Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Interiér jedné z posledních MX-5 NC ve verzi hardtop v nejvyšší možné výbavě včetně vyhřívaných sedadel Recaro.|
Zdroj: Svět motorů
Kabina verze 20th Anniversary Edition. Ta vycházela ze základní výbavy, tudíž má třeba pouze manuální klimatizaci.|
Zdroj: Svět motorů
Ovladače samočinné klimatizace|
Zdroj: Svět motorů
Mezi přístroji nechybí tlakoměr oleje|
Zdroj: Svět motorů
Šestistupňová převodovka se pojila jen s dvoulitrem.|
Zdroj: Svět motorů
Ve třetí generaci byly standardem ochranné oblouky za sedadly|
Zdroj: Svět motorů
Interiér verze před první modernizací se standardními sedadly|
Zdroj: Svět motorů
Sedadla Recaro, která byla výsadou výbavy Revolution po faceliftu|
Zdroj: Svět motorů
Standardní sedadla po modernizaci, v tomhle případě v 20th Anniversary Edition.|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC) (2008)|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC) (2009)|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 MZR (LF)|
Zdroj: Svět motorů
Podvozek MX-5 s dobře viditelným rámem poháněcí soustavy PPF (děrovaný nosník uprostřed)|
Zdroj: Svět motorů
Podlahová plošina vychází z RX-8. Zadní část karoserie se lišila podle typu střechy.|
Zdroj: Svět motorů
MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je xenonový.|
Zdroj: Svět motorů
Zadní část skříně převodovky s přišroubovaným rámem poháněcí soustavy PPF|
Zdroj: Svět motorů
V detailu je vidět spodní příčné rameno přední nápravy, jehož zadní silentblok (ten nahoře uprostřed) se opotřebí většinou jako první. Oprava je pracnější, a tedy časově náročná.|
Zdroj: Svět motorů
Soustava pěti ramen zadní nápravy. Tady jako první odejdou uložení zadního příčného ramene.|
Zdroj: Svět motorů
Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.|
Zdroj: Svět motorů
Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.|
Zdroj: Svět motorů
Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.|
Zdroj: Svět motorů
Části elektromechanického ovládacího mechanismu střechy|
Zdroj: Svět motorů
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek|
Zdroj: Svět motorů
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Mazda MX-5 (NC)|
Zdroj: Svět motorů
Volant je umístěný spíše níže a stavitelný pouze výškově. Audio lze částečně ovládat na volantu. Všimněte si kulatých výdechů ventilace a topení.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
S motorem 1.8 se pojila výhradně pětistupňová manuální převodovka. Řazení je přesné, ale vyžaduje více síly.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je halogenový.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl