Ojeté Audi TT (8N) – Zapomeňte na kadeřnice, tohle je auto pro znalce!

2/34
Přehled fotografií
Zavřít
  • Audi TT Quattro
    Audi TT Quattro| Zdroj: Svět Motorů
  • Palubní deska TT je zcela originální. Snad jen sdružené páčky pocházejí z golfu. Nechybí leštěný hliník. Zpracování je výborné.
    Palubní deska TT je zcela originální. Snad jen sdružené páčky pocházejí z golfu. Nechybí leštěný hliník. Zpracování je výborné.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zde vidíte jednu z typických závad přístrojů, a sice nedopisující displej
    Zde vidíte jednu z typických závad přístrojů, a sice nedopisující displej| Zdroj: Svět Motorů
  • Přední sedadla jsou výborně vytvarovaná. Sedí se velmi nízko. Pozice za volantem je vynikající. Nechybějí boční airbagy.
    Přední sedadla jsou výborně vytvarovaná. Sedí se velmi nízko. Pozice za volantem je vynikající. Nechybějí boční airbagy.| Zdroj: Svět Motorů
  • Řadicí páka výkonnější verze. Tlačítka před ní jsou zakryta posuvnými dvířky.
    Řadicí páka výkonnější verze. Tlačítka před ní jsou zakryta posuvnými dvířky.| Zdroj: Svět Motorů
  • Audi TT se prodávalo po celém světě, jak dokazuje obrázek roadsteru a kupé z Austrálie
    Audi TT se prodávalo po celém světě, jak dokazuje obrázek roadsteru a kupé z Austrálie| Zdroj: Svět Motorů
  • Výkonnější varianta se škrticí klapkou vpravo.
    Výkonnější varianta se škrticí klapkou vpravo.| Zdroj: Svět Motorů
  • Méně výkonná verze s jedním chladičem stlačeného vzduchu a škrticí klpakou vlevo.
    Méně výkonná verze s jedním chladičem stlačeného vzduchu a škrticí klpakou vlevo.| Zdroj: Svět Motorů
  • Chladič stlačeného vzduchu (intercooler) turbodmychadla. Méně výkonné verze mají pouze tenhle jeden. Výkonnější dostaly ještě druhý na stejném místě na opačné straně vozu.
    Chladič stlačeného vzduchu (intercooler) turbodmychadla. Méně výkonné verze mají pouze tenhle jeden. Výkonnější dostaly ještě druhý na stejném místě na opačné straně vozu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Příruba svodů kanálu turbíny. Právě tady to občas praská.
    Příruba svodů kanálu turbíny. Právě tady to občas praská.| Zdroj: Svět Motorů
  • Klika zde ovládá také mikrospínač skel dveří.
    Klika zde ovládá také mikrospínač skel dveří.| Zdroj: Svět Motorů
  • Motor ovládání oken s řídicí jednotkou, která občas selže.
    Motor ovládání oken s řídicí jednotkou, která občas selže.| Zdroj: Svět Motorů
  • Okolí osvětlení registrační značky u kupé podléhá koroze. V extrému lampička dokonce vypadne.
    Okolí osvětlení registrační značky u kupé podléhá koroze. V extrému lampička dokonce vypadne.| Zdroj: Svět Motorů
  • Koroze ve spojnici mezi prahem a blatníkem.
    Koroze ve spojnici mezi prahem a blatníkem.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zde je zmíněné potrubí posilovače řízení vidět na autě. Koroze v místě úchytu už bují.
    Zde je zmíněné potrubí posilovače řízení vidět na autě. Koroze v místě úchytu už bují.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zrezlé hydarulické vedení posilovače řízení. U verze 165 kW je dvoudílné.
    Zrezlé hydarulické vedení posilovače řízení. U verze 165 kW je dvoudílné.| Zdroj: Svět Motorů
  • Kryt stažené platěnéné střechy, který u mnoha aut chybí.
    Kryt stažené platěnéné střechy, který u mnoha aut chybí.| Zdroj: Svět Motorů
  • Plátěná střecha barevně často odpovídala laku karoserie. Sklo střechy je vyhřívané. V přechodu mezi ním a plátnem ale vznikají netěsnosti. Samotná střecha má elektrohydraulické ovládání vyřešené velmi jednoduše.
    Plátěná střecha barevně často odpovídala laku karoserie. Sklo střechy je vyhřívané. V přechodu mezi ním a plátnem ale vznikají netěsnosti. Samotná střecha má elektrohydraulické ovládání vyřešené velmi jednoduše.| Zdroj: Svět Motorů
  • Ochranné oblouky za sedadly se opírají o výztuhu karoserie.
    Ochranné oblouky za sedadly se opírají o výztuhu karoserie.| Zdroj: Svět Motorů
  • Šikmé výztužné kulatiny u kupé nenajdete.
    Šikmé výztužné kulatiny u kupé nenajdete.| Zdroj: Svět Motorů
  • Spoj se zadním tlumičem podléhá korozi
    Spoj se zadním tlumičem podléhá korozi| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní díl výfuku, který je nerezový, a tedy mimořádně kvalitní.
    Zadní díl výfuku, který je nerezový, a tedy mimořádně kvalitní.| Zdroj: Svět Motorů
  • Palivová nádrž quattra s pomocným modulem s druhým plovákem měření paliva. Palivová pumpa (vlevo) má dva vývody.
    Palivová nádrž quattra s pomocným modulem s druhým plovákem měření paliva. Palivová pumpa (vlevo) má dva vývody.| Zdroj: Svět Motorů
  • Ploška s VIN, jež bývá po letech vyrezlé. Příčinou je nevhodné řešení, podporující průnik nečistot a vlhkosti.
    Ploška s VIN, jež bývá po letech vyrezlé. Příčinou je nevhodné řešení, podporující průnik nečistot a vlhkosti.| Zdroj: Svět Motorů
  • Po demontáži palubní desky se odhalí jedna z výztuh karoserie ve formě kulatiny vložené mezi sloupky A. Koroze u ní běžná není.
    Po demontáži palubní desky se odhalí jedna z výztuh karoserie ve formě kulatiny vložené mezi sloupky A. Koroze u ní běžná není.| Zdroj: Svět Motorů
  • Výztuha v motorovém prostoru je standardní. Všimněte si krytu fi ltrboxu.
    Výztuha v motorovém prostoru je standardní. Všimněte si krytu fi ltrboxu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Specifi cké rameno zavěšení předních kol není svařené z plechových výlisků, ale je řešeno jako mnohem tužší výkovek. Spodní čep je k rameni upevněný trojicí šroubů a tedy jeho demontáž je vcelku snadná.
    Specifi cké rameno zavěšení předních kol není svařené z plechových výlisků, ale je řešeno jako mnohem tužší výkovek. Spodní čep je k rameni upevněný trojicí šroubů a tedy jeho demontáž je vcelku snadná.| Zdroj: Svět Motorů
  • Audi TT Quattro
    Audi TT Quattro| Zdroj: Svět Motorů
  • Spojovací tyč řízení je k těhlici upevněna zespodu, nikoliv shora jako u octavie
    Spojovací tyč řízení je k těhlici upevněna zespodu, nikoliv shora jako u octavie| Zdroj: Svět Motorů
  • Pokud je zadní spoiler namontovaný dodatečně, může být problémem koroze
    Pokud je zadní spoiler namontovaný dodatečně, může být problémem koroze| Zdroj: Svět Motorů
  • Srovnání původního předního uložení ramene (dole) a upraveného (nahoře)
    Srovnání původního předního uložení ramene (dole) a upraveného (nahoře)| Zdroj: Svět Motorů
  • Těhlice (hlava kola) předních kol se u TT liší od zbytku sourozenců na stejném základě. Všimněte si spodního čepu.
    Těhlice (hlava kola) předních kol se u TT liší od zbytku sourozenců na stejném základě. Všimněte si spodního čepu.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní brzdič quattra je odlišný od brzdiče u varianty s pohonem předních kol. Také koutouče jsou u quattra vnitřně chlazené.
    Zadní brzdič quattra je odlišný od brzdiče u varianty s pohonem předních kol. Také koutouče jsou u quattra vnitřně chlazené.| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní tříprvková náprava verze quattro využívá dvě příčná (šikmá) ramena vedená nad sebou doplněná o jedno podélné
    Zadní tříprvková náprava verze quattro využívá dvě příčná (šikmá) ramena vedená nad sebou doplněná o jedno podélné| Zdroj: Svět Motorů
Audi TT Quattro
Palubní deska TT je zcela originální. Snad jen sdružené páčky pocházejí z golfu. Nechybí leštěný hliník. Zpracování je výborné.
Zde vidíte jednu z typických závad přístrojů, a sice nedopisující displej
Přední sedadla jsou výborně vytvarovaná. Sedí se velmi nízko. Pozice za volantem je vynikající. Nechybějí boční airbagy.
Řadicí páka výkonnější verze. Tlačítka před ní jsou zakryta posuvnými dvířky.
Audi TT se prodávalo po celém světě, jak dokazuje obrázek roadsteru a kupé z Austrálie
Výkonnější varianta se škrticí klapkou vpravo.
Méně výkonná verze s jedním chladičem stlačeného vzduchu a škrticí klpakou vlevo.
Chladič stlačeného vzduchu (intercooler) turbodmychadla. Méně výkonné verze mají pouze tenhle jeden. Výkonnější dostaly ještě druhý na stejném místě na opačné straně vozu.
Příruba svodů kanálu turbíny. Právě tady to občas praská.
Klika zde ovládá také mikrospínač skel dveří.
Motor ovládání oken s řídicí jednotkou, která občas selže.
Okolí osvětlení registrační značky u kupé podléhá koroze. V extrému lampička dokonce vypadne.
Koroze ve spojnici mezi prahem a blatníkem.
Zde je zmíněné potrubí posilovače řízení vidět na autě. Koroze v místě úchytu už bují.
Zrezlé hydarulické vedení posilovače řízení. U verze 165 kW je dvoudílné.
Kryt stažené platěnéné střechy, který u mnoha aut chybí.
Plátěná střecha barevně často odpovídala laku karoserie. Sklo střechy je vyhřívané. V přechodu mezi ním a plátnem ale vznikají netěsnosti. Samotná střecha má elektrohydraulické ovládání vyřešené velmi jednoduše.
Ochranné oblouky za sedadly se opírají o výztuhu karoserie.
Šikmé výztužné kulatiny u kupé nenajdete.
Spoj se zadním tlumičem podléhá korozi
Zadní díl výfuku, který je nerezový, a tedy mimořádně kvalitní.
Palivová nádrž quattra s pomocným modulem s druhým plovákem měření paliva. Palivová pumpa (vlevo) má dva vývody.
Ploška s VIN, jež bývá po letech vyrezlé. Příčinou je nevhodné řešení, podporující průnik nečistot a vlhkosti.
Po demontáži palubní desky se odhalí jedna z výztuh karoserie ve formě kulatiny vložené mezi sloupky A. Koroze u ní běžná není.
Výztuha v motorovém prostoru je standardní. Všimněte si krytu fi ltrboxu.
Specifi cké rameno zavěšení předních kol není svařené z plechových výlisků, ale je řešeno jako mnohem tužší výkovek. Spodní čep je k rameni upevněný trojicí šroubů a tedy jeho demontáž je vcelku snadná.
Audi TT Quattro
Spojovací tyč řízení je k těhlici upevněna zespodu, nikoliv shora jako u octavie
Pokud je zadní spoiler namontovaný dodatečně, může být problémem koroze
Srovnání původního předního uložení ramene (dole) a upraveného (nahoře)
Těhlice (hlava kola) předních kol se u TT liší od zbytku sourozenců na stejném základě. Všimněte si spodního čepu.
Zadní brzdič quattra je odlišný od brzdiče u varianty s pohonem předních kol. Také koutouče jsou u quattra vnitřně chlazené.
Zadní tříprvková náprava verze quattro využívá dvě příčná (šikmá) ramena vedená nad sebou doplněná o jedno podélné