Ojeté Audi A3 III pohledem Vaculíka: Nejlepší golf má čtyři kruhy!

65/66
Přehled fotografií
Zavřít
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3
    Audi A3| Zdroj: Svět motorů
  • Audi A3
    Audi A3| Zdroj: Svět motorů
  • Designově čistý základní třídveřový model vydržel ve výrobě až do podzimu 2017, dočkal se tedy i faceliftu. Mohl být kombinován se všemi motory v rozsahu 77 až 228 kW (S3) s výjimkou 1.5 TFSI, hybridu a plynového g-tronu.
    Designově čistý základní třídveřový model vydržel ve výrobě až do podzimu 2017, dočkal se tedy i faceliftu. Mohl být kombinován se všemi motory v rozsahu 77 až 228 kW (S3) s výjimkou 1.5 TFSI, hybridu a plynového g-tronu.| Zdroj: Svět motorů
  • Podobně jako Seat Leon SC měl o 35 mm zkrácený rozvor, tady jsou ale zadní sedadla už opravdu dětskou nouzovkou.
    Podobně jako Seat Leon SC měl o 35 mm zkrácený rozvor, tady jsou ale zadní sedadla už opravdu dětskou nouzovkou.| Zdroj: Svět motorů
  • Interiér s „rakeťáckými“ výdechy ventilace je kvalitní a uklizený. Elektrickou parkovací brzdu i systém stop-start tu najdete vždy, za multifunkční volant, automatickou klimatizaci i výsuvný centrální displej s MMI se už připlácelo.
    Interiér s „rakeťáckými“ výdechy ventilace je kvalitní a uklizený. Elektrickou parkovací brzdu i systém stop-start tu najdete vždy, za multifunkční volant, automatickou klimatizaci i výsuvný centrální displej s MMI se už připlácelo.| Zdroj: Svět motorů
  • Digitální přístrojový štít alias virtual cocpit přišel po faceliftu jako docela levná příplatková položka, modlete se ale, aby nikdy nezhasl – nový by vyšel na 60 000 Kč. Vzácně s ním byly problémy u Q7, u A3 prý zatím funguje.
    Digitální přístrojový štít alias virtual cocpit přišel po faceliftu jako docela levná příplatková položka, modlete se ale, aby nikdy nezhasl – nový by vyšel na 60 000 Kč. Vzácně s ním byly problémy u Q7, u A3 prý zatím funguje.| Zdroj: Svět motorů
  • Výsuvný displej není dotykový, v menu se ještě pohybujete tradičním ovladačem systému MMI. Kvalitní harddisková navigace s třírozměrnými mapami stála přes sedmdesát tisíc, k zrcadlení navigace z telefonu však u faceliftových modelů postačil i paket Audi Smartphone interface.
    Výsuvný displej není dotykový, v menu se ještě pohybujete tradičním ovladačem systému MMI. Kvalitní harddisková navigace s třírozměrnými mapami stála přes sedmdesát tisíc, k zrcadlení navigace z telefonu však u faceliftových modelů postačil i paket Audi Smartphone interface.| Zdroj: Svět motorů
  • Výsuvný displej není dotykový, v menu se ještě pohybujete tradičním ovladačem systému MMI. Kvalitní harddisková navigace s třírozměrnými mapami stála přes sedmdesát tisíc, k zrcadlení navigace z telefonu však u faceliftových modelů postačil i paket Audi Smartphone interface.
    Výsuvný displej není dotykový, v menu se ještě pohybujete tradičním ovladačem systému MMI. Kvalitní harddisková navigace s třírozměrnými mapami stála přes sedmdesát tisíc, k zrcadlení navigace z telefonu však u faceliftových modelů postačil i paket Audi Smartphone interface.| Zdroj: Svět motorů
  • Quattro: Víceprvková zadní náprava, kterou mají sedany vždy a hatchbacky od výkonu 90 kW, je tu dvojího provedení: podle toho, zda jde o předokolku, nebo quattro. Quattro je tu řešeno spojkou Haldex 5. generace.
    Quattro: Víceprvková zadní náprava, kterou mají sedany vždy a hatchbacky od výkonu 90 kW, je tu dvojího provedení: podle toho, zda jde o předokolku, nebo quattro. Quattro je tu řešeno spojkou Haldex 5. generace.| Zdroj: Svět motorů
  • Předokolka: Víceprvková zadní náprava, kterou mají sedany vždy a hatchbacky od výkonu 90 kW, je tu dvojího provedení: podle toho, zda jde o předokolku, nebo quattro. Quattro je tu řešeno spojkou Haldex 5. generace.
    Předokolka: Víceprvková zadní náprava, kterou mají sedany vždy a hatchbacky od výkonu 90 kW, je tu dvojího provedení: podle toho, zda jde o předokolku, nebo quattro. Quattro je tu řešeno spojkou Haldex 5. generace.| Zdroj: Svět motorů
  • Bestiální modely RS3 (na snímku) s pětiválcem 2.5 TFSI nabídnou kupodivu vždy zadní dveře – existovaly jen v těchto dvou karoseriích. Jen o chlup méně divoké a o pět chlupů levnější S3 šlo mít už ale úplně se všemi.
    Bestiální modely RS3 (na snímku) s pětiválcem 2.5 TFSI nabídnou kupodivu vždy zadní dveře – existovaly jen v těchto dvou karoseriích. Jen o chlup méně divoké a o pět chlupů levnější S3 šlo mít už ale úplně se všemi.| Zdroj: Svět motorů
  • Exoticky působící A3 Cabriolet se společně se sedanem vyrábělo docela nedaleko – v maďarském Győru. Motorizace od slabší 1.4 TFSI po S3 včetně TDI i quattra. Vandalem poškozená plátěná střecha je za 112 000 Kč plus montáž.
    Exoticky působící A3 Cabriolet se společně se sedanem vyrábělo docela nedaleko – v maďarském Győru. Motorizace od slabší 1.4 TFSI po S3 včetně TDI i quattra. Vandalem poškozená plátěná střecha je za 112 000 Kč plus montáž.| Zdroj: Svět motorů
  • Zavazadelník celkově nejpraktičtějšího, pětidveřového sportbacku činí 380 l, o 15 víc než u třídveřového modelu. Sedan nabídne 425 l, zato nejhůře využitelných. V A3 ale málokdo bude hledat rodinný stěhovák. Zadní sedadla byla dělená 60:40, volitelně 40:20:40.
    Zavazadelník celkově nejpraktičtějšího, pětidveřového sportbacku činí 380 l, o 15 víc než u třídveřového modelu. Sedan nabídne 425 l, zato nejhůře využitelných. V A3 ale málokdo bude hledat rodinný stěhovák. Zadní sedadla byla dělená 60:40, volitelně 40:20:40.| Zdroj: Svět motorů
  • Zpočátku byly základem halogeny, příplatkově šlo volit xenony (běžné i natáčecí) či vrcholné dynamické LED, už spolupracující i s navigací. Po faceliftu (2016) se levnější z xenonů staly standardem a volitelné byly statické LED a nejlepší Matrix LED (na snímku). V posledním případě ale nový světlomet vyjde na 40 000 Kč/kus.
    Zpočátku byly základem halogeny, příplatkově šlo volit xenony (běžné i natáčecí) či vrcholné dynamické LED, už spolupracující i s navigací. Po faceliftu (2016) se levnější z xenonů staly standardem a volitelné byly statické LED a nejlepší Matrix LED (na snímku). V posledním případě ale nový světlomet vyjde na 40 000 Kč/kus.| Zdroj: Svět motorů
  • Audi A3
    Audi A3| Zdroj: Svět motorů
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Test v mrazech jsme odjezdili za 6,2 l/100 km. Motory řady EA 211 jsou jedny z nejlepších, co kdy kdo vyrobil.
    Test v mrazech jsme odjezdili za 6,2 l/100 km. Motory řady EA 211 jsou jedny z nejlepších, co kdy kdo vyrobil.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Pokud si u tohoto modelu zvolíte jízdní režim Eco, zůstane tam i po dalším startu. U dnešních aut jej musíte volit při každé jízdě znovu.
    Pokud si u tohoto modelu zvolíte jízdní režim Eco, zůstane tam i po dalším startu. U dnešních aut jej musíte volit při každé jízdě znovu.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Původní cena vozu v roce 2013 dosahovala 910 300 Kč. Jedním z nenápadných příplatků byl i lepší audiosystém za 7200 Kč se středovým reproduktorem, subwooferem a celkovým výkonem 180 W.
    Původní cena vozu v roce 2013 dosahovala 910 300 Kč. Jedním z nenápadných příplatků byl i lepší audiosystém za 7200 Kč se středovým reproduktorem, subwooferem a celkovým výkonem 180 W.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Součástí vyšší výbavy Ambition jsou i tyto skvělé sportovní sedačky. O prodlužovacích sedácích si třeba taková octavia může nechat zdát, a to i ve verzi RS.
    Součástí vyšší výbavy Ambition jsou i tyto skvělé sportovní sedačky. O prodlužovacích sedácích si třeba taková octavia může nechat zdát, a to i ve verzi RS.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Byť mají sportback i sedan stejný rozvor jako Golf VII, na zadních sedadlech audi je prostě těsněji. Na kolena vždy, zde u sedanu s klesající střechou i nad hlavou (fi gurant výšky 187 cm).
    Byť mají sportback i sedan stejný rozvor jako Golf VII, na zadních sedadlech audi je prostě těsněji. Na kolena vždy, zde u sedanu s klesající střechou i nad hlavou (fi gurant výšky 187 cm).| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi označuje motory VW řady EA 211 obchodním označením TFSI. Ostatní koncernové značky používají o písmenko méně – samozřejmě bez jakéhokoliv vlivu na techniku.
    Audi označuje motory VW řady EA 211 obchodním označením TFSI. Ostatní koncernové značky používají o písmenko méně – samozřejmě bez jakéhokoliv vlivu na techniku.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Velice nás překvapilo, že ve voze byla stále původní autobaterie. Přitom jde již o model se systémem stop-start a inteligentním dobíjením, které akumulátory týrá. Znamená to, že byl používán především na delší trasy.
    Velice nás překvapilo, že ve voze byla stále původní autobaterie. Přitom jde již o model se systémem stop-start a inteligentním dobíjením, které akumulátory týrá. Znamená to, že byl používán především na delší trasy.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Velice nás překvapilo, že ve voze byla stále původní autobaterie. Přitom jde již o model se systémem stop-start a inteligentním dobíjením, které akumulátory týrá. Znamená to, že byl používán především na delší trasy.
    Velice nás překvapilo, že ve voze byla stále původní autobaterie. Přitom jde již o model se systémem stop-start a inteligentním dobíjením, které akumulátory týrá. Znamená to, že byl používán především na delší trasy.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Vůz měl za sebou opravu drobného poškození v nezávislém servisu. Bohužel nebyla udělaná kvalitně, takže vylézá rez a příští majitel to bude muset řešit.
    Vůz měl za sebou opravu drobného poškození v nezávislém servisu. Bohužel nebyla udělaná kvalitně, takže vylézá rez a příští majitel to bude muset řešit.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Vozy s vypínáním dvou válců mají neuvěřitelnou sestavu tří tlumičů výfuku, aby pochytaly rušivé hluboké vibrace. Člověk si skoro říká, zda jejich hmotnost nepřeváží nad úsporou, kterou samotný systém přináší.
    Vozy s vypínáním dvou válců mají neuvěřitelnou sestavu tří tlumičů výfuku, aby pochytaly rušivé hluboké vibrace. Člověk si skoro říká, zda jejich hmotnost nepřeváží nad úsporou, kterou samotný systém přináší.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Přední ramena s občas vrzajícími silentbloky jsou prakticky shodná s golfem či octavií, na rozdíl od nich má však A3 luxusní, hliníkovou nápravnici. Levnějším koncernovým kompaktům musí stačit žebrácká z černě natřeného plechu.
    Přední ramena s občas vrzajícími silentbloky jsou prakticky shodná s golfem či octavií, na rozdíl od nich má však A3 luxusní, hliníkovou nápravnici. Levnějším koncernovým kompaktům musí stačit žebrácká z černě natřeného plechu.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
    Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
  • V diagnostickém přehledu svítila červeně jediná řídicí jednotka. A mohla za to slabá baterie v klíčku dálkového ovládání.
    V diagnostickém přehledu svítila červeně jediná řídicí jednotka. A mohla za to slabá baterie v klíčku dálkového ovládání.| Zdroj: Svět motorů/Filip Schubert
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3
Audi A3
Designově čistý základní třídveřový model vydržel ve výrobě až do podzimu 2017, dočkal se tedy i faceliftu. Mohl být kombinován se všemi motory v rozsahu 77 až 228 kW (S3) s výjimkou 1.5 TFSI, hybridu a plynového g-tronu.
Podobně jako Seat Leon SC měl o 35 mm zkrácený rozvor, tady jsou ale zadní sedadla už opravdu dětskou nouzovkou.
Interiér s „rakeťáckými“ výdechy ventilace je kvalitní a uklizený. Elektrickou parkovací brzdu i systém stop-start tu najdete vždy, za multifunkční volant, automatickou klimatizaci i výsuvný centrální displej s MMI se už připlácelo.
Digitální přístrojový štít alias virtual cocpit přišel po faceliftu jako docela levná příplatková položka, modlete se ale, aby nikdy nezhasl – nový by vyšel na 60 000 Kč. Vzácně s ním byly problémy u Q7, u A3 prý zatím funguje.
Výsuvný displej není dotykový, v menu se ještě pohybujete tradičním ovladačem systému MMI. Kvalitní harddisková navigace s třírozměrnými mapami stála přes sedmdesát tisíc, k zrcadlení navigace z telefonu však u faceliftových modelů postačil i paket Audi Smartphone interface.
Výsuvný displej není dotykový, v menu se ještě pohybujete tradičním ovladačem systému MMI. Kvalitní harddisková navigace s třírozměrnými mapami stála přes sedmdesát tisíc, k zrcadlení navigace z telefonu však u faceliftových modelů postačil i paket Audi Smartphone interface.
Quattro: Víceprvková zadní náprava, kterou mají sedany vždy a hatchbacky od výkonu 90 kW, je tu dvojího provedení: podle toho, zda jde o předokolku, nebo quattro. Quattro je tu řešeno spojkou Haldex 5. generace.
Předokolka: Víceprvková zadní náprava, kterou mají sedany vždy a hatchbacky od výkonu 90 kW, je tu dvojího provedení: podle toho, zda jde o předokolku, nebo quattro. Quattro je tu řešeno spojkou Haldex 5. generace.
Bestiální modely RS3 (na snímku) s pětiválcem 2.5 TFSI nabídnou kupodivu vždy zadní dveře – existovaly jen v těchto dvou karoseriích. Jen o chlup méně divoké a o pět chlupů levnější S3 šlo mít už ale úplně se všemi.
Exoticky působící A3 Cabriolet se společně se sedanem vyrábělo docela nedaleko – v maďarském Győru. Motorizace od slabší 1.4 TFSI po S3 včetně TDI i quattra. Vandalem poškozená plátěná střecha je za 112 000 Kč plus montáž.
Zavazadelník celkově nejpraktičtějšího, pětidveřového sportbacku činí 380 l, o 15 víc než u třídveřového modelu. Sedan nabídne 425 l, zato nejhůře využitelných. V A3 ale málokdo bude hledat rodinný stěhovák. Zadní sedadla byla dělená 60:40, volitelně 40:20:40.
Zpočátku byly základem halogeny, příplatkově šlo volit xenony (běžné i natáčecí) či vrcholné dynamické LED, už spolupracující i s navigací. Po faceliftu (2016) se levnější z xenonů staly standardem a volitelné byly statické LED a nejlepší Matrix LED (na snímku). V posledním případě ale nový světlomet vyjde na 40 000 Kč/kus.
Audi A3
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Test v mrazech jsme odjezdili za 6,2 l/100 km. Motory řady EA 211 jsou jedny z nejlepších, co kdy kdo vyrobil.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Pokud si u tohoto modelu zvolíte jízdní režim Eco, zůstane tam i po dalším startu. U dnešních aut jej musíte volit při každé jízdě znovu.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Původní cena vozu v roce 2013 dosahovala 910 300 Kč. Jedním z nenápadných příplatků byl i lepší audiosystém za 7200 Kč se středovým reproduktorem, subwooferem a celkovým výkonem 180 W.
Součástí vyšší výbavy Ambition jsou i tyto skvělé sportovní sedačky. O prodlužovacích sedácích si třeba taková octavia může nechat zdát, a to i ve verzi RS.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Byť mají sportback i sedan stejný rozvor jako Golf VII, na zadních sedadlech audi je prostě těsněji. Na kolena vždy, zde u sedanu s klesající střechou i nad hlavou (fi gurant výšky 187 cm).
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi označuje motory VW řady EA 211 obchodním označením TFSI. Ostatní koncernové značky používají o písmenko méně – samozřejmě bez jakéhokoliv vlivu na techniku.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Velice nás překvapilo, že ve voze byla stále původní autobaterie. Přitom jde již o model se systémem stop-start a inteligentním dobíjením, které akumulátory týrá. Znamená to, že byl používán především na delší trasy.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Velice nás překvapilo, že ve voze byla stále původní autobaterie. Přitom jde již o model se systémem stop-start a inteligentním dobíjením, které akumulátory týrá. Znamená to, že byl používán především na delší trasy.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Vůz měl za sebou opravu drobného poškození v nezávislém servisu. Bohužel nebyla udělaná kvalitně, takže vylézá rez a příští majitel to bude muset řešit.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Vozy s vypínáním dvou válců mají neuvěřitelnou sestavu tří tlumičů výfuku, aby pochytaly rušivé hluboké vibrace. Člověk si skoro říká, zda jejich hmotnost nepřeváží nad úsporou, kterou samotný systém přináší.
Přední ramena s občas vrzajícími silentbloky jsou prakticky shodná s golfem či octavií, na rozdíl od nich má však A3 luxusní, hliníkovou nápravnici. Levnějším koncernovým kompaktům musí stačit žebrácká z černě natřeného plechu.
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
Audi A3 sedan 1.4 TFSI COD S-Tronic
V diagnostickém přehledu svítila červeně jediná řídicí jednotka. A mohla za to slabá baterie v klíčku dálkového ovládání.