Ojetá Škoda Octavia III po faceliftu: Nejdříve vysmívaná, ale kupujte, nebudou!
47
/
74
Prohlédnout znovu
Ojetá Škoda Octavia III po faceliftu: Nejdříve vysmívaná, ale kupujte, nebudou!
U dieselů vždy zkontrolujte barvu chladicí kapaliny. Pokud není fialová, ale hnědá, čeká vás minimálně obtížné vymývání chladicího okruhu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Motory 1.8 TSI/132 kW a 2.0 TSI/140 kW jsou od Audi. Na rozdíl od starších verzí v předchozí generaci už netrpí selháváním rozvodů ani vysokou spotřebou oleje.
|
Svět motorů
Volkswagen EA 211 v kubaturách 1.0 až 1.5 litru jsou velmi spolehlivé a překvapivě úsporné. S předchůdci EA 111 v Octavii II nemají nic společného.
|
Svět motorů
Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.
|
Svět motorů
Světlomety u zmodernizovaného provedení nejsou čtyři, ale také jen dva – překryté kusem nárazníku. Důležité je, že díky přechodu na technologii LED se na rozdíl od předchozích bixenonů nevypalují.
|
Svět motorů
Velkým problémem jsou klepající střešní okna a zatékání do interiéru skrz ně.
|
Svět motorů
Při každé servisní prohlídce je nutné kontrolovat odtoky a mazat kolejnice speciální vazelínou k vymezení vůle.
|
Svět motorů
Spodní roh zadního zádveří byl u Octavie II notoricky reznoucí místo. Trojka tento problém nezná.
|
Svět motorů
Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.
|
Svět motorů
Zatímco karoserie vzorně odolává korozi, podmotorové rámy moderních škodovek jsou ošizené až hrůza. Takto vypadá po čtyřech letech. Doporučujeme protikorozní nástřik.
|
Svět motorů
Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi
|
Svět motorů
Novinkou třetí generace octavie bylo, že pohon 4x4 nabídla verze liftback i combi
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
|
Svět motorů
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
|
Svět motorů
U těchto poškození už je pozdě zamatlat to štětečkem a barvou – ideální by byla výměna obou dílů, tu ale nikdo nezaplatí. Výrobce už vůbec ne, protože tato rez vznikla vnějším poškozením.
|
Svět motorů
Vyvážená byla kola dobře. Ale pravé zadní bylo křivé – proto hrubá a hlučná jízda.
|
Svět motorů
Vrzání přední nápravy u Škody Octavia III mají na svědomí vždy tyto silentbloky. Od 150 000 km výše neseřizujte geometrii, dokud je nevyměníte. Nemá to totiž cenu.
|
Svět motorů
Převodovka DSG DQ 250 pro motor 2.0 TDI/110 kW má od května 2015 podstatně prodloužené převody. Nízká spotřeba tomu odpovídá, dále pak poklesla ještě na podzim roku 2018, kdy přišlo sedmistupňové ústrojí DQ 381.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Verze Style s paketem Comfort je bazarovým ideálem. Bohužel mnohé firmy objednávaly žebrácké varianty Ambition téměř bez příplatků.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Při koupi vozu s automatickou převodovkou DSG se ujistěte, že má volič jízdních režimů Driving Mode Select. Býval za pouhých 2900 Kč a automat bez něj neumí plachtit.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zásuvka na 220 V a vyhřívání zadních sedaček se staly běžnou výbavou. Šlo buď o součást paketu Comfort, nebo únosné příplatky 2400 či 5100 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kombík ve verzi Style měl v zavazadelníku praktickou vyjímatelnou akumulátorovou svítilnu. Chytrá věc, kterou odvál čas.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Octavia Combi
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid