Ojetá Lancia Ypsilon IV: Výjimečnost, ale co spolehlivost?

5/54
Zavřít
  • Lancia Ypsilon
    Lancia Ypsilon| Zdroj: Svět motorů
  • Dvouválce Twinair představovaly v době uvedení poslední ypsilonky revoluční novinku, jež měla nahradit původní čtyřválce FIRE. Lidé ji však vinou technických problémů dlouho odmítali přijmout, a tak spolu oba motory přežily deset let.
    Dvouválce Twinair představovaly v době uvedení poslední ypsilonky revoluční novinku, jež měla nahradit původní čtyřválce FIRE. Lidé ji však vinou technických problémů dlouho odmítali přijmout, a tak spolu oba motory přežily deset let.| Zdroj: Svět motorů
  • Motory Twinair mohly být osazeny robotizovanou převodovkou Dualogic. Cukavá činnost nás však zatím nepřesvědčila nikde, a tak od robotů systematicky odrazujeme.
    Motory Twinair mohly být osazeny robotizovanou převodovkou Dualogic. Cukavá činnost nás však zatím nepřesvědčila nikde, a tak od robotů systematicky odrazujeme.| Zdroj: Svět motorů
  • Nejnovější provedení ypsilonky se od loňského roku chlubí moderním multimediálním systémem. V českých bazarech však takové verze ještě dlouho nenajdete.
    Nejnovější provedení ypsilonky se od loňského roku chlubí moderním multimediálním systémem. V českých bazarech však takové verze ještě dlouho nenajdete.| Zdroj: Svět motorů
  • K nejatraktivnějším příplatkům patřilo panoramatické čelní okno. Mezi skly se podařilo umístit další výztuhu proti kroucení skeletu.
    K nejatraktivnějším příplatkům patřilo panoramatické čelní okno. Mezi skly se podařilo umístit další výztuhu proti kroucení skeletu.| Zdroj: Svět motorů
  • Lancia Y10 (1985-1996)
    Lancia Y10 (1985-1996)| Zdroj: Svět motorů
  • Lancia Ypsilon (1996-2003)
    Lancia Ypsilon (1996-2003)| Zdroj: Svět motorů
  • Lancia Ypsilon (2003-2011)
    Lancia Ypsilon (2003-2011)| Zdroj: Svět motorů
  • Lancia Ypsilon (2010)
    Lancia Ypsilon (2010)| Zdroj: Svět motorů
  • Lancia Ypsilon (2015)
    Lancia Ypsilon (2015)| Zdroj: Svět motorů
  • Lancia Ypsilon (2020)
    Lancia Ypsilon (2020)| Zdroj: Svět motorů
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Ypsilonka je v celosvětové produkci posledním vozem s centrálně umístěnými přístroji na palubní desce, kdysi známými z MPV
    Ypsilonka je v celosvětové produkci posledním vozem s centrálně umístěnými přístroji na palubní desce, kdysi známými z MPV| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Dospělí cestující najdou i vzadu dostatek prostoru, figurant výšky 182 cm se necítí nikterak utiskován
    Dospělí cestující najdou i vzadu dostatek prostoru, figurant výšky 182 cm se necítí nikterak utiskován| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přestože ypsilonka stojí na základech pandy, rozvor se podařilo natáhnout o devět centimetrů
    Přestože ypsilonka stojí na základech pandy, rozvor se podařilo natáhnout o devět centimetrů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Opěradlo zadní lavice je rozděleno na dva stejně velké díly. V základu je malá lancia čtyřmístná, za příplatek pětimístná.
    Opěradlo zadní lavice je rozděleno na dva stejně velké díly. V základu je malá lancia čtyřmístná, za příplatek pětimístná.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Na rozdíl od punta vypadá tentýž osmiventilový čtyřválec pod kapotou napěchovaně, přístup k příslušenství je mnohem horší
    Na rozdíl od punta vypadá tentýž osmiventilový čtyřválec pod kapotou napěchovaně, přístup k příslušenství je mnohem horší| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Jedno z mála poškození testované lancie nezpůsobil člověk, ale hladoví hlodavci. Protihlukový obklad pod kapotou vypadá nevábně.
    Jedno z mála poškození testované lancie nezpůsobil člověk, ale hladoví hlodavci. Protihlukový obklad pod kapotou vypadá nevábně.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Bezzátkový systém představuje komfortní otevírání nádrže. Zde je podobně jako u současné pandy standardem.
    Bezzátkový systém představuje komfortní otevírání nádrže. Zde je podobně jako u současné pandy standardem.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Nápisy se zkomolenými názvy metropolí s písmenem Y (Parys, Berlyn, Mylano) se podezřele dochovaly na jediných dveřích. Ostatní tak byly možná vyměněny...
