Ojeté Audi 80 (B3 a B4) optikou Martina Vaculíka: Nejlepší auto, ve kterém kdy seděl?

58/92
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ilustrační foto
    Ilustrační foto| Zdroj: auto.cz
  • Na snímku generace B4 z let 1991 až 1995.
    Na snímku generace B4 z let 1991 až 1995.| Zdroj: Audi
  • Předcházela jí B3 (1986 až 1991).
    Předcházela jí B3 (1986 až 1991).| Zdroj: Audi
  • Vzácná palubní deska verze s bohatou výbavou. Všimněte si vypínatelného ABS. Tlačítko uzávěry zadního diferenciálu se nachází vedle ruční brzdy.
    Vzácná palubní deska verze s bohatou výbavou. Všimněte si vypínatelného ABS. Tlačítko uzávěry zadního diferenciálu se nachází vedle ruční brzdy.| Zdroj: Audi
  • Pětiválcové motory jsou velmi charismatické, chladič vytlačily na stranu. Hlavně však mívají vstřikování Bosch KE-Jetronic, které dnes skoro nikdo neumí opravit a přestávají na něj být dostupné i náhradní díly.
    Pětiválcové motory jsou velmi charismatické, chladič vytlačily na stranu. Hlavně však mívají vstřikování Bosch KE-Jetronic, které dnes skoro nikdo neumí opravit a přestávají na něj být dostupné i náhradní díly.| Zdroj: Audi
  • Motory V6 v pozdějších B4 jsou velmi spolehlivé. Volte spíš ten 2,8litrový se vstřikováním Hitachi, než 2,6litrový, kde je už vyhynulý systém Hella.
    Motory V6 v pozdějších B4 jsou velmi spolehlivé. Volte spíš ten 2,8litrový se vstřikováním Hitachi, než 2,6litrový, kde je už vyhynulý systém Hella.| Zdroj: Audi
  • Silnější verze modelu B3 s lepší výbavou se jmenovaly Audi 90. V generaci B4 už toto rozdělení na „lepší a horší modely“ fungovalo jen pro USA.
    Silnější verze modelu B3 s lepší výbavou se jmenovaly Audi 90. V generaci B4 už toto rozdělení na „lepší a horší modely“ fungovalo jen pro USA.| Zdroj: Audi
  • Kombi nazývané Avant se představilo v roce 1992, dělalo se tak jen tři roky. Dodnes je to ikona automobilového designu.
    Kombi nazývané Avant se představilo v roce 1992, dělalo se tak jen tři roky. Dodnes je to ikona automobilového designu.| Zdroj: Audi
  • Design auta byl revoluční, vžilo se lidové označení vajíčko. Aerodynamice se věnovala obrovská pozornost. Výsledkem byl nebývale nízký součinitel aerodynamického odporu 0,29.
    Design auta byl revoluční, vžilo se lidové označení vajíčko. Aerodynamice se věnovala obrovská pozornost. Výsledkem byl nebývale nízký součinitel aerodynamického odporu 0,29.| Zdroj: Audi
  • Kupé, které modelovou řadu obohatilo v roce 1989, dostalo sklopné zadní sedačky. Sedany si na ně musely počkat do roku 1991.
    Kupé, které modelovou řadu obohatilo v roce 1989, dostalo sklopné zadní sedačky. Sedany si na ně musely počkat do roku 1991.| Zdroj: Audi
  • Kabriolet byl představen v roce 1991, ale ještě na kratším podvozku starší verze B3. Ve výrobě však přežil i nastupující B4 – dělal se až do roku 2000!
    Kabriolet byl představen v roce 1991, ale ještě na kratším podvozku starší verze B3. Ve výrobě však přežil i nastupující B4 – dělal se až do roku 2000!| Zdroj: Audi
  • Otáčkoměr byl za příplatek. Dokonce i pozdější B4 s drahým motorem TDI mohlo být bez něj.
    Otáčkoměr byl za příplatek. Dokonce i pozdější B4 s drahým motorem TDI mohlo být bez něj.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Kvalita interiéru je neuvěřitelná. Plasty nevržou ani nepraskají od slunce, čalounění se neošoupe.
    Kvalita interiéru je neuvěřitelná. Plasty nevržou ani nepraskají od slunce, čalounění se neošoupe.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Elektrické nastavování zrcátek je vzácnost – bylo za velký příplatek. Ale to mechanické je tak propracované, že po elektrice ani netoužíte. Horním kolečkem se nastavuje výška, tím pod ním směr zrcátek.
    Elektrické nastavování zrcátek je vzácnost – bylo za velký příplatek. Ale to mechanické je tak propracované, že po elektrice ani netoužíte. Horním kolečkem se nastavuje výška, tím pod ním směr zrcátek.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Rozvor modelu B3 činí pouhých 2535 mm. A tak je překvapivé, kolik nabízí vzadu místa pro nohy. Nad hlavou už je to horší a moc se to nezlepšilo ani u nastupujícího B4.
    Rozvor modelu B3 činí pouhých 2535 mm. A tak je překvapivé, kolik nabízí vzadu místa pro nohy. Nad hlavou už je to horší a moc se to nezlepšilo ani u nastupujícího B4.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dveře mají u všech audi tak pevný omezovač, jako by byly nové. Jeho konstrukce je totiž nesmírně kvalitní.
    Dveře mají u všech audi tak pevný omezovač, jako by byly nové. Jeho konstrukce je totiž nesmírně kvalitní.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Dobový tisk byl z vozu absolutně nadšený. Kritizoval jen zavazadelník u B3 s nepravidelným tvarem, kde sklopení zadních sedaček bránila palivová nádrž.
    Dobový tisk byl z vozu absolutně nadšený. Kritizoval jen zavazadelník u B3 s nepravidelným tvarem, kde sklopení zadních sedaček bránila palivová nádrž.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Osmiventilová osmnáctistovka existovala ve dvou výkonových verzích 55 a 66 kW. Na silnější alternoval karburátor se vstřikováním.
    Osmiventilová osmnáctistovka existovala ve dvou výkonových verzích 55 a 66 kW. Na silnější alternoval karburátor se vstřikováním.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Řízení je zde řešeno jinak než u moderních vozů. Spojovací tyče vedou z prostředku auta.
    Řízení je zde řešeno jinak než u moderních vozů. Spojovací tyče vedou z prostředku auta.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Pokud po delším stání na volnoběh začne jít z výfuku zážehového motoru modrý kouř, vyměňte simerinky ventilů. Byla by škoda nechat pronikajícím olejem zapéct i pístní kroužky.
    Pokud po delším stání na volnoběh začne jít z výfuku zážehového motoru modrý kouř, vyměňte simerinky ventilů. Byla by škoda nechat pronikajícím olejem zapéct i pístní kroužky.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zadní tuhá náprava je příčně ustavena panhardskou tyčí. Šikmá je proto, aby mohla být delší a při propérování nápravy nedocházelo k tak výrazným pohybům zprava doleva.
    Zadní tuhá náprava je příčně ustavena panhardskou tyčí. Šikmá je proto, aby mohla být delší a při propérování nápravy nedocházelo k tak výrazným pohybům zprava doleva.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Karoserie nereznou. Horší je to s plechovými podmotorovými rámy a rameny. Za klepání na nerovnostech obvykle mohou silentbloky spojující nápravnici s karoserií.
    Karoserie nereznou. Horší je to s plechovými podmotorovými rámy a rameny. Za klepání na nerovnostech obvykle mohou silentbloky spojující nápravnici s karoserií.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B3 1.8 AT
    Audi 80 B3 1.8 AT| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Majitel Lukáš Burián řeší pískající řemen alternátoru. Napínání je zde vyřešeno nejlépe ze všech aut na světě – nepotřebujete ani „pajcr“, na šroubu je malé ozubené kolo.
    Majitel Lukáš Burián řeší pískající řemen alternátoru. Napínání je zde vyřešeno nejlépe ze všech aut na světě – nepotřebujete ani „pajcr“, na šroubu je malé ozubené kolo.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Než se podíváte na počítadlo najetých kilometrů, hádali byste vozu najetých tak 80 000 km. Vždyť dodnes voní novotou.
    Než se podíváte na počítadlo najetých kilometrů, hádali byste vozu najetých tak 80 000 km. Vždyť dodnes voní novotou.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když má Audi 80 klimatizaci, je to opravdová vzácnost. Zde i po letech bezvadně funguje, počítat musíte jen s tím, že sebere hodně z výkonu motoru.
    Když má Audi 80 klimatizaci, je to opravdová vzácnost. Zde i po letech bezvadně funguje, počítat musíte jen s tím, že sebere hodně z výkonu motoru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Každý chovatel veteránů by chtěl kožené sedačky, velurové však překvapivě vzdorovaly opotřebení ještě lépe
    Každý chovatel veteránů by chtěl kožené sedačky, velurové však překvapivě vzdorovaly opotřebení ještě lépe| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Při koupi se rozhodně podívejte nahoru. Jednou z mála slabin excelentního dílenského zpracování jsou měknoucí a po čase i padající stropnice.
    Při koupi se rozhodně podívejte nahoru. Jednou z mála slabin excelentního dílenského zpracování jsou měknoucí a po čase i padající stropnice.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když má Audi 80 klimatizaci, je to opravdová vzácnost. Zde i po letech bezvadně funguje, počítat musíte jen s tím, že sebere hodně z výkonu motoru.
    Když má Audi 80 klimatizaci, je to opravdová vzácnost. Zde i po letech bezvadně funguje, počítat musíte jen s tím, že sebere hodně z výkonu motoru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • U verze B4 se změnila konstrukce nápravy, nádrž zmizela pod auto a zavazadelník konečně dostal dnešní vzhled.
    U verze B4 se změnila konstrukce nápravy, nádrž zmizela pod auto a zavazadelník konečně dostal dnešní vzhled.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Čtyřválec 1.9 TDI proslul absolutní životností a nepochopitelně nízkou spotřebou paliva. Pětilitrovou spotřebou neměl ve své době konkurenci.
    Čtyřválec 1.9 TDI proslul absolutní životností a nepochopitelně nízkou spotřebou paliva. Pětilitrovou spotřebou neměl ve své době konkurenci.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Co je to v motorovém prostoru za kladku s lanem? Patentovaný bezpečnostní systém Procon-ten, který při nárazu pohybem motoru dozadu zatáhl volant do palubní desky, čímž zabránil zranění řidiče o něj.
    Co je to v motorovém prostoru za kladku s lanem? Patentovaný bezpečnostní systém Procon-ten, který při nárazu pohybem motoru dozadu zatáhl volant do palubní desky, čímž zabránil zranění řidiče o něj.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Audi 80 B4 1.9 TDI
    Audi 80 B4 1.9 TDI| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Ilustrační foto
Na snímku generace B4 z let 1991 až 1995.
Předcházela jí B3 (1986 až 1991).
Vzácná palubní deska verze s bohatou výbavou. Všimněte si vypínatelného ABS. Tlačítko uzávěry zadního diferenciálu se nachází vedle ruční brzdy.
Pětiválcové motory jsou velmi charismatické, chladič vytlačily na stranu. Hlavně však mívají vstřikování Bosch KE-Jetronic, které dnes skoro nikdo neumí opravit a přestávají na něj být dostupné i náhradní díly.
Motory V6 v pozdějších B4 jsou velmi spolehlivé. Volte spíš ten 2,8litrový se vstřikováním Hitachi, než 2,6litrový, kde je už vyhynulý systém Hella.
Silnější verze modelu B3 s lepší výbavou se jmenovaly Audi 90. V generaci B4 už toto rozdělení na „lepší a horší modely“ fungovalo jen pro USA.
Kombi nazývané Avant se představilo v roce 1992, dělalo se tak jen tři roky. Dodnes je to ikona automobilového designu.
Design auta byl revoluční, vžilo se lidové označení vajíčko. Aerodynamice se věnovala obrovská pozornost. Výsledkem byl nebývale nízký součinitel aerodynamického odporu 0,29.
Kupé, které modelovou řadu obohatilo v roce 1989, dostalo sklopné zadní sedačky. Sedany si na ně musely počkat do roku 1991.
Kabriolet byl představen v roce 1991, ale ještě na kratším podvozku starší verze B3. Ve výrobě však přežil i nastupující B4 – dělal se až do roku 2000!
Otáčkoměr byl za příplatek. Dokonce i pozdější B4 s drahým motorem TDI mohlo být bez něj.
Audi 80 B3 1.8 AT
Kvalita interiéru je neuvěřitelná. Plasty nevržou ani nepraskají od slunce, čalounění se neošoupe.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Elektrické nastavování zrcátek je vzácnost – bylo za velký příplatek. Ale to mechanické je tak propracované, že po elektrice ani netoužíte. Horním kolečkem se nastavuje výška, tím pod ním směr zrcátek.
Rozvor modelu B3 činí pouhých 2535 mm. A tak je překvapivé, kolik nabízí vzadu místa pro nohy. Nad hlavou už je to horší a moc se to nezlepšilo ani u nastupujícího B4.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Dveře mají u všech audi tak pevný omezovač, jako by byly nové. Jeho konstrukce je totiž nesmírně kvalitní.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Dobový tisk byl z vozu absolutně nadšený. Kritizoval jen zavazadelník u B3 s nepravidelným tvarem, kde sklopení zadních sedaček bránila palivová nádrž.
Audi 80 B3 1.8 AT
Osmiventilová osmnáctistovka existovala ve dvou výkonových verzích 55 a 66 kW. Na silnější alternoval karburátor se vstřikováním.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Řízení je zde řešeno jinak než u moderních vozů. Spojovací tyče vedou z prostředku auta.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Pokud po delším stání na volnoběh začne jít z výfuku zážehového motoru modrý kouř, vyměňte simerinky ventilů. Byla by škoda nechat pronikajícím olejem zapéct i pístní kroužky.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Zadní tuhá náprava je příčně ustavena panhardskou tyčí. Šikmá je proto, aby mohla být delší a při propérování nápravy nedocházelo k tak výrazným pohybům zprava doleva.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Karoserie nereznou. Horší je to s plechovými podmotorovými rámy a rameny. Za klepání na nerovnostech obvykle mohou silentbloky spojující nápravnici s karoserií.
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Audi 80 B3 1.8 AT
Majitel Lukáš Burián řeší pískající řemen alternátoru. Napínání je zde vyřešeno nejlépe ze všech aut na světě – nepotřebujete ani „pajcr“, na šroubu je malé ozubené kolo.
Než se podíváte na počítadlo najetých kilometrů, hádali byste vozu najetých tak 80 000 km. Vždyť dodnes voní novotou.
Když má Audi 80 klimatizaci, je to opravdová vzácnost. Zde i po letech bezvadně funguje, počítat musíte jen s tím, že sebere hodně z výkonu motoru.
Audi 80 B4 1.9 TDI
Každý chovatel veteránů by chtěl kožené sedačky, velurové však překvapivě vzdorovaly opotřebení ještě lépe
Audi 80 B4 1.9 TDI
Při koupi se rozhodně podívejte nahoru. Jednou z mála slabin excelentního dílenského zpracování jsou měknoucí a po čase i padající stropnice.
Když má Audi 80 klimatizaci, je to opravdová vzácnost. Zde i po letech bezvadně funguje, počítat musíte jen s tím, že sebere hodně z výkonu motoru.
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
U verze B4 se změnila konstrukce nápravy, nádrž zmizela pod auto a zavazadelník konečně dostal dnešní vzhled.
Čtyřválec 1.9 TDI proslul absolutní životností a nepochopitelně nízkou spotřebou paliva. Pětilitrovou spotřebou neměl ve své době konkurenci.
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Co je to v motorovém prostoru za kladku s lanem? Patentovaný bezpečnostní systém Procon-ten, který při nárazu pohybem motoru dozadu zatáhl volant do palubní desky, čímž zabránil zranění řidiče o něj.
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI
Audi 80 B4 1.9 TDI