Virtuální kokpit, tedy displej místo klasických ukazatelů, byl do roku 2022 za příplatek, od faceliftu se už stal standardem.|
Zdroj: Svět motorů
Palubní deska je konzervativní, kvalitní a ergonomicky vzorná.|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.5 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 TSI|
Zdroj: Svět motorů
Motor 1.6 TDI|
Zdroj: Svět motorů
Motor 2.0 TDI|
Zdroj: Svět motorů
AdBlue mají všechny diesely s výjimkou 1.6 TDI z prvního ročníku. Jedním z nejčastějších problémů je ztráta údaje z čidla hladiny, když lidé nádobku přeplní. Důležité je nepřekračovat maximální množství uvedené na displeji.|
Zdroj: Svět motorů
Základní objem zavazadelníku se proti modelu Yeti citelně zvětšil až na 521 l. Na fotografii vidíte standardní verzi.|
Zdroj: Svět motorů
Příplatková verze se samostatně posuvnými a demontovatelnými sedačkami Vario Flex, jako míval Yeti.|
Zdroj: Svět motorů
Výbava Sportline je efektní, ale fyzicky nic zajímavého nepřináší. To spíš Scout je zajímavá standardní montáží paketu pro špatné cesty se zesíleným krytem pod motorem.|
Zdroj: Svět motorů
V dubnu 2022 se novináři poprvé svezli s modernizovaným modelem. Na příchod do prodeje si však musel počkat až do sklonku léta.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Karoq|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Testovaný vůz měl solidní výbavu včetně zrcadlení telefonu Smart Link či volby jízdních režimů.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Automatická převodovka DSG nás zklamala příliš dlouhými převody.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Testovaný vůz měl solidní výbavu včetně zrcadlení telefonu Smart Link či volby jízdních režimů.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Plato zavazadelníku visící na jedné šňůrce má překvapivě levné řešení. Nový závěsný kolíček je jedním z nejlevnějších originálních náhradních dílů – stojí 8,50 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Karoq |
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq |
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vinou specifické konstrukce zadních dveří a blatníků se do meziprostoru protlačují nečistoty od kola. Při každém mytí auta tak otřete dveře zevnitř a důkladně i samotnou těsnicí gumu, ať vám nečistoty neprobrousí lak.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vinou specifické konstrukce zadních dveří a blatníků se do meziprostoru protlačují nečistoty od kola. Při každém mytí auta tak otřete dveře zevnitř a důkladně i samotnou těsnicí gumu, ať vám nečistoty neprobrousí lak.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vinou specifické konstrukce zadních dveří a blatníků se do meziprostoru protlačují nečistoty od kola. Při každém mytí auta tak otřete dveře zevnitř a důkladně i samotnou těsnicí gumu, ať vám nečistoty neprobrousí lak.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vinou specifické konstrukce zadních dveří a blatníků se do meziprostoru protlačují nečistoty od kola. Při každém mytí auta tak otřete dveře zevnitř a důkladně i samotnou těsnicí gumu, ať vám nečistoty neprobrousí lak.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq |
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Někdy má člověk štěstí, že na ojetém autě jsou nové pneumatiky. A někdy je to přesně naopak.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Běžný kupující ojetiny by si malého pupínku po kolizi s kamínkem ani nevšiml. Daniel Říha ví, že tahle rez už se bez většího zásahu nezastaví.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Před koupí vozů s motory 2.0 TDI si nechte demontovat kryt a zkontrolujte těsnost – různé úniky nejsou zcela vzácné. Tato olejová stopa, která vypadá jako důsledek netěsného simerinku klikového hřídele mezi motorem a převodovkou, je jen důsledkem špatného postupu při výměně fi ltru, kdy neznalý mechanik potřísní agregát olejem. Filtr má přitom šroub na klíč číslo 13, kterým z něj nejdřív vypustíte olej, až poté demontujete celé víko.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Před koupí vozů s motory 2.0 TDI si nechte demontovat kryt a zkontrolujte těsnost – různé úniky nejsou zcela vzácné. Tato olejová stopa, která vypadá jako důsledek netěsného simerinku klikového hřídele mezi motorem a převodovkou, je jen důsledkem špatného postupu při výměně fi ltru, kdy neznalý mechanik potřísní agregát olejem. Filtr má přitom šroub na klíč číslo 13, kterým z něj nejdřív vypustíte olej, až poté demontujete celé víko.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Před koupí vozů s motory 2.0 TDI si nechte demontovat kryt a zkontrolujte těsnost – různé úniky nejsou zcela vzácné. Tato olejová stopa, která vypadá jako důsledek netěsného simerinku klikového hřídele mezi motorem a převodovkou, je jen důsledkem špatného postupu při výměně fi ltru, kdy neznalý mechanik potřísní agregát olejem. Filtr má přitom šroub na klíč číslo 13, kterým z něj nejdřív vypustíte olej, až poté demontujete celé víko.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Právě kvůli specifické konstrukci krytu filtru, z nějž se nejdřív vypouští olej malým šroubem, jsou v sadě dvě těsnicí gumičky|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vůz byl zespoda celý slaný. Proti dobře chráněné karoserii si rez neškrtne, ostatní součásti jsou však na tom hůře. Velkorysá dvanáctiletá záruka na neprorezavění se přitom vztahuje jen na lakované díly karoserie.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Vůz byl zespoda celý slaný. Proti dobře chráněné karoserii si rez neškrtne, ostatní součásti jsou však na tom hůře. Velkorysá dvanáctiletá záruka na neprorezavění se přitom vztahuje jen na lakované díly karoserie.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Mechanik Roman Kašpar ukazuje důležitou hodnotu – množství nespalitelného popela ve fi ltru pevných částic. Pokud by pokračoval stávající styl jízdy, řekne si vůz o nový při 225 684 km. Vyjde na 51 476 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Drobné mlžení světlometů je normální a není to vada. Pokud je uvnitř více vody, bude světlo někde prasklé. Často i malá rána uláme středicí trny v místě, kde přes světlomet přechází nárazník.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Drobné mlžení světlometů je normální a není to vada. Pokud je uvnitř více vody, bude světlo někde prasklé. Často i malá rána uláme středicí trny v místě, kde přes světlomet přechází nárazník.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Škoda Karoq Style 2.0 TDI 4x4|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Podvozek za celých 134 000 km nedostal jediný servisní zásah. Geometrie přesto byla zcela v pořádku.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík