Ojetá Škoda Rapid podle Martina Vaculíka: Nakonec to dopadlo zcela jinak!

14/73
Zavřít
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zcela původní provedení interiéru z roku 2012. Mohlo se takové auto někomu líbit?
    Zcela původní provedení interiéru z roku 2012. Mohlo se takové auto někomu líbit?| Zdroj: Svět motorů
  • Vrcholná verze Style od 2017. Hranatý volant přišel nejdříve v roce 2015 pro Monte Carlo, od roku 2017 i pro jiné varianty.
    Vrcholná verze Style od 2017. Hranatý volant přišel nejdříve v roce 2015 pro Monte Carlo, od roku 2017 i pro jiné varianty.| Zdroj: Svět motorů
  • Zde takzvané sportovní sedačky v provedení z roku 2012. Plast kryjící kolejnice sedaček se objevil až v roce 2015.
    Zde takzvané sportovní sedačky v provedení z roku 2012. Plast kryjící kolejnice sedaček se objevil až v roce 2015.| Zdroj: Svět motorů
  • Sedačky v kombinaci látka-kůže byly příplatkovou výbavou pro Rapid Style. Mají tužší výplně, takže trochu maskují absenci nastavitelné bederní opěrky.
    Sedačky v kombinaci látka-kůže byly příplatkovou výbavou pro Rapid Style. Mají tužší výplně, takže trochu maskují absenci nastavitelné bederní opěrky.| Zdroj: Svět motorů
  • Deštník pod sedačkou spolujezdce je standardem všech rapidů vyjma zcela nejlevnější Active. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.
    Deštník pod sedačkou spolujezdce je standardem všech rapidů vyjma zcela nejlevnější Active. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.| Zdroj: Svět motorů
  • Atraktivní dekory palubní desky se objevily v roce 2013 společně s kratším modelem Spaceback.
    Atraktivní dekory palubní desky se objevily v roce 2013 společně s kratším modelem Spaceback.| Zdroj: Svět motorů
  • S faceliftem se ve výbavě objevily i tak luxusní prvky, jakým je třeba elektrické vyhřívání zadních sedaček
    S faceliftem se ve výbavě objevily i tak luxusní prvky, jakým je třeba elektrické vyhřívání zadních sedaček| Zdroj: Svět motorů
  • Zdá se vám samozřejmé, že můžete od řidiče ovládat všechna čtyři okna? Škodovka si to na začátku nemyslela a tato funkce byla doplněna až po několika měsících výroby.
    Zdá se vám samozřejmé, že můžete od řidiče ovládat všechna čtyři okna? Škodovka si to na začátku nemyslela a tato funkce byla doplněna až po několika měsících výroby.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: Svět motorů
  • I kratší spaceback má velmi slušný zavazadlový prostor 415 litrů. Rezervní kolo pod jeho podlahou bylo za příplatek.
    I kratší spaceback má velmi slušný zavazadlový prostor 415 litrů. Rezervní kolo pod jeho podlahou bylo za příplatek.| Zdroj: Svět motorů
  • Na poslední vývojovou variantu tříválce 1.2 HTP coby jediný atmosférický motor pod kapotou rapidu se kupující dívali skrz prsty. V dlouhodobém horizontu je však překvapivě nejspolehlivější.
    Na poslední vývojovou variantu tříválce 1.2 HTP coby jediný atmosférický motor pod kapotou rapidu se kupující dívali skrz prsty. V dlouhodobém horizontu je však překvapivě nejspolehlivější.| Zdroj: Svět motorů
  • Čtyřválcové čtrnáctistovky jsou pod kapotou dvě. Stará s 90 kW a nová (na snímku) s 92 kW. Ta by byla velmi dobrá, kazí to však výhradní spojení s nespolehlivou malou převodovkou DSG.
    Čtyřválcové čtrnáctistovky jsou pod kapotou dvě. Stará s 90 kW a nová (na snímku) s 92 kW. Ta by byla velmi dobrá, kazí to však výhradní spojení s nespolehlivou malou převodovkou DSG.| Zdroj: Svět motorů
  • Couvací kamera do výbavy přibyla s modernizací v roce 2017. A to rovnou v provedení s ostřikovačem.
    Couvací kamera do výbavy přibyla s modernizací v roce 2017. A to rovnou v provedení s ostřikovačem.| Zdroj: Svět motorů
  • Zatímco liftback byl tvarován hlavně tak, aby se do něj vešel úctyhodný 550litrový zavazadelník, tak se spacebackem se designéři snažili o atraktivní vůz
    Zatímco liftback byl tvarován hlavně tak, aby se do něj vešel úctyhodný 550litrový zavazadelník, tak se spacebackem se designéři snažili o atraktivní vůz| Zdroj: Svět motorů
  • Dlouhého intervalu výměny rozvodů u motorů EA 211 se lidé bojí, ale není důvod. Nepohánějí ani vodní pumpu (ta je na druhé straně motoru), takže nehrozí, že by do nich vytekla a ohrozila spolehlivost.
    Dlouhého intervalu výměny rozvodů u motorů EA 211 se lidé bojí, ale není důvod. Nepohánějí ani vodní pumpu (ta je na druhé straně motoru), takže nehrozí, že by do nich vytekla a ohrozila spolehlivost.| Zdroj: Svět motorů
  • Doslova šílené vrzání mívá na svědomí příčný stabilizátor. Mezi něj a pryžová lůžka se vtáhnou nečistoty, které pak tento zvukový efekt způsobují.
    Doslova šílené vrzání mívá na svědomí příčný stabilizátor. Mezi něj a pryžová lůžka se vtáhnou nečistoty, které pak tento zvukový efekt způsobují.| Zdroj: Svět motorů
  • Doslova šílené vrzání mívá na svědomí příčný stabilizátor. Mezi něj a pryžová lůžka se vtáhnou nečistoty, které pak tento zvukový efekt způsobují.
    Doslova šílené vrzání mívá na svědomí příčný stabilizátor. Mezi něj a pryžová lůžka se vtáhnou nečistoty, které pak tento zvukový efekt způsobují.| Zdroj: Svět motorů
  • Na motorech 1.0 TSI byla série vadných vstřikovačů, které po zastavení vypustily benzin do válců. Po opakovaném startu pak byla směs bohatá, což řídicí jednotka poznala a zobrazila chybovou kontrolku.
    Na motorech 1.0 TSI byla série vadných vstřikovačů, které po zastavení vypustily benzin do válců. Po opakovaném startu pak byla směs bohatá, což řídicí jednotka poznala a zobrazila chybovou kontrolku.| Zdroj: Svět motorů
  • Takto zrezlý byl podmotorový rám po pouhých osmnácti měsících (a 100 000 km) služby ve Světě motorů. Umíte si představit, jak tentýž bude vypadat po deseti letech? Dodatečná ochrana se určitě vyplatí.
    Takto zrezlý byl podmotorový rám po pouhých osmnácti měsících (a 100 000 km) služby ve Světě motorů. Umíte si představit, jak tentýž bude vypadat po deseti letech? Dodatečná ochrana se určitě vyplatí.| Zdroj: Svět motorů
  • Obrovskou výhodou motorizací od 77 kW výše, tedy třeba silnější varianty litru, jsou velké přední brzdy 288 od značky AT. Mají samostatný držák třmenu, do něhož se opírají destičky. Jejich tendence k přireznutí je tak daleko menší než u menších brzd FS III 256 mm základních motorizací.
    Obrovskou výhodou motorizací od 77 kW výše, tedy třeba silnější varianty litru, jsou velké přední brzdy 288 od značky AT. Mají samostatný držák třmenu, do něhož se opírají destičky. Jejich tendence k přireznutí je tak daleko menší než u menších brzd FS III 256 mm základních motorizací.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Poměr dynamiky a spotřeby paliva je u motoru 1.0 TSI zázračný. Pokud nejste naprosté řidičské dřevo, vejdete se vždy do 5,5 l/100 km.
    Poměr dynamiky a spotřeby paliva je u motoru 1.0 TSI zázračný. Pokud nejste naprosté řidičské dřevo, vejdete se vždy do 5,5 l/100 km.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Výbava Ambition plus byla takový rozumný základ. Pořídit si do ní i přední parkovací senzory by však vyšlo na 17 300 Kč. Když máte jen zadní, chybí tlačítko na jejich vypnutí – což je pěkně otravné.
    Výbava Ambition plus byla takový rozumný základ. Pořídit si do ní i přední parkovací senzory by však vyšlo na 17 300 Kč. Když máte jen zadní, chybí tlačítko na jejich vypnutí – což je pěkně otravné.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Že na rádiu naleznete tlačítko APP (aplikace), ještě neznamená, že první majitel za zrcadlení telefonu SmartLink skutečně připlatil. Tato hláška vás bude stát 6200 Kč.
    Že na rádiu naleznete tlačítko APP (aplikace), ještě neznamená, že první majitel za zrcadlení telefonu SmartLink skutečně připlatil. Tato hláška vás bude stát 6200 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní sedačky jsou absolutně tragické s velmi měkkým opěradlem. Stavitelnou bederní opěrku rapid neměl mít vůbec. Výhodou, zejména pro mladší ročníky, je možnost opěradlo sklopit v mžiku zatažením za páku.
    Základní sedačky jsou absolutně tragické s velmi měkkým opěradlem. Stavitelnou bederní opěrku rapid neměl mít vůbec. Výhodou, zejména pro mladší ročníky, je možnost opěradlo sklopit v mžiku zatažením za páku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Sedačky sice nejsou ani vzadu nikterak pohodlné, ale místa pro nohy je tam víc než dost. Takto se „sám za sebe“ posadí autor vysoký 187 cm.
