Ojetá Škoda Yeti: Yetiho pozdní odpoledne

13/68
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti (2009)
    Škoda Yeti (2009)| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Prodloužená verze Škody Yeti s rezervou zavěšenou za zadními dveřmi by české zákazníky bezpochyby zaujala, výrobce ji však nabízel jen v Číně
    Prodloužená verze Škody Yeti s rezervou zavěšenou za zadními dveřmi by české zákazníky bezpochyby zaujala, výrobce ji však nabízel jen v Číně| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Pro modelový ročník 2014 ztratilo SUV kruhové přední světlomety, mlhovky se nyní přesunuly do rámečků nárazníku. Zároveň ale přibyla tahle stylová terénní varianta Outdoor.
    Pro modelový ročník 2014 ztratilo SUV kruhové přední světlomety, mlhovky se nyní přesunuly do rámečků nárazníku. Zároveň ale přibyla tahle stylová terénní varianta Outdoor.| Zdroj: acz
  • Pětimetrový jezevčík s velikou korbou, silným dieselem a čtyřkolkou – tak měla původně vypadat druhá karosářská varianta Škody Yeti
    Pětimetrový jezevčík s velikou korbou, silným dieselem a čtyřkolkou – tak měla původně vypadat druhá karosářská varianta Škody Yeti| Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
  • Nejdražší varianty yetiho nesly označení Laurin & Klement. Za vrcholnou verzi Outdoor2.0 TDI s automatem byste v posledním roce výroby 2017 zaplatili rovných 844 900 korun. S dnešním nájezdem 200 000 km stále stojí okolo 300 000 Kč.
    Nejdražší varianty yetiho nesly označení Laurin & Klement. Za vrcholnou verzi Outdoor2.0 TDI s automatem byste v posledním roce výroby 2017 zaplatili rovných 844 900 korun. S dnešním nájezdem 200 000 km stále stojí okolo 300 000 Kč.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozy po faceliftu mohly uvnitř vypadat jako sportovní modely – volant se zploštělým věncem, ozdobné kryty pedálů… Zároveň přibyl velkoplošný dotykový displej.
    Vozy po faceliftu mohly uvnitř vypadat jako sportovní modely – volant se zploštělým věncem, ozdobné kryty pedálů… Zároveň přibyl velkoplošný dotykový displej.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ve srovnání s novými škodovkami palubní deska hodně zestárla, veškeré obklady jsou však příkladně trvanlivé. Kilometry prozrazuje jen lesklý kožený věnec volantu.
    Ve srovnání s novými škodovkami palubní deska hodně zestárla, veškeré obklady jsou však příkladně trvanlivé. Kilometry prozrazuje jen lesklý kožený věnec volantu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kdysi velmi oblíbený navigační systém Amundsen nás zklamal – telefon nešlo spárovat a na kartě chyběly mapy
    Kdysi velmi oblíbený navigační systém Amundsen nás zklamal – telefon nešlo spárovat a na kartě chyběly mapy| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kdybychom měli stav škodovky z roku 2014 hodnotit podle čalounění sedadel, prohlásili bychom ji i po 160 000 km za nové auto
    Kdybychom měli stav škodovky z roku 2014 hodnotit podle čalounění sedadel, prohlásili bychom ji i po 160 000 km za nové auto| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zavazadelník o objemu 405 litrů žádné terno nepředstavuje, mnohem levnější Fabia Combi dokázala poskytnout lepší přepravní služby
    Zavazadelník o objemu 405 litrů žádné terno nepředstavuje, mnohem levnější Fabia Combi dokázala poskytnout lepší přepravní služby| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nejméně perspektivní motor Škody Yeti představuje původní verze řetězového čtyřválce 1.2 TSI. Samovolné natahování řetězu vede až k totální destrukci agregátu.
    Nejméně perspektivní motor Škody Yeti představuje původní verze řetězového čtyřválce 1.2 TSI. Samovolné natahování řetězu vede až k totální destrukci agregátu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod kapotou yetiho se líbilo kunám, a proto dnes leckde patří k dodatečnému vybavení pachové odpuzovače
    Pod kapotou yetiho se líbilo kunám, a proto dnes leckde patří k dodatečnému vybavení pachové odpuzovače| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nejstarší modely mohou mít od kamení oťukanou kapotu a přední blatníky, kvalita vodou ředitelného laku tehdy nebyla kdovíjaká
    Nejstarší modely mohou mít od kamení oťukanou kapotu a přední blatníky, kvalita vodou ředitelného laku tehdy nebyla kdovíjaká| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Svého času šlo o škodovku s nejvyššími dveřními panely. Po dlouhých letech občas jejich horní rohy nedoléhají k těsněním.
    Svého času šlo o škodovku s nejvyššími dveřními panely. Po dlouhých letech občas jejich horní rohy nedoléhají k těsněním.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kocoury laku na „pětkách“, jak mechanici říkají pátým dveřím, prozrazují, že tady se stříkalo. Ale ničemu to nevadí.
    Kocoury laku na „pětkách“, jak mechanici říkají pátým dveřím, prozrazují, že tady se stříkalo. Ale ničemu to nevadí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Zrezavělé spodky dveří se občas před prodejem yetiho maskují obroušením bublaniny a nástřikem nového laku. Pak už stačí jen doufat v nevědomost bazarového kolouška…
    Zrezavělé spodky dveří se občas před prodejem yetiho maskují obroušením bublaniny a nástřikem nového laku. Pak už stačí jen doufat v nevědomost bazarového kolouška…| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod spodními rámy dveří se může skrývat koroze. Leccos o ní prozradí i rez stékající po plastových obkladech prahů.
    Pod spodními rámy dveří se může skrývat koroze. Leccos o ní prozradí i rez stékající po plastových obkladech prahů.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Při průzkumu ojetých yeti v bazarech jsme u jednoho z vozů mezi plechem a nárazníkem objevili nestržený krycí papír po lakování
    Při průzkumu ojetých yeti v bazarech jsme u jednoho z vozů mezi plechem a nárazníkem objevili nestržený krycí papír po lakování| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Diagnostika vozu prozradila jen pár drobných závad, souvisejících spíše s napětím palubní sítě a dlouhodobou odstávkou
    Diagnostika vozu prozradila jen pár drobných závad, souvisejících spíše s napětím palubní sítě a dlouhodobou odstávkou| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Povrchová koroze na podvozku čtrnáctiletého yetiho nás nepřekvapila, rez na dílech zavěšení kol však příliš důvěry nedodává
    Povrchová koroze na podvozku čtrnáctiletého yetiho nás nepřekvapila, rez na dílech zavěšení kol však příliš důvěry nedodává| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
    Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Uhnilé úchyty plechu nad výfukem nejsou ničím neobvyklým, volný plech za jízdy poslechem bezpečně rozpoznáte
    Uhnilé úchyty plechu nad výfukem nejsou ničím neobvyklým, volný plech za jízdy poslechem bezpečně rozpoznáte| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Horní uložení zadních tlumičů bývá ohroženo korozí, v podbězích pod jinak hezkou karoserií se může skrývat i takováto padrť
    Horní uložení zadních tlumičů bývá ohroženo korozí, v podbězích pod jinak hezkou karoserií se může skrývat i takováto padrť| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Suma 200 000 Kč představuje u Škody Yeti dodnes průměrnou cenu ojetiny. Tohle auto stále ztrácí hodnotu jen velmi pomalu.
    Suma 200 000 Kč představuje u Škody Yeti dodnes průměrnou cenu ojetiny. Tohle auto stále ztrácí hodnotu jen velmi pomalu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jiří Macoun z bazaru Auto ESA nám před odjezdem zkontroloval tloušťku laku. Vyplynulo z toho, že předchozí majitel už opravoval korozi dveří.
    Jiří Macoun z bazaru Auto ESA nám před odjezdem zkontroloval tloušťku laku. Vyplynulo z toho, že předchozí majitel už opravoval korozi dveří.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti (2009)
Prodloužená verze Škody Yeti s rezervou zavěšenou za zadními dveřmi by české zákazníky bezpochyby zaujala, výrobce ji však nabízel jen v Číně
Pro modelový ročník 2014 ztratilo SUV kruhové přední světlomety, mlhovky se nyní přesunuly do rámečků nárazníku. Zároveň ale přibyla tahle stylová terénní varianta Outdoor.
Pětimetrový jezevčík s velikou korbou, silným dieselem a čtyřkolkou – tak měla původně vypadat druhá karosářská varianta Škody Yeti
Nejdražší varianty yetiho nesly označení Laurin & Klement. Za vrcholnou verzi Outdoor2.0 TDI s automatem byste v posledním roce výroby 2017 zaplatili rovných 844 900 korun. S dnešním nájezdem 200 000 km stále stojí okolo 300 000 Kč.
Vozy po faceliftu mohly uvnitř vypadat jako sportovní modely – volant se zploštělým věncem, ozdobné kryty pedálů… Zároveň přibyl velkoplošný dotykový displej.
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Ve srovnání s novými škodovkami palubní deska hodně zestárla, veškeré obklady jsou však příkladně trvanlivé. Kilometry prozrazuje jen lesklý kožený věnec volantu.
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Kdysi velmi oblíbený navigační systém Amundsen nás zklamal – telefon nešlo spárovat a na kartě chyběly mapy
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Kdybychom měli stav škodovky z roku 2014 hodnotit podle čalounění sedadel, prohlásili bychom ji i po 160 000 km za nové auto
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Zavazadelník o objemu 405 litrů žádné terno nepředstavuje, mnohem levnější Fabia Combi dokázala poskytnout lepší přepravní služby
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Nejméně perspektivní motor Škody Yeti představuje původní verze řetězového čtyřválce 1.2 TSI. Samovolné natahování řetězu vede až k totální destrukci agregátu.
Pod kapotou yetiho se líbilo kunám, a proto dnes leckde patří k dodatečnému vybavení pachové odpuzovače
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Nejstarší modely mohou mít od kamení oťukanou kapotu a přední blatníky, kvalita vodou ředitelného laku tehdy nebyla kdovíjaká
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Svého času šlo o škodovku s nejvyššími dveřními panely. Po dlouhých letech občas jejich horní rohy nedoléhají k těsněním.
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Kocoury laku na „pětkách“, jak mechanici říkají pátým dveřím, prozrazují, že tady se stříkalo. Ale ničemu to nevadí.
Zrezavělé spodky dveří se občas před prodejem yetiho maskují obroušením bublaniny a nástřikem nového laku. Pak už stačí jen doufat v nevědomost bazarového kolouška…
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Pod spodními rámy dveří se může skrývat koroze. Leccos o ní prozradí i rez stékající po plastových obkladech prahů.
Při průzkumu ojetých yeti v bazarech jsme u jednoho z vozů mezi plechem a nárazníkem objevili nestržený krycí papír po lakování
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Diagnostika vozu prozradila jen pár drobných závad, souvisejících spíše s napětím palubní sítě a dlouhodobou odstávkou
Povrchová koroze na podvozku čtrnáctiletého yetiho nás nepřekvapila, rez na dílech zavěšení kol však příliš důvěry nedodává
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG
Uhnilé úchyty plechu nad výfukem nejsou ničím neobvyklým, volný plech za jízdy poslechem bezpečně rozpoznáte
Horní uložení zadních tlumičů bývá ohroženo korozí, v podbězích pod jinak hezkou karoserií se může skrývat i takováto padrť
Suma 200 000 Kč představuje u Škody Yeti dodnes průměrnou cenu ojetiny. Tohle auto stále ztrácí hodnotu jen velmi pomalu.
Jiří Macoun z bazaru Auto ESA nám před odjezdem zkontroloval tloušťku laku. Vyplynulo z toho, že předchozí majitel už opravoval korozi dveří.