Ojetá Toyota Aygo I & II: Dvojka je víc japonská!

71/86
Přehled fotografií
Zavřít
  • Toyota Aygo I & II
    Toyota Aygo I & II| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo I & II
    Toyota Aygo I & II| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo I & II
    Toyota Aygo I & II| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Miniauto má být především hravé a výrazné. V případě obou vydání Toyoty Aygo to platí dvakrát podtržené. Na silnici se chová jako motokára a výrazná je z každého úhlu.
    Miniauto má být především hravé a výrazné. V případě obou vydání Toyoty Aygo to platí dvakrát podtržené. Na silnici se chová jako motokára a výrazná je z každého úhlu.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Verze X-Wave se u Ayga II chlubila shrnovací plátěnou střechou, bohužel se s ní ale často nesetkáte. Polokabrioletu se u nás prodalo minimum kusů, a proto z české nabídky v tichosti zmizel.
    Verze X-Wave se u Ayga II chlubila shrnovací plátěnou střechou, bohužel se s ní ale často nesetkáte. Polokabrioletu se u nás prodalo minimum kusů, a proto z české nabídky v tichosti zmizel.| Zdroj: Svět motorů
  • Podvozek ani po mnoha desetitisících kilometrů vůle nevykazuje, častější prevenci si však zaslouží přední brzdy
    Podvozek ani po mnoha desetitisících kilometrů vůle nevykazuje, častější prevenci si však zaslouží přední brzdy| Zdroj: Svět motorů
  • Robotizovaná převodovka funguje jako běžný automat, po vychýlení voliče doleva lze bez spojky suplovat manuální řazení. Ale k čemu?
    Robotizovaná převodovka funguje jako běžný automat, po vychýlení voliče doleva lze bez spojky suplovat manuální řazení. Ale k čemu?| Zdroj: Svět motorů
  • Aygo může mít multimediální systém, MirrorLink i navigaci. Její modul se skrývá pod spolujezdcovou přihrádkou.
    Aygo může mít multimediální systém, MirrorLink i navigaci. Její modul se skrývá pod spolujezdcovou přihrádkou.| Zdroj: Svět motorů
  • Spodní ramena zadní nápravy dokážou bez problémů přežít statisíce kilometrů, podobné porce ale tato auta běžně nenajíždějí. Většina jich opouští hranice města jen výjimečně.
    Spodní ramena zadní nápravy dokážou bez problémů přežít statisíce kilometrů, podobné porce ale tato auta běžně nenajíždějí. Většina jich opouští hranice města jen výjimečně.| Zdroj: Svět motorů
  • Po celou kariéru obou generací se aygo chlubilo spoustou limitovaných modelů, jedním z nejpopulárnějších se stala série Czech Edition
    Po celou kariéru obou generací se aygo chlubilo spoustou limitovaných modelů, jedním z nejpopulárnějších se stala série Czech Edition| Zdroj: Svět motorů
  • V této podobě se Toyota Aygo v roce 2005 začala prodávat, během kariéry absolvovala první generace dva facelifty přídě
    V této podobě se Toyota Aygo v roce 2005 začala prodávat, během kariéry absolvovala první generace dva facelifty přídě| Zdroj: Svět motorů
  • V roce 2014 představilo druhé vydání ayga čelní partie vytvářející písmeno X, což později převzal i větší model Yaris
    V roce 2014 představilo druhé vydání ayga čelní partie vytvářející písmeno X, což později převzal i větší model Yaris| Zdroj: Svět motorů
  • Třídveřová karoserie našla uplatnění u rozvážkových služeb nebo na Západě, Češi si za zadní pár rádi připlatili
    Třídveřová karoserie našla uplatnění u rozvážkových služeb nebo na Západě, Češi si za zadní pár rádi připlatili| Zdroj: Svět motorů
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Žádné z dvou dosavadních generací modelu nemůžeme upřít nápaditost interiéru. Původní toyota se zhlédla ve vtipném světlém panelu ventilace s otočnými táhly na obou koncích, nástupce vsadil na dvojici kruhových ovladačů nad sebou.
    Žádné z dvou dosavadních generací modelu nemůžeme upřít nápaditost interiéru. Původní toyota se zhlédla ve vtipném světlém panelu ventilace s otočnými táhly na obou koncích, nástupce vsadil na dvojici kruhových ovladačů nad sebou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přestože dveřní výplň se ani u posledního ayga nezbavila holého karosářského plechu, působí i přes obyčejné plasty hodnotněji, nově přibyl i typický japonský otočný zámek nad vnitřní klikou
    Přestože dveřní výplň se ani u posledního ayga nezbavila holého karosářského plechu, působí i přes obyčejné plasty hodnotněji, nově přibyl i typický japonský otočný zámek nad vnitřní klikou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Zadní okna pětidveřových modelů se nedala stahovat, ale aspoň šla vyklápět
    Zadní okna pětidveřových modelů se nedala stahovat, ale aspoň šla vyklápět| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hlavním rozdílem mezi zavazadlovým prostorem starší a aktuální verze je pozdější poctivé obložení míst, kde dříve zely holé plechy
    Hlavním rozdílem mezi zavazadlovým prostorem starší a aktuální verze je pozdější poctivé obložení míst, kde dříve zely holé plechy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Po 44 000 km jede motor jako nový, původní verzi litrového tříválce trápila jen vyšší spotřeba oleje. Zde však téměř neubývá.
    Po 44 000 km jede motor jako nový, původní verzi litrového tříválce trápila jen vyšší spotřeba oleje. Zde však téměř neubývá.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední nárazník utrpěl během osmi let lehké škrábance, naštěstí jde jen o plast
    Přední nárazník utrpěl během osmi let lehké škrábance, naštěstí jde jen o plast| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přední diodové denní proužky vypadají jako podomácku nainstalované, jenže takhle už vyjížděla sériová ayga po druhém faceliftu přímo z továrny
    Přední diodové denní proužky vypadají jako podomácku nainstalované, jenže takhle už vyjížděla sériová ayga po druhém faceliftu přímo z továrny| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mechanik Jan Pokorný v rámci preventivní svolávací akce přetěsňuje na další dlouhé roky výklopná zadní okna
    Mechanik Jan Pokorný v rámci preventivní svolávací akce přetěsňuje na další dlouhé roky výklopná zadní okna| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jediným místem, kde povrchová koroze za osm let napáchala větší škodu, je závěs výfukové trubky, což ale spraví stokoruna
    Jediným místem, kde povrchová koroze za osm let napáchala větší škodu, je závěs výfukové trubky, což ale spraví stokoruna| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Žádné z dvou dosavadních generací modelu nemůžeme upřít nápaditost interiéru. Původní toyota se zhlédla ve vtipném světlém panelu ventilace s otočnými táhly na obou koncích, nástupce vsadil na dvojici kruhových ovladačů nad sebou.
    Žádné z dvou dosavadních generací modelu nemůžeme upřít nápaditost interiéru. Původní toyota se zhlédla ve vtipném světlém panelu ventilace s otočnými táhly na obou koncích, nástupce vsadil na dvojici kruhových ovladačů nad sebou.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přestože dveřní výplň se ani u posledního ayga nezbavila holého karosářského plechu, působí i přes obyčejné plasty hodnotněji, nově přibyl i typický japonský otočný zámek nad vnitřní klikou
    Přestože dveřní výplň se ani u posledního ayga nezbavila holého karosářského plechu, působí i přes obyčejné plasty hodnotněji, nově přibyl i typický japonský otočný zámek nad vnitřní klikou| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Hlavním rozdílem mezi zavazadlovým prostorem starší a aktuální verze je pozdější poctivé obložení míst, kde dříve zely holé plechy
    Hlavním rozdílem mezi zavazadlovým prostorem starší a aktuální verze je pozdější poctivé obložení míst, kde dříve zely holé plechy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Nejrozšířenějším motorem je litrový tříválec VVT-i – úsporný, snaživý, odolný a servisně nenáročný, ale rád se nechá slyšet
    Nejrozšířenějším motorem je litrový tříválec VVT-i – úsporný, snaživý, odolný a servisně nenáročný, ale rád se nechá slyšet| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Jediná známka koroze vznikla neopatrnou manipulací s čímsi. Opravte to co nejdříve!
    Jediná známka koroze vznikla neopatrnou manipulací s čímsi. Opravte to co nejdříve!| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Toyota Aygo 1.0 VVT-i
    Toyota Aygo 1.0 VVT-i| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Mechanik servisu Toyota Tsusho František Náprstek ukazuje rozdíl mezi zaneseným a zcela novým kabinovým fi ltrem
    Mechanik servisu Toyota Tsusho František Náprstek ukazuje rozdíl mezi zaneseným a zcela novým kabinovým fi ltrem| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Odvětrávané přední brzdové kotouče ayga postrádají ochranný štít, a tak jsou dennodenně v ohrožení všemi povětrnostními vlivy
    Odvětrávané přední brzdové kotouče ayga postrádají ochranný štít, a tak jsou dennodenně v ohrožení všemi povětrnostními vlivy| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Lehká koroze výfuku není žádnou tragédií, trubka bude vypadat stejně i za pět let
    Lehká koroze výfuku není žádnou tragédií, trubka bude vypadat stejně i za pět let| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Žárovky hlavních světlometů jsou zde specifického typu HIR2, což znamená vysokou cenu za kus, dosahující 973 Kč
    Žárovky hlavních světlometů jsou zde specifického typu HIR2, což znamená vysokou cenu za kus, dosahující 973 Kč| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Přístup k veškerému příslušenství motoru je ukázkový, neplatí to však pro vznětovou čtrnáctistovku pod kapotou minulé generace
    Přístup k veškerému příslušenství motoru je ukázkový, neplatí to však pro vznětovou čtrnáctistovku pod kapotou minulé generace| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Některé díly podvozku odolně nepůsobí, jde však o klam. Aygo je stavěné na věky věků.
    Některé díly podvozku odolně nepůsobí, jde však o klam. Aygo je stavěné na věky věků.| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
Toyota Aygo I & II
Toyota Aygo I & II
Toyota Aygo I & II
Miniauto má být především hravé a výrazné. V případě obou vydání Toyoty Aygo to platí dvakrát podtržené. Na silnici se chová jako motokára a výrazná je z každého úhlu.
Verze X-Wave se u Ayga II chlubila shrnovací plátěnou střechou, bohužel se s ní ale často nesetkáte. Polokabrioletu se u nás prodalo minimum kusů, a proto z české nabídky v tichosti zmizel.
Podvozek ani po mnoha desetitisících kilometrů vůle nevykazuje, častější prevenci si však zaslouží přední brzdy
Robotizovaná převodovka funguje jako běžný automat, po vychýlení voliče doleva lze bez spojky suplovat manuální řazení. Ale k čemu?
Aygo může mít multimediální systém, MirrorLink i navigaci. Její modul se skrývá pod spolujezdcovou přihrádkou.
Spodní ramena zadní nápravy dokážou bez problémů přežít statisíce kilometrů, podobné porce ale tato auta běžně nenajíždějí. Většina jich opouští hranice města jen výjimečně.
Po celou kariéru obou generací se aygo chlubilo spoustou limitovaných modelů, jedním z nejpopulárnějších se stala série Czech Edition
V této podobě se Toyota Aygo v roce 2005 začala prodávat, během kariéry absolvovala první generace dva facelifty přídě
V roce 2014 představilo druhé vydání ayga čelní partie vytvářející písmeno X, což později převzal i větší model Yaris
Třídveřová karoserie našla uplatnění u rozvážkových služeb nebo na Západě, Češi si za zadní pár rádi připlatili
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Žádné z dvou dosavadních generací modelu nemůžeme upřít nápaditost interiéru. Původní toyota se zhlédla ve vtipném světlém panelu ventilace s otočnými táhly na obou koncích, nástupce vsadil na dvojici kruhových ovladačů nad sebou.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Přestože dveřní výplň se ani u posledního ayga nezbavila holého karosářského plechu, působí i přes obyčejné plasty hodnotněji, nově přibyl i typický japonský otočný zámek nad vnitřní klikou
Zadní okna pětidveřových modelů se nedala stahovat, ale aspoň šla vyklápět
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hlavním rozdílem mezi zavazadlovým prostorem starší a aktuální verze je pozdější poctivé obložení míst, kde dříve zely holé plechy
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Po 44 000 km jede motor jako nový, původní verzi litrového tříválce trápila jen vyšší spotřeba oleje. Zde však téměř neubývá.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Přední nárazník utrpěl během osmi let lehké škrábance, naštěstí jde jen o plast
Přední diodové denní proužky vypadají jako podomácku nainstalované, jenže takhle už vyjížděla sériová ayga po druhém faceliftu přímo z továrny
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Mechanik Jan Pokorný v rámci preventivní svolávací akce přetěsňuje na další dlouhé roky výklopná zadní okna
Jediným místem, kde povrchová koroze za osm let napáchala větší škodu, je závěs výfukové trubky, což ale spraví stokoruna
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Žádné z dvou dosavadních generací modelu nemůžeme upřít nápaditost interiéru. Původní toyota se zhlédla ve vtipném světlém panelu ventilace s otočnými táhly na obou koncích, nástupce vsadil na dvojici kruhových ovladačů nad sebou.
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Přestože dveřní výplň se ani u posledního ayga nezbavila holého karosářského plechu, působí i přes obyčejné plasty hodnotněji, nově přibyl i typický japonský otočný zámek nad vnitřní klikou
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Hlavním rozdílem mezi zavazadlovým prostorem starší a aktuální verze je pozdější poctivé obložení míst, kde dříve zely holé plechy
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Nejrozšířenějším motorem je litrový tříválec VVT-i – úsporný, snaživý, odolný a servisně nenáročný, ale rád se nechá slyšet
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Jediná známka koroze vznikla neopatrnou manipulací s čímsi. Opravte to co nejdříve!
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
Mechanik servisu Toyota Tsusho František Náprstek ukazuje rozdíl mezi zaneseným a zcela novým kabinovým fi ltrem
Odvětrávané přední brzdové kotouče ayga postrádají ochranný štít, a tak jsou dennodenně v ohrožení všemi povětrnostními vlivy
Lehká koroze výfuku není žádnou tragédií, trubka bude vypadat stejně i za pět let
Žárovky hlavních světlometů jsou zde specifického typu HIR2, což znamená vysokou cenu za kus, dosahující 973 Kč
Přístup k veškerému příslušenství motoru je ukázkový, neplatí to však pro vznětovou čtrnáctistovku pod kapotou minulé generace
Některé díly podvozku odolně nepůsobí, jde však o klam. Aygo je stavěné na věky věků.