Ojetá Mazda MX-5 (NC): Ryzí sporťák pro masy

1/62
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér jedné z posledních MX-5 NC ve verzi hardtop v nejvyšší možné výbavě včetně vyhřívaných sedadel Recaro.
    Interiér jedné z posledních MX-5 NC ve verzi hardtop v nejvyšší možné výbavě včetně vyhřívaných sedadel Recaro.| Zdroj: Svět motorů
  • Kabina verze 20th Anniversary Edition. Ta vycházela ze základní výbavy, tudíž má třeba pouze manuální klimatizaci.
    Kabina verze 20th Anniversary Edition. Ta vycházela ze základní výbavy, tudíž má třeba pouze manuální klimatizaci.| Zdroj: Svět motorů
  • Ovladače samočinné klimatizace
    Ovladače samočinné klimatizace| Zdroj: Svět motorů
  • Mezi přístroji nechybí tlakoměr oleje
    Mezi přístroji nechybí tlakoměr oleje| Zdroj: Svět motorů
  • Šestistupňová převodovka se pojila jen s dvoulitrem.
    Šestistupňová převodovka se pojila jen s dvoulitrem.| Zdroj: Svět motorů
  • Ve třetí generaci byly standardem ochranné oblouky za sedadly
    Ve třetí generaci byly standardem ochranné oblouky za sedadly| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér verze před první modernizací se standardními sedadly
    Interiér verze před první modernizací se standardními sedadly| Zdroj: Svět motorů
  • Sedadla Recaro, která byla výsadou výbavy Revolution po faceliftu
    Sedadla Recaro, která byla výsadou výbavy Revolution po faceliftu| Zdroj: Svět motorů
  • Standardní sedadla po modernizaci, v tomhle případě v 20th Anniversary Edition.
    Standardní sedadla po modernizaci, v tomhle případě v 20th Anniversary Edition.| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC) (2008)
    Mazda MX-5 (NC) (2008)| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC) (2009)
    Mazda MX-5 (NC) (2009)| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Motor 2.0 MZR (LF)
    Motor 2.0 MZR (LF)| Zdroj: Svět motorů
  • Podvozek MX-5 s dobře viditelným rámem poháněcí soustavy PPF (děrovaný nosník uprostřed)
    Podvozek MX-5 s dobře viditelným rámem poháněcí soustavy PPF (děrovaný nosník uprostřed)| Zdroj: Svět motorů
  • Podlahová plošina vychází z RX-8. Zadní část karoserie se lišila podle typu střechy.
    Podlahová plošina vychází z RX-8. Zadní část karoserie se lišila podle typu střechy.| Zdroj: Svět motorů
  • MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je xenonový.
    MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je xenonový.| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní část skříně převodovky s přišroubovaným rámem poháněcí soustavy PPF
    Zadní část skříně převodovky s přišroubovaným rámem poháněcí soustavy PPF| Zdroj: Svět motorů
  • V detailu je vidět spodní příčné rameno přední nápravy, jehož zadní silentblok (ten nahoře uprostřed) se opotřebí většinou jako první. Oprava je pracnější, a tedy časově náročná.
    V detailu je vidět spodní příčné rameno přední nápravy, jehož zadní silentblok (ten nahoře uprostřed) se opotřebí většinou jako první. Oprava je pracnější, a tedy časově náročná.| Zdroj: Svět motorů
  • Soustava pěti ramen zadní nápravy. Tady jako první odejdou uložení zadního příčného ramene.
    Soustava pěti ramen zadní nápravy. Tady jako první odejdou uložení zadního příčného ramene.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.
    Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.
    Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.| Zdroj: Svět motorů
  • Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.
    Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.| Zdroj: Svět motorů
  • Části elektromechanického ovládacího mechanismu střechy
    Části elektromechanického ovládacího mechanismu střechy| Zdroj: Svět motorů
  • Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek
    Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek| Zdroj: Svět motorů
  • Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek
    Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Mazda MX-5 (NC)
    Mazda MX-5 (NC)| Zdroj: Svět motorů
  • Volant je umístěný spíše níže a stavitelný pouze výškově. Audio lze částečně ovládat na volantu. Všimněte si kulatých výdechů ventilace a topení.
    Volant je umístěný spíše níže a stavitelný pouze výškově. Audio lze částečně ovládat na volantu. Všimněte si kulatých výdechů ventilace a topení.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • S motorem 1.8 se pojila výhradně pětistupňová manuální převodovka. Řazení je přesné, ale vyžaduje více síly.
    S motorem 1.8 se pojila výhradně pětistupňová manuální převodovka. Řazení je přesné, ale vyžaduje více síly.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek
    Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Mazda MX-5 1.8 MZR
    Mazda MX-5 1.8 MZR| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je halogenový.
    MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je halogenový.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek
    Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 (NC)
Mazda MX-5 (NC)
Interiér jedné z posledních MX-5 NC ve verzi hardtop v nejvyšší možné výbavě včetně vyhřívaných sedadel Recaro.
Kabina verze 20th Anniversary Edition. Ta vycházela ze základní výbavy, tudíž má třeba pouze manuální klimatizaci.
Ovladače samočinné klimatizace
Mezi přístroji nechybí tlakoměr oleje
Šestistupňová převodovka se pojila jen s dvoulitrem.
Ve třetí generaci byly standardem ochranné oblouky za sedadly
Interiér verze před první modernizací se standardními sedadly
Sedadla Recaro, která byla výsadou výbavy Revolution po faceliftu
Standardní sedadla po modernizaci, v tomhle případě v 20th Anniversary Edition.
Mazda MX-5 (NC) (2008)
Mazda MX-5 (NC) (2009)
Mazda MX-5 (NC)
Mazda MX-5 (NC)
Mazda MX-5 (NC)
Motor 2.0 MZR (LF)
Podvozek MX-5 s dobře viditelným rámem poháněcí soustavy PPF (děrovaný nosník uprostřed)
Podlahová plošina vychází z RX-8. Zadní část karoserie se lišila podle typu střechy.
MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je xenonový.
Zadní část skříně převodovky s přišroubovaným rámem poháněcí soustavy PPF
V detailu je vidět spodní příčné rameno přední nápravy, jehož zadní silentblok (ten nahoře uprostřed) se opotřebí většinou jako první. Oprava je pracnější, a tedy časově náročná.
Soustava pěti ramen zadní nápravy. Tady jako první odejdou uložení zadního příčného ramene.
Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.
Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.
Verze hardtop dostala pevnou skládací střechu. Ovládáte ji tlačítky na středovém panelu. Před tím ji ovšem musíte odjistit manuálně stejným způsobem jako tu plátěnou. Tedy u rámu čelního skla uprostřed. Tohle u většiny obdobných systémů jiných značek odpadá.
Části elektromechanického ovládacího mechanismu střechy
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek
Mazda MX-5 (NC)
Mazda MX-5 (NC)
Mazda MX-5 (NC)
Volant je umístěný spíše níže a stavitelný pouze výškově. Audio lze částečně ovládat na volantu. Všimněte si kulatých výdechů ventilace a topení.
Mazda MX-5 1.8 MZR
S motorem 1.8 se pojila výhradně pětistupňová manuální převodovka. Řazení je přesné, ale vyžaduje více síly.
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
Mazda MX-5 1.8 MZR
MX-5 dostalo vždy projektorové světlomety. Lišit se mohou technikou. Tento je halogenový.
Ovládání střechy je vyřešeno geniálně. Střechu nejprve odjistíte u rámu čelního skla zmáčknutím pojistky „release“, což dovolí odklopit páku zámku. Poté lze střechu složit dozadu. Před natažením musíte odjistit její zámek