Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti (2009)|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
Prodloužená verze Škody Yeti s rezervou zavěšenou za zadními dveřmi by české zákazníky bezpochyby zaujala, výrobce ji však nabízel jen v Číně|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
Pro modelový ročník 2014 ztratilo SUV kruhové přední světlomety, mlhovky se nyní přesunuly do rámečků nárazníku. Zároveň ale přibyla tahle stylová terénní varianta Outdoor.|
Zdroj: acz
Pětimetrový jezevčík s velikou korbou, silným dieselem a čtyřkolkou – tak měla původně vypadat druhá karosářská varianta Škody Yeti|
Zdroj: Auto Tip Klassik/Petr Homolka
Nejdražší varianty yetiho nesly označení Laurin & Klement. Za vrcholnou verzi Outdoor2.0 TDI s automatem byste v posledním roce výroby 2017 zaplatili rovných 844 900 korun. S dnešním nájezdem 200 000 km stále stojí okolo 300 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů
Vozy po faceliftu mohly uvnitř vypadat jako sportovní modely – volant se zploštělým věncem, ozdobné kryty pedálů… Zároveň přibyl velkoplošný dotykový displej.|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Ve srovnání s novými škodovkami palubní deska hodně zestárla, veškeré obklady jsou však příkladně trvanlivé. Kilometry prozrazuje jen lesklý kožený věnec volantu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kdysi velmi oblíbený navigační systém Amundsen nás zklamal – telefon nešlo spárovat a na kartě chyběly mapy|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kdybychom měli stav škodovky z roku 2014 hodnotit podle čalounění sedadel, prohlásili bychom ji i po 160 000 km za nové auto|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník o objemu 405 litrů žádné terno nepředstavuje, mnohem levnější Fabia Combi dokázala poskytnout lepší přepravní služby|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nejméně perspektivní motor Škody Yeti představuje původní verze řetězového čtyřválce 1.2 TSI. Samovolné natahování řetězu vede až k totální destrukci agregátu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod kapotou yetiho se líbilo kunám, a proto dnes leckde patří k dodatečnému vybavení pachové odpuzovače|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Nejstarší modely mohou mít od kamení oťukanou kapotu a přední blatníky, kvalita vodou ředitelného laku tehdy nebyla kdovíjaká|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Svého času šlo o škodovku s nejvyššími dveřními panely. Po dlouhých letech občas jejich horní rohy nedoléhají k těsněním.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Kocoury laku na „pětkách“, jak mechanici říkají pátým dveřím, prozrazují, že tady se stříkalo. Ale ničemu to nevadí.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Zrezavělé spodky dveří se občas před prodejem yetiho maskují obroušením bublaniny a nástřikem nového laku. Pak už stačí jen doufat v nevědomost bazarového kolouška…|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod spodními rámy dveří se může skrývat koroze. Leccos o ní prozradí i rez stékající po plastových obkladech prahů.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Při průzkumu ojetých yeti v bazarech jsme u jednoho z vozů mezi plechem a nárazníkem objevili nestržený krycí papír po lakování|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Diagnostika vozu prozradila jen pár drobných závad, souvisejících spíše s napětím palubní sítě a dlouhodobou odstávkou|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Povrchová koroze na podvozku čtrnáctiletého yetiho nás nepřekvapila, rez na dílech zavěšení kol však příliš důvěry nedodává|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Yeti Ambition 1.2 TSI (77 kW) DSG|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Uhnilé úchyty plechu nad výfukem nejsou ničím neobvyklým, volný plech za jízdy poslechem bezpečně rozpoznáte|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Horní uložení zadních tlumičů bývá ohroženo korozí, v podbězích pod jinak hezkou karoserií se může skrývat i takováto padrť|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Suma 200 000 Kč představuje u Škody Yeti dodnes průměrnou cenu ojetiny. Tohle auto stále ztrácí hodnotu jen velmi pomalu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jiří Macoun z bazaru Auto ESA nám před odjezdem zkontroloval tloušťku laku. Vyplynulo z toho, že předchozí majitel už opravoval korozi dveří.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert