Ojetá Suzuki Vitara: Martin Vaculík a bazarová podpultovka!
32
/
35
Prohlédnout znovu
Ojetá Suzuki Vitara: Martin Vaculík a bazarová podpultovka!
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Palubní desku si lze doladit barevnými dekory z originálního příslušenství.
|
Svět Motorů
Palubní počítač se ovládá postaru kolíčkem v přístrojovém štítu. Stejným způsobem se řídí i pestrá nastavení vozidla včetně vyvolání údaje o tlaku v pneumatikách (vůz má vždy přímé měření).
|
Svět Motorů
Volič jízdních režimů je jedním ze způsobů, jak v bazaru poznat čtyřkolku. Předokolky jej nemají. Druhým je označení AllGrip na zádi.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Motorizace 1.0 BoosterJet a 1.6 VVT mají pětistupňovou převodovku, zbytek šestistupňovou. Překvapivě se neliší zpřevodování předokolek a čtyřkolek, nemusíte tak mít obavu, že by verze AllGrip na dálnici příliš „řvaly“.
|
Svět Motorů
V roce 2018 byl zaveden algoritmus, který zabraňuje přílišnému naředění oleje benzinem. Je zcela jednoduchý – počítá starty.
|
Svět Motorů
Čtyřkolka AllGrip je zde k tomu, abyste opatrně vyjeli k chalupě. Kdo si bude hrát na rallye, tomu ji systém tepelné ochrany rychle odpojí.
|
Svět Motorů
Multimediální systém dokázal nabídnout zrcadlení telefonu už v roce 2015, což u levných aut opravdu nebyl standard.
|
Svět Motorů
Rozvor náprav jen 2500 mm znamená, že vzadu není místa nazbyt
|
Svět Motorů
V roce 2018 se radar přesunul do spodní části nárazníku, a hlavně se stal již naprosto spolehlivým. Do faceliftu z něj tak nemusíte mít strach.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Zavazadelník je malý – pouze 375 l. Rodiny udělají lépe, když si koupí delší model S-Cross, který nabízí aspoň 430 l.
|
Svět Motorů
S příchodem 48V hybridu se objevila i nová generace čtrnáctistovky K14D. Kompletně přepracovaná, ale s turbodmychadlem stále ovládaným obtokovou klapkou.
|
Svět Motorů
Tříválec 1.0 BoosterJet/82 kW (nalevo) nebyl špatný, ale ani o mnoho úspornější než čtrnáctistovka (napravo), která udivovala dynamikou
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Radar, který se skrývá v logu výrobce, zlobí. Zda jej vůz má, poznáte dle tlačítek nalevo pod volantem.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara
|
Svět Motorů
Přední světlomety se paradoxně nezměnily s faceliftem v roce 2018, ale až s příchodem verze Hybrid v roce 2020. Od té doby svítí diodami na blízko i do dálky, a to i u základních verzí.
|
Svět Motorů
Suzuki ukazuje, že s pohonem všech kol není nutná víceprvková náprava. Že stačí i obyčejná vlečená a ani to nejezdí vyloženě špatně.
|
Svět Motorů
Špatné sjíždění zadních pneumatik bohužel nemá jiné řešení než výměnu celé nápravy
|
Svět Motorů
Dacia Duster II
|
Svět Motorů
Mitsubishi ASX
|
Svět Motorů
Vozu byly vytýkány tvrdé plasty palubní desky. Překvapivě po letech vypadají k světu a jsou odolné proti poškození.
|
Svět Motorů
Klasický hydrodynamický automat je velkou výhodou modelu.
|
Svět Motorů
Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
|
Svět Motorů
Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Měření komprese přineslo překvapení – třetí válec bez tlaku. Naštěstí to byla jen taková chvilková indispozice.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Červená barva se na slunci ráda vyšisuje, zejména na plastových dílech. Rudé suzuki tak trpí tím samým čím červená Škoda Fabia.
|
Svět Motorů
Přední dveře už se otevíraly jako víko od popelnice – prostě zcela bez odporu. Jejich vrzající omezovač někdo namazal, teď už musí přijít výměna.
|
Svět Motorů
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
|
Svět Motorů
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším