Palubní deska zůstala po celou dobu produkce až na detaily stejná. Zde je původní interiér (s pravostranným řízením) s nečekaně komfortními sedadly.|
Zdroj: Svět motorů
Takto vypadá kabina MGF po modernizaci s odlišnými sedadly s lepším bočním vedením|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska TF|
Zdroj: Svět motorů
Původní MGF, v tomhle případě s nasazenou pevnou střechou, takzvaným hardtopem, který oceníte hlavně v zimě|
Zdroj: Svět motorů
MG TF dostalo odlišnou přední část spolu se světlomety. Více změn se událo v technice, zejména na podvozku.|
Zdroj: Svět motorů
Čtyřválec Rover série K se vyznačuje dvěma vačkovými hřídeli|
Zdroj: Svět motorů
Takhle motor v MGF/TF neuvidíte. Přístup k němu je velmi omezený.|
Zdroj: Svět motorů
Při vytahování měrky oleje dojde k jejímu otření plastovými výstupky (viz kresba). Čili nepotřebujete hadřík.|
Zdroj: Svět motorů
Chlazení je největší slabinou vozu.|
Zdroj: Svět motorů
Všimněte si dlouhých hlavových šroubů sahajících až k olejové vaně.|
Zdroj: Svět motorů
Mechanická plnička hydragasu bohužel neumožňuje odsátí kapaliny ze systému.|
Zdroj: Svět motorů
Vpravo vedle nádoby na ostřikovací kapalinu je plnicí ventil okruhů hydragasu. Je pod přední kapotou.|
Zdroj: Svět motorů
Rozložená pružicí jednotka hydragas.|
Zdroj: Svět motorů
Repasované hydragasy s dodatečným ventilem na plnění plynu.|
Zdroj: Svět motorů
Originální kapalina pro Hydragas je běžně dostupná|
Zdroj: Svět motorů
Pružicí jednotka, v tomhle případě zadního kola|
Zdroj: Svět motorů
Zadní pomocný rám koroduje rychleji než přední. Nejčastěji v místě uchycení převodovky.|
Zdroj: Svět motorů
Zavěšení zadních kol MGF se od TF liší mimo jiné tvarem podélného ramene – U F coby kulatina, u TF tvarově složitější odlitek.|
Zdroj: Svět motorů
Horní rameno TF se silentblokem|
Zdroj: Svět motorů
Přestavba od firmy Mike Satur. Zde je přední náprava.|
Zdroj: Svět motorů
Na této fotografii je náprava zadní.|
Zdroj: Svět motorů
MGF a TF|
Zdroj: Svět motorů
MGF a TF|
Zdroj: Svět motorů
Ukazatel vpravo je teploměr chladicí kapaliny. Všimněte si rozsahu otáček.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Kabina limitované edice Trophy zaujme lakovanými doplňky v barvě karoserie. Volant je sice pevný, ale naprosto úžasný.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Pětistupňová převodovka PG1 vyniká přesným řazením. Jde o britskou konstrukci.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Auta s klimatizací poznáte snadno podle množství tlačítek pod ovladači topení|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Uprostřed najdete kromě hodin také teploměr motorového oleje|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Trophy má stejná sedadla jako běžné F po modernizaci. Všimněte si větrolamu.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
MGF Trophy 160SE|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
Plátěná střecha se ovládá výhradně ručně. K rámu čelního skla ji dopíná dvojice zámků. Okno může být skleněné nebo slídové.|
Zdroj: Svět motorů/David Rajdl