Ojetá Škoda Octavia IV podle Martina Vaculíka: Doba hájení skončila!

11/54
Zavřít
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Základní tříválec 1.0 TSI nemá protihlukový kryt. Možná i proto se projevuje citelně hlasitěji než čtyřválcové alternativy.
    Základní tříválec 1.0 TSI nemá protihlukový kryt. Možná i proto se projevuje citelně hlasitěji než čtyřválcové alternativy.| Zdroj: Svět Motorů
  • Čtyřválcová jednotka 1.5 TSI je díky vypínání dvou válců velmi úsporná. Vibrace, které v tomto režimu zákonitě vytváří, však mohou leckomu vadit.
    Čtyřválcová jednotka 1.5 TSI je díky vypínání dvou válců velmi úsporná. Vibrace, které v tomto režimu zákonitě vytváří, však mohou leckomu vadit.| Zdroj: Svět Motorů
  • Co se dynamiky, pružnosti a neuvěřitelné spotřeby paliva týče, je motor 2.0 TDI jednoznačně králem pohonů pro octavii. Opravovat po záruce bychom ho ale nechtěli.
    Co se dynamiky, pružnosti a neuvěřitelné spotřeby paliva týče, je motor 2.0 TDI jednoznačně králem pohonů pro octavii. Opravovat po záruce bychom ho ale nechtěli.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Klepání odzadu nebyly tlumiče ani jiná závada na nápravě. Bylo to víko zavazadelníku, respektive jeho pružné dorazy – v záruce běžně měněná věc
    Klepání odzadu nebyly tlumiče ani jiná závada na nápravě. Bylo to víko zavazadelníku, respektive jeho pružné dorazy – v záruce běžně měněná věc| Zdroj: Svět Motorů
  • Roman Kašpar z Autostylu Trutnov nám změřil geometrii. Po 169 000 km byla zcela v pořádku. Seřizovala se však už v nájezdu 103 000 km po výměně převodovky
    Roman Kašpar z Autostylu Trutnov nám změřil geometrii. Po 169 000 km byla zcela v pořádku. Seřizovala se však už v nájezdu 103 000 km po výměně převodovky| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Jiří Jeník coby elektrotechnik se zaměřením na brány a vrata jezdí po celé republice. Ve voze má často až pět metráků nářadí a náhradních dílů.
    Jiří Jeník coby elektrotechnik se zaměřením na brány a vrata jezdí po celé republice. Ve voze má často až pět metráků nářadí a náhradních dílů.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Kapková zkouška po 10 000 km ukazuje na zcela čistý olej, který není naředěný benzinem. Motory 1.5 TSI mají velmi čisté spalování a olej moc netrápí.
    Kapková zkouška po 10 000 km ukazuje na zcela čistý olej, který není naředěný benzinem. Motory 1.5 TSI mají velmi čisté spalování a olej moc netrápí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Vůz už nikdy nemá klasický klíček, startuje se vždy tlačítkem. Proto se připravte na časté výměny baterie udržující bezdrátové spojení s vozem. Naštěstí je to snadné a zvládnutelné bez nářadí.
    Vůz už nikdy nemá klasický klíček, startuje se vždy tlačítkem. Proto se připravte na časté výměny baterie udržující bezdrátové spojení s vozem. Naštěstí je to snadné a zvládnutelné bez nářadí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Spodní kryt drží na několika normálních šroubech a také dvou velkých plastových. Při manipulaci s nimi musí být mechanik velmi opatrný, jinak strhne závit.
    Spodní kryt drží na několika normálních šroubech a také dvou velkých plastových. Při manipulaci s nimi musí být mechanik velmi opatrný, jinak strhne závit.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Protihluková vložka ve spodním krytu umí nasát opravdu hodně kapaliny. Nepoznáte tak včas, že z vozu něco teče.
