Kvalita materiálů se po faceliftu zlepšila. Na vrchu bývá displej iDrive různých velikostí, nejčastěji 6,5 či 8,8".|
Zdroj: Svět motorů
Nejlepší částí M paketu jsou sedačky (samostatně zřídka). Elektrické ovládání a kůže se připlácela zvlášť. Zadní lavice je dělená v poměru 60:40. Místo není velkorysé, ale už ani nouzové jako u první generace E81/E87.|
Zdroj: Svět motorů
Stará dobrá tlačítka. Jsou identická jako ve větších modelech BMW a ani po letech nemají vůle nebo výrazné opotřebení.|
Zdroj: Svět motorů
Šestistupňová manuální převodovka Getrag je standardem u většiny verzí. Má přesný, lehce tuhý chod i u tříválců.|
Zdroj: Svět motorů
Tlačítko umožňující volit mezi jízdními režimy, u slabších motorizací je to ale jen sotva znát|
Zdroj: Svět motorů
Start-stop lze vypnout samostatným tlačítkem. Vypnutí dalších otravů není potřeba, protože tu ještě nejsou.|
Zdroj: Svět motorů
BMW řady 1|
Zdroj: Svět motorů
Výrazně se liší tvar zadních světel před a po faceliftu. Pozdější verze dostala horizontálně členěné LED svítilny.|
Zdroj: Svět motorů
Zavazadlový prostor obou karosářských variant má objem 360 litrů, sedačky jdou sklopit téměř do roviny|
Zdroj: Svět motorů
Složitější a kvalitní elektrická síť i bez mild-hybridu. I 10 let starý vůz může mít původní baterii.|
Zdroj: Svět motorů
Písty u pantů pomáhají s otevřením těžké ocelové kapoty. Na foto tepelné stínění turba u motoru N13.|
Zdroj: Svět motorů
Faceliftované verze (LCI, od roku 2015) mohou mít adaptivní LED světlomety s integrovanými denními světly|
Zdroj: Svět motorů
BMW řady 1|
Zdroj: Svět motorů
Přední McPherson náprava využívá, na rozdíl od té zadní pětiprvkové, mnoho hliníkových součástí|
Zdroj: Svět motorů
Tří- a čtyřválce mají koncovku nalevo. Šestiválce dvě, z jednoho tlumiče. Černota indikuje kratší trasy a karbonování, v horším případě už spotřebu oleje|
Zdroj: Svět motorů
BMW řady 1|
Zdroj: Svět motorů
Manuál a také klasická ruční brzda. Obyčejné věci, které z dnešních aut vymizely.|
Zdroj: Svět motorů
Menší, ale přehledný displej, jednoduché ovládání. Carplay je vzácností, iDrive 6.0 dostala jednička až v modelovém roce 2018. Android Auto přibylo až s další generací.|
Zdroj: Svět motorů
V první generaci jedničky měly větší postavy velmi stísněný prostor, vzadu to byla čistá nouzovka. Tady je to mnohem lepší.|
Zdroj: Svět motorů
BMW řady 1|
Zdroj: Svět motorů
BMW řady 1|
Zdroj: Svět motorů
Benzinový tříválec nepřišel o vychytávky větších motorů, jako je turbo s proměnnou geometrií lopatek nebo proměnlivé časování a zdvih ventilů|
Zdroj: Svět motorů
Pohled na turbodmychadlo, které je přímo u motoru, mezikus je chlazen vodou. Specifi kum tříválce B38.|
Zdroj: Svět motorů
Žádné výraznější vůle, unavené silentbloky, unikající provozní kapaliny nebo jiná než povrchová koroze. Na zvedáku jsme problémy neobjevili|
Zdroj: Svět motorů