Ojetá Suzuki Vitara: Martin Vaculík a bazarová podpultovka!

33/35
Přehled fotografií
Zavřít
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Svět Motorů
  • Palubní desku si lze doladit barevnými dekory z originálního příslušenství.
    Palubní desku si lze doladit barevnými dekory z originálního příslušenství.| Zdroj: Svět Motorů
  • Palubní počítač se ovládá postaru kolíčkem v přístrojovém štítu. Stejným způsobem se řídí i pestrá nastavení vozidla včetně vyvolání údaje o tlaku v pneumatikách (vůz má vždy přímé měření).
    Palubní počítač se ovládá postaru kolíčkem v přístrojovém štítu. Stejným způsobem se řídí i pestrá nastavení vozidla včetně vyvolání údaje o tlaku v pneumatikách (vůz má vždy přímé měření).| Zdroj: Svět Motorů
  • Volič jízdních režimů je jedním ze způsobů, jak v bazaru poznat čtyřkolku. Předokolky jej nemají. Druhým je označení AllGrip na zádi.
    Volič jízdních režimů je jedním ze způsobů, jak v bazaru poznat čtyřkolku. Předokolky jej nemají. Druhým je označení AllGrip na zádi.| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Svět Motorů
  • Motorizace 1.0 BoosterJet a 1.6 VVT mají pětistupňovou převodovku, zbytek šestistupňovou. Překvapivě se neliší zpřevodování předokolek a čtyřkolek, nemusíte tak mít obavu, že by verze AllGrip na dálnici příliš „řvaly“.
    Motorizace 1.0 BoosterJet a 1.6 VVT mají pětistupňovou převodovku, zbytek šestistupňovou. Překvapivě se neliší zpřevodování předokolek a čtyřkolek, nemusíte tak mít obavu, že by verze AllGrip na dálnici příliš „řvaly“.| Zdroj: Svět Motorů
  • V roce 2018 byl zaveden algoritmus, který zabraňuje přílišnému naředění oleje benzinem. Je zcela jednoduchý – počítá starty.
    V roce 2018 byl zaveden algoritmus, který zabraňuje přílišnému naředění oleje benzinem. Je zcela jednoduchý – počítá starty.| Zdroj: Svět Motorů
  • Čtyřkolka AllGrip je zde k tomu, abyste opatrně vyjeli k chalupě. Kdo si bude hrát na rallye, tomu ji systém tepelné ochrany rychle odpojí.
    Čtyřkolka AllGrip je zde k tomu, abyste opatrně vyjeli k chalupě. Kdo si bude hrát na rallye, tomu ji systém tepelné ochrany rychle odpojí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Multimediální systém dokázal nabídnout zrcadlení telefonu už v roce 2015, což u levných aut opravdu nebyl standard.
    Multimediální systém dokázal nabídnout zrcadlení telefonu už v roce 2015, což u levných aut opravdu nebyl standard.| Zdroj: Svět Motorů
  • Rozvor náprav jen 2500 mm znamená, že vzadu není místa nazbyt
    Rozvor náprav jen 2500 mm znamená, že vzadu není místa nazbyt| Zdroj: Svět Motorů
  • V roce 2018 se radar přesunul do spodní části nárazníku, a hlavně se stal již naprosto spolehlivým. Do faceliftu z něj tak nemusíte mít strach.
    V roce 2018 se radar přesunul do spodní části nárazníku, a hlavně se stal již naprosto spolehlivým. Do faceliftu z něj tak nemusíte mít strach.| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Svět Motorů
  • Zavazadelník je malý – pouze 375 l. Rodiny udělají lépe, když si koupí delší model S-Cross, který nabízí aspoň 430 l.
    Zavazadelník je malý – pouze 375 l. Rodiny udělají lépe, když si koupí delší model S-Cross, který nabízí aspoň 430 l.| Zdroj: Svět Motorů
  • S příchodem 48V hybridu se objevila i nová generace čtrnáctistovky K14D. Kompletně přepracovaná, ale s turbodmychadlem stále ovládaným obtokovou klapkou.
    S příchodem 48V hybridu se objevila i nová generace čtrnáctistovky K14D. Kompletně přepracovaná, ale s turbodmychadlem stále ovládaným obtokovou klapkou.| Zdroj: Svět Motorů
  • Tříválec 1.0 BoosterJet/82 kW (nalevo) nebyl špatný, ale ani o mnoho úspornější než čtrnáctistovka (napravo), která udivovala dynamikou
    Tříválec 1.0 BoosterJet/82 kW (nalevo) nebyl špatný, ale ani o mnoho úspornější než čtrnáctistovka (napravo), která udivovala dynamikou| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Svět Motorů
  • Radar, který se skrývá v logu výrobce, zlobí. Zda jej vůz má, poznáte dle tlačítek nalevo pod volantem.
    Radar, který se skrývá v logu výrobce, zlobí. Zda jej vůz má, poznáte dle tlačítek nalevo pod volantem.| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara
    Suzuki Vitara| Zdroj: Svět Motorů
  • Přední světlomety se paradoxně nezměnily s faceliftem v roce 2018, ale až s příchodem verze Hybrid v roce 2020. Od té doby svítí diodami na blízko i do dálky, a to i u základních verzí.
    Přední světlomety se paradoxně nezměnily s faceliftem v roce 2018, ale až s příchodem verze Hybrid v roce 2020. Od té doby svítí diodami na blízko i do dálky, a to i u základních verzí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki ukazuje, že s pohonem všech kol není nutná víceprvková náprava. Že stačí i obyčejná vlečená a ani to nejezdí vyloženě špatně.
    Suzuki ukazuje, že s pohonem všech kol není nutná víceprvková náprava. Že stačí i obyčejná vlečená a ani to nejezdí vyloženě špatně.| Zdroj: Svět Motorů
  • Špatné sjíždění zadních pneumatik bohužel nemá jiné řešení než výměnu celé nápravy
    Špatné sjíždění zadních pneumatik bohužel nemá jiné řešení než výměnu celé nápravy| Zdroj: Svět Motorů
  • Dacia Duster II
    Dacia Duster II| Zdroj: Svět Motorů
  • Mitsubishi ASX
    Mitsubishi ASX| Zdroj: Svět Motorů
  • Vozu byly vytýkány tvrdé plasty palubní desky. Překvapivě po letech vypadají k světu a jsou odolné proti poškození.
    Vozu byly vytýkány tvrdé plasty palubní desky. Překvapivě po letech vypadají k světu a jsou odolné proti poškození.| Zdroj: Svět Motorů
  • Klasický hydrodynamický automat je velkou výhodou modelu.
    Klasický hydrodynamický automat je velkou výhodou modelu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
    Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
    Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět Motorů
  • Měření komprese přineslo překvapení – třetí válec bez tlaku. Naštěstí to byla jen taková chvilková indispozice.
    Měření komprese přineslo překvapení – třetí válec bez tlaku. Naštěstí to byla jen taková chvilková indispozice.| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět Motorů
  • Červená barva se na slunci ráda vyšisuje, zejména na plastových dílech. Rudé suzuki tak trpí tím samým čím červená Škoda Fabia.
    Červená barva se na slunci ráda vyšisuje, zejména na plastových dílech. Rudé suzuki tak trpí tím samým čím červená Škoda Fabia.| Zdroj: Svět Motorů
  • Přední dveře už se otevíraly jako víko od popelnice – prostě zcela bez odporu. Jejich vrzající omezovač někdo namazal, teď už musí přijít výměna.
    Přední dveře už se otevíraly jako víko od popelnice – prostě zcela bez odporu. Jejich vrzající omezovač někdo namazal, teď už musí přijít výměna.| Zdroj: Svět Motorů
  • Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
    Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet| Zdroj: Svět Motorů
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara
Palubní desku si lze doladit barevnými dekory z originálního příslušenství.
Palubní počítač se ovládá postaru kolíčkem v přístrojovém štítu. Stejným způsobem se řídí i pestrá nastavení vozidla včetně vyvolání údaje o tlaku v pneumatikách (vůz má vždy přímé měření).
Volič jízdních režimů je jedním ze způsobů, jak v bazaru poznat čtyřkolku. Předokolky jej nemají. Druhým je označení AllGrip na zádi.
Suzuki Vitara
Motorizace 1.0 BoosterJet a 1.6 VVT mají pětistupňovou převodovku, zbytek šestistupňovou. Překvapivě se neliší zpřevodování předokolek a čtyřkolek, nemusíte tak mít obavu, že by verze AllGrip na dálnici příliš „řvaly“.
V roce 2018 byl zaveden algoritmus, který zabraňuje přílišnému naředění oleje benzinem. Je zcela jednoduchý – počítá starty.
Čtyřkolka AllGrip je zde k tomu, abyste opatrně vyjeli k chalupě. Kdo si bude hrát na rallye, tomu ji systém tepelné ochrany rychle odpojí.
Multimediální systém dokázal nabídnout zrcadlení telefonu už v roce 2015, což u levných aut opravdu nebyl standard.
Rozvor náprav jen 2500 mm znamená, že vzadu není místa nazbyt
V roce 2018 se radar přesunul do spodní části nárazníku, a hlavně se stal již naprosto spolehlivým. Do faceliftu z něj tak nemusíte mít strach.
Suzuki Vitara
Zavazadelník je malý – pouze 375 l. Rodiny udělají lépe, když si koupí delší model S-Cross, který nabízí aspoň 430 l.
S příchodem 48V hybridu se objevila i nová generace čtrnáctistovky K14D. Kompletně přepracovaná, ale s turbodmychadlem stále ovládaným obtokovou klapkou.
Tříválec 1.0 BoosterJet/82 kW (nalevo) nebyl špatný, ale ani o mnoho úspornější než čtrnáctistovka (napravo), která udivovala dynamikou
Suzuki Vitara
Radar, který se skrývá v logu výrobce, zlobí. Zda jej vůz má, poznáte dle tlačítek nalevo pod volantem.
Suzuki Vitara
Přední světlomety se paradoxně nezměnily s faceliftem v roce 2018, ale až s příchodem verze Hybrid v roce 2020. Od té doby svítí diodami na blízko i do dálky, a to i u základních verzí.
Suzuki ukazuje, že s pohonem všech kol není nutná víceprvková náprava. Že stačí i obyčejná vlečená a ani to nejezdí vyloženě špatně.
Špatné sjíždění zadních pneumatik bohužel nemá jiné řešení než výměnu celé nápravy
Dacia Duster II
Mitsubishi ASX
Vozu byly vytýkány tvrdé plasty palubní desky. Překvapivě po letech vypadají k světu a jsou odolné proti poškození.
Klasický hydrodynamický automat je velkou výhodou modelu.
Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
Estetických opotřebení bylo v interiéru nečekaně málo. Praskající koženka na boku sedačky a loupající se volant jsou nejčastější místa, kde vitara trpí.
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
Měření komprese přineslo překvapení – třetí válec bez tlaku. Naštěstí to byla jen taková chvilková indispozice.
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet
Červená barva se na slunci ráda vyšisuje, zejména na plastových dílech. Rudé suzuki tak trpí tím samým čím červená Škoda Fabia.
Přední dveře už se otevíraly jako víko od popelnice – prostě zcela bez odporu. Jejich vrzající omezovač někdo namazal, teď už musí přijít výměna.
Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet