDi je naprosto spolehlivá, hodí se však spíše pro klidnější řidiče. Předjíždění s ní je nutno plánovat dopředu, pružnost ve vyšších rychlostech je naprosto minimální.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
V nárazníku umístěné zadní blinkry jsou příliš nízko a v některých situacích nemusí být pořádně vidět|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vysoko umístěná světla nabízejí denní svícení od základu a v noci svítí opravdu dobře|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dodělávané tažné zařízení se kvalitou s kie nemůže rovnat. Rez už se na něm podepsala více, než bychom za čtyři roky čekali.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Podvozek netrpí korozí, výjimku představuje lehká povrchová koroze méně kvalitních šroubů a spojů. Motor a převodovka jsou snadno přístupné po odstranění fi lcového krytu, který ovšem drží na více než desítce rezavějících šroubů.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Sportage|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Většina podvozku je v naprosto perfektním stavu. Jediná místa, kde se začíná projevovat povrchová rez, představují šrouby.|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Senzor PM na střední části výfuku je jednou z mála problémových komponent, výměnu však řeší záruka|
Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil