Ojetá Suzuki Vitara: Martin Vaculík a bazarová podpultovka!
28
/
35
Prohlédnout znovu
Ojetá Suzuki Vitara: Martin Vaculík a bazarová podpultovka!
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Palubní desku si lze doladit barevnými dekory z originálního příslušenství.
|
Svět Motorů
Palubní počítač se ovládá postaru kolíčkem v přístrojovém štítu. Stejným způsobem se řídí i pestrá nastavení vozidla včetně vyvolání údaje o tlaku v pneumatikách (vůz má vždy přímé měření).
|
Svět Motorů
Volič jízdních režimů je jedním ze způsobů, jak v bazaru poznat čtyřkolku. Předokolky jej nemají. Druhým je označení AllGrip na zádi.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Motorizace 1.0 BoosterJet a 1.6 VVT mají pětistupňovou převodovku, zbytek šestistupňovou. Překvapivě se neliší zpřevodování předokolek a čtyřkolek, nemusíte tak mít obavu, že by verze AllGrip na dálnici příliš „řvaly“.
|
Svět Motorů
V roce 2018 byl zaveden algoritmus, který zabraňuje přílišnému naředění oleje benzinem. Je zcela jednoduchý – počítá starty.
|
Svět Motorů
Čtyřkolka AllGrip je zde k tomu, abyste opatrně vyjeli k chalupě. Kdo si bude hrát na rallye, tomu ji systém tepelné ochrany rychle odpojí.
|
Svět Motorů
Multimediální systém dokázal nabídnout zrcadlení telefonu už v roce 2015, což u levných aut opravdu nebyl standard.
|
Svět Motorů
Rozvor náprav jen 2500 mm znamená, že vzadu není místa nazbyt
|
Svět Motorů
V roce 2018 se radar přesunul do spodní části nárazníku, a hlavně se stal již naprosto spolehlivým. Do faceliftu z něj tak nemusíte mít strach.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Zavazadelník je malý – pouze 375 l. Rodiny udělají lépe, když si koupí delší model S-Cross, který nabízí aspoň 430 l.
|
Svět Motorů
S příchodem 48V hybridu se objevila i nová generace čtrnáctistovky K14D. Kompletně přepracovaná, ale s turbodmychadlem stále ovládaným obtokovou klapkou.
|
Svět Motorů
Tříválec 1.0 BoosterJet/82 kW (nalevo) nebyl špatný, ale ani o mnoho úspornější než čtrnáctistovka (napravo), která udivovala dynamikou
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Radar, který se skrývá v logu výrobce, zlobí. Zda jej vůz má, poznáte dle tlačítek nalevo pod volantem.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Přední světlomety se paradoxně nezměnily s faceliftem v roce 2018, ale až s příchodem verze Hybrid v roce 2020. Od té doby svítí diodami na blízko i do dálky, a to i u základních verzí.
|
Svět Motorů
Suzuki ukazuje, že s pohonem všech kol není nutná víceprvková náprava. Že stačí i obyčejná vlečená a ani to nejezdí vyloženě špatně.
|
Svět Motorů
Špatné sjíždění zadních pneumatik bohužel nemá jiné řešení než výměnu celé nápravy
|
Svět Motorů
Dacia Duster II
|
Svět Motorů
Mitsubishi ASX
|
Svět Motorů
Vozu byly vytýkány tvrdé plasty palubní desky. Překvapivě po letech vypadají k světu a jsou odolné proti poškození.
|
Svět Motorů
Klasický hydrodynamický automat je velkou výhodou modelu.
|
Svět Motorů
Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
|
Svět Motorů
Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Měření komprese přineslo překvapení – třetí válec bez tlaku. Naštěstí to byla jen taková chvilková indispozice.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Červená barva se na slunci ráda vyšisuje, zejména na plastových dílech. Rudé suzuki tak trpí tím samým čím červená Škoda Fabia.
|
Svět Motorů
Přední dveře už se otevíraly jako víko od popelnice – prostě zcela bez odporu. Jejich vrzající omezovač někdo namazal, teď už musí přijít výměna.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid