Ojetá MGF a TF patří mezi nejdostupnější sporťáky. Na co si u nich dát pozor?

21/45
Zavřít
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF a TF
    MGF a TF| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska zůstala po celou dobu produkce až na detaily stejná. Zde je původní interiér (s pravostranným řízením) s nečekaně komfortními sedadly.
    Palubní deska zůstala po celou dobu produkce až na detaily stejná. Zde je původní interiér (s pravostranným řízením) s nečekaně komfortními sedadly.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto vypadá kabina MGF po modernizaci s odlišnými sedadly s lepším bočním vedením
    Takto vypadá kabina MGF po modernizaci s odlišnými sedadly s lepším bočním vedením| Zdroj: Svět motorů
  • Palubní deska TF
    Palubní deska TF| Zdroj: Svět motorů
  • Původní MGF, v tomhle případě s nasazenou pevnou střechou, takzvaným hardtopem, který oceníte hlavně v zimě
    Původní MGF, v tomhle případě s nasazenou pevnou střechou, takzvaným hardtopem, který oceníte hlavně v zimě| Zdroj: Svět motorů
  • MG TF dostalo odlišnou přední část spolu se světlomety. Více změn se událo v technice, zejména na podvozku.
    MG TF dostalo odlišnou přední část spolu se světlomety. Více změn se událo v technice, zejména na podvozku.| Zdroj: Svět motorů
  • Čtyřválec Rover série K se vyznačuje dvěma vačkovými hřídeli
    Čtyřválec Rover série K se vyznačuje dvěma vačkovými hřídeli| Zdroj: Svět motorů
  • Takhle motor v MGF/TF neuvidíte. Přístup k němu je velmi omezený.
    Takhle motor v MGF/TF neuvidíte. Přístup k němu je velmi omezený.| Zdroj: Svět motorů
  • Při vytahování měrky oleje dojde k jejímu otření plastovými výstupky (viz kresba). Čili nepotřebujete hadřík.
    Při vytahování měrky oleje dojde k jejímu otření plastovými výstupky (viz kresba). Čili nepotřebujete hadřík.| Zdroj: Svět motorů
  • Chlazení je největší slabinou vozu.
    Chlazení je největší slabinou vozu.| Zdroj: Svět motorů
  • Všimněte si dlouhých hlavových šroubů sahajících až k olejové vaně.
    Všimněte si dlouhých hlavových šroubů sahajících až k olejové vaně.| Zdroj: Svět motorů
  • Mechanická plnička hydragasu bohužel neumožňuje odsátí kapaliny ze systému.
    Mechanická plnička hydragasu bohužel neumožňuje odsátí kapaliny ze systému.| Zdroj: Svět motorů
  • Vpravo vedle nádoby na ostřikovací kapalinu je plnicí ventil okruhů hydragasu. Je pod přední kapotou.
    Vpravo vedle nádoby na ostřikovací kapalinu je plnicí ventil okruhů hydragasu. Je pod přední kapotou.| Zdroj: Svět motorů
  • Rozložená pružicí jednotka hydragas.
    Rozložená pružicí jednotka hydragas.| Zdroj: Svět motorů
  • Repasované hydragasy s dodatečným ventilem na plnění plynu.
    Repasované hydragasy s dodatečným ventilem na plnění plynu.| Zdroj: Svět motorů
  • Originální kapalina pro Hydragas je běžně dostupná
    Originální kapalina pro Hydragas je běžně dostupná| Zdroj: Svět motorů
  • Pružicí jednotka, v tomhle případě zadního kola
    Pružicí jednotka, v tomhle případě zadního kola| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní pomocný rám koroduje rychleji než přední. Nejčastěji v místě uchycení převodovky.
    Zadní pomocný rám koroduje rychleji než přední. Nejčastěji v místě uchycení převodovky.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavěšení zadních kol MGF se od TF liší mimo jiné tvarem podélného ramene – U F coby kulatina, u TF tvarově složitější odlitek.
    Zavěšení zadních kol MGF se od TF liší mimo jiné tvarem podélného ramene – U F coby kulatina, u TF tvarově složitější odlitek.| Zdroj: Svět motorů
  • Horní rameno TF se silentblokem
    Horní rameno TF se silentblokem| Zdroj: Svět motorů
  • Přestavba od firmy Mike Satur. Zde je přední náprava.
    Přestavba od firmy Mike Satur. Zde je přední náprava.| Zdroj: Svět motorů
  • Na této fotografii je náprava zadní.