    Nápisy se zkomolenými názvy metropolí s písmenem Y (Parys, Berlyn, Mylano) se podezřele dochovaly na jediných dveřích. Ostatní tak byly možná vyměněny...| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Pozdější produkty koncernu FCA umožňovaly vypnutí stop-startu natrvalo, zde však odpojený konektor baterie rozsvítil výstražnou kontrolku. Akumulátor před zimou zemře.
    Pozdější produkty koncernu FCA umožňovaly vypnutí stop-startu natrvalo, zde však odpojený konektor baterie rozsvítil výstražnou kontrolku. Akumulátor před zimou zemře.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Tenké tyčky stabilizátorů životností nevynikají, mechanici na ně upozorňují jako na nejčastěji odcházející součástky
    Tenké tyčky stabilizátorů životností nevynikají, mechanici na ně upozorňují jako na nejčastěji odcházející součástky| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Původní zadní tlumič výfuku má ještě před sebou dlouhé roky bezstarostného provozu
    Původní zadní tlumič výfuku má ještě před sebou dlouhé roky bezstarostného provozu| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Jednoduchý a odolný podvozek přečkal sedm let provozu bez sebemenší úhony, lehká povrchová koroze je vidět především na výfukovém potrubí
    Jednoduchý a odolný podvozek přečkal sedm let provozu bez sebemenší úhony, lehká povrchová koroze je vidět především na výfukovém potrubí| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
    Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
  • Přední nárazník s blatníky nelícuje, což může být nepřesnost výroby, nebo následek prodělané a nezaznamenané čelní nehody
    Přední nárazník s blatníky nelícuje, což může být nepřesnost výroby, nebo následek prodělané a nezaznamenané čelní nehody| Zdroj: Svět motorů/Jiří Káš
Lancia Ypsilon
Dvouválce Twinair představovaly v době uvedení poslední ypsilonky revoluční novinku, jež měla nahradit původní čtyřválce FIRE. Lidé ji však vinou technických problémů dlouho odmítali přijmout, a tak spolu oba motory přežily deset let.
Motory Twinair mohly být osazeny robotizovanou převodovkou Dualogic. Cukavá činnost nás však zatím nepřesvědčila nikde, a tak od robotů systematicky odrazujeme.
Nejnovější provedení ypsilonky se od loňského roku chlubí moderním multimediálním systémem. V českých bazarech však takové verze ještě dlouho nenajdete.
K nejatraktivnějším příplatkům patřilo panoramatické čelní okno. Mezi skly se podařilo umístit další výztuhu proti kroucení skeletu.
Lancia Y10 (1985-1996)
Lancia Ypsilon (1996-2003)
Lancia Ypsilon (2003-2011)
Lancia Ypsilon (2010)
Lancia Ypsilon (2015)
Lancia Ypsilon (2020)
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Ypsilonka je v celosvětové produkci posledním vozem s centrálně umístěnými přístroji na palubní desce, kdysi známými z MPV
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Dospělí cestující najdou i vzadu dostatek prostoru, figurant výšky 182 cm se necítí nikterak utiskován
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Přestože ypsilonka stojí na základech pandy, rozvor se podařilo natáhnout o devět centimetrů
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Opěradlo zadní lavice je rozděleno na dva stejně velké díly. V základu je malá lancia čtyřmístná, za příplatek pětimístná.
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Na rozdíl od punta vypadá tentýž osmiventilový čtyřválec pod kapotou napěchovaně, přístup k příslušenství je mnohem horší
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Jedno z mála poškození testované lancie nezpůsobil člověk, ale hladoví hlodavci. Protihlukový obklad pod kapotou vypadá nevábně.
Bezzátkový systém představuje komfortní otevírání nádrže. Zde je podobně jako u současné pandy standardem.
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Nápisy se zkomolenými názvy metropolí s písmenem Y (Parys, Berlyn, Mylano) se podezřele dochovaly na jediných dveřích. Ostatní tak byly možná vyměněny...
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Pozdější produkty koncernu FCA umožňovaly vypnutí stop-startu natrvalo, zde však odpojený konektor baterie rozsvítil výstražnou kontrolku. Akumulátor před zimou zemře.
Tenké tyčky stabilizátorů životností nevynikají, mechanici na ně upozorňují jako na nejčastěji odcházející součástky
Původní zadní tlumič výfuku má ještě před sebou dlouhé roky bezstarostného provozu
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Jednoduchý a odolný podvozek přečkal sedm let provozu bez sebemenší úhony, lehká povrchová koroze je vidět především na výfukovém potrubí
Lancia Ypsilon 1.2 Elefantino
Přední nárazník s blatníky nelícuje, což může být nepřesnost výroby, nebo následek prodělané a nezaznamenané čelní nehody