    Sedačky sice nejsou ani vzadu nikterak pohodlné, ale místa pro nohy je tam víc než dost. Takto se „sám za sebe“ posadí autor vysoký 187 cm.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Základní sedačky jsou absolutně tragické s velmi měkkým opěradlem. Stavitelnou bederní opěrku rapid neměl mít vůbec. Výhodou, zejména pro mladší ročníky, je možnost opěradlo sklopit v mžiku zatažením za páku.
    Základní sedačky jsou absolutně tragické s velmi měkkým opěradlem. Stavitelnou bederní opěrku rapid neměl mít vůbec. Výhodou, zejména pro mladší ročníky, je možnost opěradlo sklopit v mžiku zatažením za páku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zásadní výhodou vozu je obrovský 550litrový zavazadelník. Pokud první majitel zapomněl připlatit 1600 Kč, chybí pod ním rezervní kolo.
    Zásadní výhodou vozu je obrovský 550litrový zavazadelník. Pokud první majitel zapomněl připlatit 1600 Kč, chybí pod ním rezervní kolo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zásadní výhodou vozu je obrovský 550litrový zavazadelník. Pokud první majitel zapomněl připlatit 1600 Kč, chybí pod ním rezervní kolo.
    Zásadní výhodou vozu je obrovský 550litrový zavazadelník. Pokud první majitel zapomněl připlatit 1600 Kč, chybí pod ním rezervní kolo.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rapidy dostávaly z výroby velmi kvalitní baterie Exide, které nečekaně dobře snášejí týrání inteligentním dobíjením. Na čtyřletém voze byl původní akumulátor v úplném pořádku.
    Rapidy dostávaly z výroby velmi kvalitní baterie Exide, které nečekaně dobře snášejí týrání inteligentním dobíjením. Na čtyřletém voze byl původní akumulátor v úplném pořádku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Rapidy dostávaly z výroby velmi kvalitní baterie Exide, které nečekaně dobře snášejí týrání inteligentním dobíjením. Na čtyřletém voze byl původní akumulátor v úplném pořádku.
    Rapidy dostávaly z výroby velmi kvalitní baterie Exide, které nečekaně dobře snášejí týrání inteligentním dobíjením. Na čtyřletém voze byl původní akumulátor v úplném pořádku.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Kód motoru, tedy zda litr je ještě bez filtru pevných částic (CHZ), či už s ním (DKR), najdete na horní části krytu rozvodového řemenu
    Kód motoru, tedy zda litr je ještě bez filtru pevných částic (CHZ), či už s ním (DKR), najdete na horní části krytu rozvodového řemenu| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
    Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Auto bylo 3000 km po servisu, což potvrdil i stav oleje hodnocený kapkovou zkouškou. Za dvě 30 000kilometrové výměny však už v motoru zbyly nějaké těžko rozpustné staré kaly, takže doporučujeme příště výměnu zkrátit na polovinu.
    Auto bylo 3000 km po servisu, což potvrdil i stav oleje hodnocený kapkovou zkouškou. Za dvě 30 000kilometrové výměny však už v motoru zbyly nějaké těžko rozpustné staré kaly, takže doporučujeme příště výměnu zkrátit na polovinu.| Zdroj: Svět motorů
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Zcela původní provedení interiéru z roku 2012. Mohlo se takové auto někomu líbit?
Vrcholná verze Style od 2017. Hranatý volant přišel nejdříve v roce 2015 pro Monte Carlo, od roku 2017 i pro jiné varianty.
Zde takzvané sportovní sedačky v provedení z roku 2012. Plast kryjící kolejnice sedaček se objevil až v roce 2015.
Sedačky v kombinaci látka-kůže byly příplatkovou výbavou pro Rapid Style. Mají tužší výplně, takže trochu maskují absenci nastavitelné bederní opěrky.
Deštník pod sedačkou spolujezdce je standardem všech rapidů vyjma zcela nejlevnější Active. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.
Atraktivní dekory palubní desky se objevily v roce 2013 společně s kratším modelem Spaceback.
S faceliftem se ve výbavě objevily i tak luxusní prvky, jakým je třeba elektrické vyhřívání zadních sedaček
Zdá se vám samozřejmé, že můžete od řidiče ovládat všechna čtyři okna? Škodovka si to na začátku nemyslela a tato funkce byla doplněna až po několika měsících výroby.
Škoda Rapid
I kratší spaceback má velmi slušný zavazadlový prostor 415 litrů. Rezervní kolo pod jeho podlahou bylo za příplatek.
Na poslední vývojovou variantu tříválce 1.2 HTP coby jediný atmosférický motor pod kapotou rapidu se kupující dívali skrz prsty. V dlouhodobém horizontu je však překvapivě nejspolehlivější.
Čtyřválcové čtrnáctistovky jsou pod kapotou dvě. Stará s 90 kW a nová (na snímku) s 92 kW. Ta by byla velmi dobrá, kazí to však výhradní spojení s nespolehlivou malou převodovkou DSG.
Couvací kamera do výbavy přibyla s modernizací v roce 2017. A to rovnou v provedení s ostřikovačem.
Zatímco liftback byl tvarován hlavně tak, aby se do něj vešel úctyhodný 550litrový zavazadelník, tak se spacebackem se designéři snažili o atraktivní vůz
Dlouhého intervalu výměny rozvodů u motorů EA 211 se lidé bojí, ale není důvod. Nepohánějí ani vodní pumpu (ta je na druhé straně motoru), takže nehrozí, že by do nich vytekla a ohrozila spolehlivost.
Doslova šílené vrzání mívá na svědomí příčný stabilizátor. Mezi něj a pryžová lůžka se vtáhnou nečistoty, které pak tento zvukový efekt způsobují.
Doslova šílené vrzání mívá na svědomí příčný stabilizátor. Mezi něj a pryžová lůžka se vtáhnou nečistoty, které pak tento zvukový efekt způsobují.
Na motorech 1.0 TSI byla série vadných vstřikovačů, které po zastavení vypustily benzin do válců. Po opakovaném startu pak byla směs bohatá, což řídicí jednotka poznala a zobrazila chybovou kontrolku.
Takto zrezlý byl podmotorový rám po pouhých osmnácti měsících (a 100 000 km) služby ve Světě motorů. Umíte si představit, jak tentýž bude vypadat po deseti letech? Dodatečná ochrana se určitě vyplatí.
Obrovskou výhodou motorizací od 77 kW výše, tedy třeba silnější varianty litru, jsou velké přední brzdy 288 od značky AT. Mají samostatný držák třmenu, do něhož se opírají destičky. Jejich tendence k přireznutí je tak daleko menší než u menších brzd FS III 256 mm základních motorizací.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Poměr dynamiky a spotřeby paliva je u motoru 1.0 TSI zázračný. Pokud nejste naprosté řidičské dřevo, vejdete se vždy do 5,5 l/100 km.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Výbava Ambition plus byla takový rozumný základ. Pořídit si do ní i přední parkovací senzory by však vyšlo na 17 300 Kč. Když máte jen zadní, chybí tlačítko na jejich vypnutí – což je pěkně otravné.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Že na rádiu naleznete tlačítko APP (aplikace), ještě neznamená, že první majitel za zrcadlení telefonu SmartLink skutečně připlatil. Tato hláška vás bude stát 6200 Kč.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Základní sedačky jsou absolutně tragické s velmi měkkým opěradlem. Stavitelnou bederní opěrku rapid neměl mít vůbec. Výhodou, zejména pro mladší ročníky, je možnost opěradlo sklopit v mžiku zatažením za páku.
Sedačky sice nejsou ani vzadu nikterak pohodlné, ale místa pro nohy je tam víc než dost. Takto se „sám za sebe“ posadí autor vysoký 187 cm.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Základní sedačky jsou absolutně tragické s velmi měkkým opěradlem. Stavitelnou bederní opěrku rapid neměl mít vůbec. Výhodou, zejména pro mladší ročníky, je možnost opěradlo sklopit v mžiku zatažením za páku.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Zásadní výhodou vozu je obrovský 550litrový zavazadelník. Pokud první majitel zapomněl připlatit 1600 Kč, chybí pod ním rezervní kolo.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Zásadní výhodou vozu je obrovský 550litrový zavazadelník. Pokud první majitel zapomněl připlatit 1600 Kč, chybí pod ním rezervní kolo.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Rapidy dostávaly z výroby velmi kvalitní baterie Exide, které nečekaně dobře snášejí týrání inteligentním dobíjením. Na čtyřletém voze byl původní akumulátor v úplném pořádku.
Rapidy dostávaly z výroby velmi kvalitní baterie Exide, které nečekaně dobře snášejí týrání inteligentním dobíjením. Na čtyřletém voze byl původní akumulátor v úplném pořádku.
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Kód motoru, tedy zda litr je ještě bez filtru pevných částic (CHZ), či už s ním (DKR), najdete na horní části krytu rozvodového řemenu
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Škoda Rapid Ambition 1.0 TSI (81 kW)
Auto bylo 3000 km po servisu, což potvrdil i stav oleje hodnocený kapkovou zkouškou. Za dvě 30 000kilometrové výměny však už v motoru zbyly nějaké těžko rozpustné staré kaly, takže doporučujeme příště výměnu zkrátit na polovinu.