    Na této fotografii je náprava zadní.| Zdroj: Svět motorů
  • MGF a TF
    MGF a TF| Zdroj: Svět motorů
  • MGF a TF
    MGF a TF| Zdroj: Svět motorů
  • Ukazatel vpravo je teploměr chladicí kapaliny. Všimněte si rozsahu otáček.
    Ukazatel vpravo je teploměr chladicí kapaliny. Všimněte si rozsahu otáček.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Kabina limitované edice Trophy zaujme lakovanými doplňky v barvě karoserie. Volant je sice pevný, ale naprosto úžasný.
    Kabina limitované edice Trophy zaujme lakovanými doplňky v barvě karoserie. Volant je sice pevný, ale naprosto úžasný.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Pětistupňová převodovka PG1 vyniká přesným řazením. Jde o britskou konstrukci.
    Pětistupňová převodovka PG1 vyniká přesným řazením. Jde o britskou konstrukci.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Auta s klimatizací poznáte snadno podle množství tlačítek pod ovladači topení
    Auta s klimatizací poznáte snadno podle množství tlačítek pod ovladači topení| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Uprostřed najdete kromě hodin také teploměr motorového oleje
    Uprostřed najdete kromě hodin také teploměr motorového oleje| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Trophy má stejná sedadla jako běžné F po modernizaci. Všimněte si větrolamu.
    Trophy má stejná sedadla jako běžné F po modernizaci. Všimněte si větrolamu.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Plátěná střecha se ovládá výhradně ručně. K rámu čelního skla ji dopíná dvojice zámků. Okno může být skleněné nebo slídové.
    Plátěná střecha se ovládá výhradně ručně. K rámu čelního skla ji dopíná dvojice zámků. Okno může být skleněné nebo slídové.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • MGF Trophy 160SE
    MGF Trophy 160SE| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE
MGF a TF
Palubní deska zůstala po celou dobu produkce až na detaily stejná. Zde je původní interiér (s pravostranným řízením) s nečekaně komfortními sedadly.
Takto vypadá kabina MGF po modernizaci s odlišnými sedadly s lepším bočním vedením
Palubní deska TF
Původní MGF, v tomhle případě s nasazenou pevnou střechou, takzvaným hardtopem, který oceníte hlavně v zimě
MG TF dostalo odlišnou přední část spolu se světlomety. Více změn se událo v technice, zejména na podvozku.
Čtyřválec Rover série K se vyznačuje dvěma vačkovými hřídeli
Takhle motor v MGF/TF neuvidíte. Přístup k němu je velmi omezený.
Při vytahování měrky oleje dojde k jejímu otření plastovými výstupky (viz kresba). Čili nepotřebujete hadřík.
Chlazení je největší slabinou vozu.
Všimněte si dlouhých hlavových šroubů sahajících až k olejové vaně.
Mechanická plnička hydragasu bohužel neumožňuje odsátí kapaliny ze systému.
Vpravo vedle nádoby na ostřikovací kapalinu je plnicí ventil okruhů hydragasu. Je pod přední kapotou.
Rozložená pružicí jednotka hydragas.
Repasované hydragasy s dodatečným ventilem na plnění plynu.
Originální kapalina pro Hydragas je běžně dostupná
Pružicí jednotka, v tomhle případě zadního kola
Zadní pomocný rám koroduje rychleji než přední. Nejčastěji v místě uchycení převodovky.
Zavěšení zadních kol MGF se od TF liší mimo jiné tvarem podélného ramene – U F coby kulatina, u TF tvarově složitější odlitek.
Horní rameno TF se silentblokem
Přestavba od firmy Mike Satur. Zde je přední náprava.
Na této fotografii je náprava zadní.
MGF a TF
MGF a TF
Ukazatel vpravo je teploměr chladicí kapaliny. Všimněte si rozsahu otáček.
Kabina limitované edice Trophy zaujme lakovanými doplňky v barvě karoserie. Volant je sice pevný, ale naprosto úžasný.
Pětistupňová převodovka PG1 vyniká přesným řazením. Jde o britskou konstrukci.
Auta s klimatizací poznáte snadno podle množství tlačítek pod ovladači topení
Uprostřed najdete kromě hodin také teploměr motorového oleje
Trophy má stejná sedadla jako běžné F po modernizaci. Všimněte si větrolamu.
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
Plátěná střecha se ovládá výhradně ručně. K rámu čelního skla ji dopíná dvojice zámků. Okno může být skleněné nebo slídové.
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE
MGF Trophy 160SE