    Protihluková vložka ve spodním krytu umí nasát opravdu hodně kapaliny. Nepoznáte tak včas, že z vozu něco teče.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zavazadelník kombi má rekordní objem 640 litrů, po sklopení sedaček až 1700
    Zavazadelník kombi má rekordní objem 640 litrů, po sklopení sedaček až 1700| Zdroj: Svět Motorů
  • Základní liftback má objem zavazadelníku 600 l, sklopením sedaček rozšířitelný na 1555 litrů. Bohužel nevznikne rovná ložná plocha
    Základní liftback má objem zavazadelníku 600 l, sklopením sedaček rozšířitelný na 1555 litrů. Bohužel nevznikne rovná ložná plocha| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Už zcela základní sedačky mají příkladné rozměry, tuhost i tvarování. Takzvané sportovní proti nim nepředstavují citelnou výhodu.
    Už zcela základní sedačky mají příkladné rozměry, tuhost i tvarování. Takzvané sportovní proti nim nepředstavují citelnou výhodu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Standardní varianty mají dvouramenný volant, k jehož ovládání však nelze mít vážné připomínky. Sportovní pak klasický tříramenný.
    Standardní varianty mají dvouramenný volant, k jehož ovládání však nelze mít vážné připomínky. Sportovní pak klasický tříramenný.| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
  • Poslední dvě generace octavie se zbavily pověsti stísněného vozu a zcela bez problémů odvezou čtyři dospělé
    Poslední dvě generace octavie se zbavily pověsti stísněného vozu a zcela bez problémů odvezou čtyři dospělé| Zdroj: Svět Motorů
  • Škoda Octavia IV
    Škoda Octavia IV| Zdroj: Svět Motorů
Škoda Octavia IV
Základní tříválec 1.0 TSI nemá protihlukový kryt. Možná i proto se projevuje citelně hlasitěji než čtyřválcové alternativy.
Čtyřválcová jednotka 1.5 TSI je díky vypínání dvou válců velmi úsporná. Vibrace, které v tomto režimu zákonitě vytváří, však mohou leckomu vadit.
Co se dynamiky, pružnosti a neuvěřitelné spotřeby paliva týče, je motor 2.0 TDI jednoznačně králem pohonů pro octavii. Opravovat po záruce bychom ho ale nechtěli.
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Klepání odzadu nebyly tlumiče ani jiná závada na nápravě. Bylo to víko zavazadelníku, respektive jeho pružné dorazy – v záruce běžně měněná věc
Roman Kašpar z Autostylu Trutnov nám změřil geometrii. Po 169 000 km byla zcela v pořádku. Seřizovala se však už v nájezdu 103 000 km po výměně převodovky
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Jiří Jeník coby elektrotechnik se zaměřením na brány a vrata jezdí po celé republice. Ve voze má často až pět metráků nářadí a náhradních dílů.
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Kapková zkouška po 10 000 km ukazuje na zcela čistý olej, který není naředěný benzinem. Motory 1.5 TSI mají velmi čisté spalování a olej moc netrápí.
Škoda Octavia IV
Vůz už nikdy nemá klasický klíček, startuje se vždy tlačítkem. Proto se připravte na časté výměny baterie udržující bezdrátové spojení s vozem. Naštěstí je to snadné a zvládnutelné bez nářadí.
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Spodní kryt drží na několika normálních šroubech a také dvou velkých plastových. Při manipulaci s nimi musí být mechanik velmi opatrný, jinak strhne závit.
Škoda Octavia IV
Protihluková vložka ve spodním krytu umí nasát opravdu hodně kapaliny. Nepoznáte tak včas, že z vozu něco teče.
Zavazadelník kombi má rekordní objem 640 litrů, po sklopení sedaček až 1700
Základní liftback má objem zavazadelníku 600 l, sklopením sedaček rozšířitelný na 1555 litrů. Bohužel nevznikne rovná ložná plocha
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Už zcela základní sedačky mají příkladné rozměry, tuhost i tvarování. Takzvané sportovní proti nim nepředstavují citelnou výhodu.
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Standardní varianty mají dvouramenný volant, k jehož ovládání však nelze mít vážné připomínky. Sportovní pak klasický tříramenný.
Škoda Octavia IV
Škoda Octavia IV
Poslední dvě generace octavie se zbavily pověsti stísněného vozu a zcela bez problémů odvezou čtyři dospělé
Škoda Octavia IV