Ojetá Škoda Octavia IV: Už padají pod půl milionu

21/32
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.
    Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.| Zdroj: Svět motorů
  • Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.
    Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.| Zdroj: Svět motorů
  • Zejména u kusu s dieselovým motorem vždy trvejte na pečlivé předkupní prohlídce a demontáži spodního krytu. Často z nich totiž teče olej skrz simerink klikové hřídele.
    Zejména u kusu s dieselovým motorem vždy trvejte na pečlivé předkupní prohlídce a demontáži spodního krytu. Často z nich totiž teče olej skrz simerink klikové hřídele.| Zdroj: Svět motorů
  • Jednou z cest k vynikající aerodynamice a nízké spotřebě paliva je kompletně zakrytý podvozek. Zajímavé je, že některé kusy z výroby nemají plastové kryty předních ramen.
    Jednou z cest k vynikající aerodynamice a nízké spotřebě paliva je kompletně zakrytý podvozek. Zajímavé je, že některé kusy z výroby nemají plastové kryty předních ramen.| Zdroj: Svět motorů
  • Dvouspojková převodovka DSG zde existuje v malém provedení DQ 200 pro benzinové se suchými spojkami a větším DQ 381 s mokrými pro diesely. Víc problémů překvapivě zatím bylo s tou lépe dimenzovanou DQ 381, kde čas od času odejde mechatron, tedy blok ovládacích ventilů. Oprava po záruce stojí 30 000 Kč.
    Dvouspojková převodovka DSG zde existuje v malém provedení DQ 200 pro benzinové se suchými spojkami a větším DQ 381 s mokrými pro diesely. Víc problémů překvapivě zatím bylo s tou lépe dimenzovanou DQ 381, kde čas od času odejde mechatron, tedy blok ovládacích ventilů. Oprava po záruce stojí 30 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Manuální převodovky jsou dnes už výhradně nového, dvouhřídelového typu MQ 281, který však měl dost dětských nemocí. Pokud při rychlém řazení škrtá trojka a auto je po záruce, dejte ruce pryč.
    Manuální převodovky jsou dnes už výhradně nového, dvouhřídelového typu MQ 281, který však měl dost dětských nemocí. Pokud při rychlém řazení škrtá trojka a auto je po záruce, dejte ruce pryč.| Zdroj: Svět motorů
  • Zatímco u víčka nádrže tradičně najdete škrabku na led, tak ve dveřích nově i smetáček na sníh. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.
    Zatímco u víčka nádrže tradičně najdete škrabku na led, tak ve dveřích nově i smetáček na sníh. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.| Zdroj: Svět motorů
  • Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.
    Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.| Zdroj: Svět motorů
  • Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.
    Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.| Zdroj: Svět motorů
  • Peter Škoda
    Peter Škoda| Zdroj: Svět motorů
  • Peter Škoda
    Peter Škoda| Zdroj: Svět motorů
  • Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.
    Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.| Zdroj: Svět motorů
  • Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.
    Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.| Zdroj: Svět motorů
  • Fotografování aut do inzerce je dnes téměř automatizovaný proces. Vůz se umístí na elektrickou točnu.
    Fotografování aut do inzerce je dnes téměř automatizovaný proces. Vůz se umístí na elektrickou točnu.| Zdroj: Svět motorů
  • Auta vybraná pro přímý prodej ve službě Future Store Drivalia procházejí dalšími prověrkami včetně fyzického stavu
    Auta vybraná pro přímý prodej ve službě Future Store Drivalia procházejí dalšími prověrkami včetně fyzického stavu| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Světla LED Matrix představují v řadě Octavia úplně novou kvalitu nočních jízd. Krycí skla už neušla jistému ostřílení od kamení, na výkon to zatím vliv nemá.
    Světla LED Matrix představují v řadě Octavia úplně novou kvalitu nočních jízd. Krycí skla už neušla jistému ostřílení od kamení, na výkon to zatím vliv nemá.| Zdroj: Svět motorů
  • Bezklíčový přístup a startování, elektrické vyhřívání sedaček a volantu, zde dokonce i čelního skla. Nic víc bychom nepotřebovali. Zrcadlení telefonu zde bylo ještě v původní, bezdrátové verzi, která se pak kvůli nedostatku čipů vytratila po francouzsku.
    Bezklíčový přístup a startování, elektrické vyhřívání sedaček a volantu, zde dokonce i čelního skla. Nic víc bychom nepotřebovali. Zrcadlení telefonu zde bylo ještě v původní, bezdrátové verzi, která se pak kvůli nedostatku čipů vytratila po francouzsku.| Zdroj: Svět motorů
  • Světlé čalounění není praktické, vypadá však perfektně. Ve Future Store Drivalia je navíc pečlivě vytepovali.
    Světlé čalounění není praktické, vypadá však perfektně. Ve Future Store Drivalia je navíc pečlivě vytepovali.| Zdroj: Svět motorů
  • V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
    V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.| Zdroj: Svět motorů
  • V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
    V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.| Zdroj: Svět motorů
  • V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
    V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.| Zdroj: Svět motorů
  • Zejména pečlivě jsme změřili spotřebu oleje, některá nová TDI jí totiž trpí. Zde určitě nepřesáhne litr na 10 000 km, což je u maziva 0W-20 asi technologické minimum.
    Zejména pečlivě jsme změřili spotřebu oleje, některá nová TDI jí totiž trpí. Zde určitě nepřesáhne litr na 10 000 km, což je u maziva 0W-20 asi technologické minimum.| Zdroj: Svět motorů
  • Čtvrtá generace octavie se zatím projevuje naprosto vzorně, co se protikorozní ochrany týče. Výfuk i černé díly náprav vypadají po třech zimách jako nové.
    Čtvrtá generace octavie se zatím projevuje naprosto vzorně, co se protikorozní ochrany týče. Výfuk i černé díly náprav vypadají po třech zimách jako nové.| Zdroj: Svět motorů
  • K vozu jsou originální sedmnáctipalcová kola. Proti trojkovým oktávkám užší – jen 205 místo 225 mm. I to je jeden ze způsobů, kterými se podařilo snížit spotřebu.
    K vozu jsou originální sedmnáctipalcová kola. Proti trojkovým oktávkám užší – jen 205 místo 225 mm. I to je jeden ze způsobů, kterými se podařilo snížit spotřebu.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadelník nebyl uvnitř odřený ani plný chlupů od psa. Kdo už někdy kupoval Octavii Combi, ví, jaká zde bývají překvapení.
    Zavazadelník nebyl uvnitř odřený ani plný chlupů od psa. Kdo už někdy kupoval Octavii Combi, ví, jaká zde bývají překvapení.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.
Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.
Zejména u kusu s dieselovým motorem vždy trvejte na pečlivé předkupní prohlídce a demontáži spodního krytu. Často z nich totiž teče olej skrz simerink klikové hřídele.
Jednou z cest k vynikající aerodynamice a nízké spotřebě paliva je kompletně zakrytý podvozek. Zajímavé je, že některé kusy z výroby nemají plastové kryty předních ramen.
Dvouspojková převodovka DSG zde existuje v malém provedení DQ 200 pro benzinové se suchými spojkami a větším DQ 381 s mokrými pro diesely. Víc problémů překvapivě zatím bylo s tou lépe dimenzovanou DQ 381, kde čas od času odejde mechatron, tedy blok ovládacích ventilů. Oprava po záruce stojí 30 000 Kč.
Manuální převodovky jsou dnes už výhradně nového, dvouhřídelového typu MQ 281, který však měl dost dětských nemocí. Pokud při rychlém řazení škrtá trojka a auto je po záruce, dejte ruce pryč.
Zatímco u víčka nádrže tradičně najdete škrabku na led, tak ve dveřích nově i smetáček na sníh. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.
Peter Škoda
Peter Škoda
Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.
Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.
Fotografování aut do inzerce je dnes téměř automatizovaný proces. Vůz se umístí na elektrickou točnu.
Auta vybraná pro přímý prodej ve službě Future Store Drivalia procházejí dalšími prověrkami včetně fyzického stavu
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Škoda Octavia
Světla LED Matrix představují v řadě Octavia úplně novou kvalitu nočních jízd. Krycí skla už neušla jistému ostřílení od kamení, na výkon to zatím vliv nemá.
Bezklíčový přístup a startování, elektrické vyhřívání sedaček a volantu, zde dokonce i čelního skla. Nic víc bychom nepotřebovali. Zrcadlení telefonu zde bylo ještě v původní, bezdrátové verzi, která se pak kvůli nedostatku čipů vytratila po francouzsku.
Světlé čalounění není praktické, vypadá však perfektně. Ve Future Store Drivalia je navíc pečlivě vytepovali.
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
Zejména pečlivě jsme změřili spotřebu oleje, některá nová TDI jí totiž trpí. Zde určitě nepřesáhne litr na 10 000 km, což je u maziva 0W-20 asi technologické minimum.
Čtvrtá generace octavie se zatím projevuje naprosto vzorně, co se protikorozní ochrany týče. Výfuk i černé díly náprav vypadají po třech zimách jako nové.
K vozu jsou originální sedmnáctipalcová kola. Proti trojkovým oktávkám užší – jen 205 místo 225 mm. I to je jeden ze způsobů, kterými se podařilo snížit spotřebu.
Zavazadelník nebyl uvnitř odřený ani plný chlupů od psa. Kdo už někdy kupoval Octavii Combi, ví, jaká zde bývají překvapení.
Škoda Octavia