Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.|
Zdroj: Svět motorů
Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.|
Zdroj: Svět motorů
Zejména u kusu s dieselovým motorem vždy trvejte na pečlivé předkupní prohlídce a demontáži spodního krytu. Často z nich totiž teče olej skrz simerink klikové hřídele.|
Zdroj: Svět motorů
Jednou z cest k vynikající aerodynamice a nízké spotřebě paliva je kompletně zakrytý podvozek. Zajímavé je, že některé kusy z výroby nemají plastové kryty předních ramen.|
Zdroj: Svět motorů
Dvouspojková převodovka DSG zde existuje v malém provedení DQ 200 pro benzinové se suchými spojkami a větším DQ 381 s mokrými pro diesely. Víc problémů překvapivě zatím bylo s tou lépe dimenzovanou DQ 381, kde čas od času odejde mechatron, tedy blok ovládacích ventilů. Oprava po záruce stojí 30 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů
Manuální převodovky jsou dnes už výhradně nového, dvouhřídelového typu MQ 281, který však měl dost dětských nemocí. Pokud při rychlém řazení škrtá trojka a auto je po záruce, dejte ruce pryč.|
Zdroj: Svět motorů
Zatímco u víčka nádrže tradičně najdete škrabku na led, tak ve dveřích nově i smetáček na sníh. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.|
Zdroj: Svět motorů
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.|
Zdroj: Svět motorů
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.|
Zdroj: Svět motorů
Peter Škoda|
Zdroj: Svět motorů
Peter Škoda|
Zdroj: Svět motorů
Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.|
Zdroj: Svět motorů
Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.|
Zdroj: Svět motorů
Fotografování aut do inzerce je dnes téměř automatizovaný proces. Vůz se umístí na elektrickou točnu.|
Zdroj: Svět motorů
Auta vybraná pro přímý prodej ve službě Future Store Drivalia procházejí dalšími prověrkami včetně fyzického stavu|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia|
Zdroj: Svět motorů
Světla LED Matrix představují v řadě Octavia úplně novou kvalitu nočních jízd. Krycí skla už neušla jistému ostřílení od kamení, na výkon to zatím vliv nemá.|
Zdroj: Svět motorů
Bezklíčový přístup a startování, elektrické vyhřívání sedaček a volantu, zde dokonce i čelního skla. Nic víc bychom nepotřebovali. Zrcadlení telefonu zde bylo ještě v původní, bezdrátové verzi, která se pak kvůli nedostatku čipů vytratila po francouzsku.|
Zdroj: Svět motorů
Světlé čalounění není praktické, vypadá však perfektně. Ve Future Store Drivalia je navíc pečlivě vytepovali.|
Zdroj: Svět motorů
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.|
Zdroj: Svět motorů
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.|
Zdroj: Svět motorů
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.|
Zdroj: Svět motorů
Zejména pečlivě jsme změřili spotřebu oleje, některá nová TDI jí totiž trpí. Zde určitě nepřesáhne litr na 10 000 km, což je u maziva 0W-20 asi technologické minimum.|
Zdroj: Svět motorů
Čtvrtá generace octavie se zatím projevuje naprosto vzorně, co se protikorozní ochrany týče. Výfuk i černé díly náprav vypadají po třech zimách jako nové.|
Zdroj: Svět motorů
K vozu jsou originální sedmnáctipalcová kola. Proti trojkovým oktávkám užší – jen 205 místo 225 mm. I to je jeden ze způsobů, kterými se podařilo snížit spotřebu.|
Zdroj: Svět motorů
Zavazadelník nebyl uvnitř odřený ani plný chlupů od psa. Kdo už někdy kupoval Octavii Combi, ví, jaká zde bývají překvapení.|
Zdroj: Svět motorů