Ojeté BMW řady 5 (E60/E61): Nepřestává šokovat

16/65
Zavřít
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Ojeté BMW řady 5 (E60/E61)
    Ojeté BMW řady 5 (E60/E61)| Zdroj: Svět motorů
  • Karosářská verze kombi, obchodně pojmenovaná Touring, má označení E61.
    Karosářská verze kombi, obchodně pojmenovaná Touring, má označení E61.| Zdroj: Svět motorů
  • Tradiční specialita bavorských kombíků pětky E34, samostatně výklopné sklo pátých dveří.
    Tradiční specialita bavorských kombíků pětky E34, samostatně výklopné sklo pátých dveří.| Zdroj: Svět motorů
  • Ovládací solenoid vanosu (OCV) má v přívodu oleje sítko, které se umí ucpat.
    Ovládací solenoid vanosu (OCV) má v přívodu oleje sítko, které se umí ucpat.| Zdroj: Svět motorů
  • Žhavicí relé u šestiválce M57. Stojí od 3500 korun.
    Žhavicí relé u šestiválce M57. Stojí od 3500 korun.| Zdroj: Svět motorů
  • Akumulátor je uložen vzadu pod podlahou zavazadelníku. Už má senzor IBS.
    Akumulátor je uložen vzadu pod podlahou zavazadelníku. Už má senzor IBS.| Zdroj: Svět motorů
  • Řez původním šestiválcem M54. Všimněte si dvou rozvodových řetězů.
    Řez původním šestiválcem M54. Všimněte si dvou rozvodových řetězů.| Zdroj: Svět motorů
  • Řez motorem M57. Tady zaujmou velmi mohutné písty.
    Řez motorem M57. Tady zaujmou velmi mohutné písty.| Zdroj: Svět motorů
  • E60 mohla mít ve výbavě třeba průhledový displej (HUD). Uprostřed je palubní deska původní verze, vpravo po modernizaci
    E60 mohla mít ve výbavě třeba průhledový displej (HUD). Uprostřed je palubní deska původní verze, vpravo po modernizaci| Zdroj: Svět motorů
  • Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).
    Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).| Zdroj: Svět motorů
  • Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).
    Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).| Zdroj: Svět motorů
  • Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).
    Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).| Zdroj: Svět motorů
  • Komfortní sedadla
    Komfortní sedadla| Zdroj: Svět motorů
  • Zadní kola jsou zavěšena na integrální nápravě. Na každé straně má pět ramen, některá z hliníku. Orezlá skříň diferenciálu znamená, že z něj neteče olej.
    Zadní kola jsou zavěšena na integrální nápravě. Na každé straně má pět ramen, některá z hliníku. Orezlá skříň diferenciálu znamená, že z něj neteče olej.| Zdroj: Svět motorů
  • Přední náprava má dvě spodní ramena.
    Přední náprava má dvě spodní ramena.| Zdroj: Svět motorů
  • Nejčastěji se vyskytuje vůle v uložení toho tažného. Je hydropryžové.
    Nejčastěji se vyskytuje vůle v uložení toho tažného. Je hydropryžové.| Zdroj: Svět motorů
  • Vysokotlaká palivová pumpa motoru N53. Její součástí je elektrický regulátor tlaku, který občas selhává. Mění se v celku.
    Vysokotlaká palivová pumpa motoru N53. Její součástí je elektrický regulátor tlaku, který občas selhává. Mění se v celku.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor N53 pracuje ve třech režimech. Proto potřebuje snímač oxidů dusíku.
    Motor N53 pracuje ve třech režimech. Proto potřebuje snímač oxidů dusíku.| Zdroj: Svět motorů
  • Pouzdro mechatroniky převodovky ZF 6HP. Mění se s výměnou oleje.
    Pouzdro mechatroniky převodovky ZF 6HP. Mění se s výměnou oleje.| Zdroj: Svět motorů
  • Sací hrdlo klimatizace. Poblíž něho se ukrývá snímač kvality vzduchu AUC.
    Sací hrdlo klimatizace. Poblíž něho se ukrývá snímač kvality vzduchu AUC.| Zdroj: Svět motorů
  • Unikum představuje skelet samonosné karoserie. Přední část je z hliníkové slitiny (modře), zbytek je ocelový.
    Unikum představuje skelet samonosné karoserie. Přední část je z hliníkové slitiny (modře), zbytek je ocelový.| Zdroj: Svět motorů
  • Expanzní nádobka
    Expanzní nádobka| Zdroj: Svět motorů
  • Přepadová hadička expanzní nádobky, která občas praskne
    Přepadová hadička expanzní nádobky, která občas praskne| Zdroj: Svět motorů
  • Termostat
    Termostat| Zdroj: Svět motorů
  • Recenzovaná pětka se sice uvedla před 21 lety, ovšem její servisní náročnost předčí i mnohá nová auta. Bez specialisty a příslušného diagnostického vybavení se neobejdete.
    Recenzovaná pětka se sice uvedla před 21 lety, ovšem její servisní náročnost předčí i mnohá nová auta. Bez specialisty a příslušného diagnostického vybavení se neobejdete.| Zdroj: Svět motorů
  • Tlumič uvnitř pružiny víka zavazadelníku umí selhat. A není to banalita.
    Tlumič uvnitř pružiny víka zavazadelníku umí selhat. A není to banalita.| Zdroj: Svět motorů
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • S osmiválci se pojila manuální převodovka od ZF. Její řazení je přesné a chod páky neskutečně lehký.
    S osmiválci se pojila manuální převodovka od ZF. Její řazení je přesné a chod páky neskutečně lehký.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní deska vypadá na první pohled jednoduše. Ergonomie je perfektní stejně jako zpracování. Motor natočíte po vložení ovladače do slotu a jeho stlačení. Svezení bylo úžasné.
    Palubní deska vypadá na první pohled jednoduše. Ergonomie je perfektní stejně jako zpracování. Motor natočíte po vložení ovladače do slotu a jeho stlačení. Svezení bylo úžasné.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Osmiválec N62 vyniká nejen dynamikou, ale rovněž spolehlivostí a odolností. A je na něj krásný pohled...
    Osmiválec N62 vyniká nejen dynamikou, ale rovněž spolehlivostí a odolností. A je na něj krásný pohled...| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • BMW 550i
    BMW 550i| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
BMW 550i
Ojeté BMW řady 5 (E60/E61)
Karosářská verze kombi, obchodně pojmenovaná Touring, má označení E61.
Tradiční specialita bavorských kombíků pětky E34, samostatně výklopné sklo pátých dveří.
Ovládací solenoid vanosu (OCV) má v přívodu oleje sítko, které se umí ucpat.
Žhavicí relé u šestiválce M57. Stojí od 3500 korun.
Akumulátor je uložen vzadu pod podlahou zavazadelníku. Už má senzor IBS.
Řez původním šestiválcem M54. Všimněte si dvou rozvodových řetězů.
Řez motorem M57. Tady zaujmou velmi mohutné písty.
E60 mohla mít ve výbavě třeba průhledový displej (HUD). Uprostřed je palubní deska původní verze, vpravo po modernizaci
Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).
Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).
Multimediální rozhraní iDrive využívá obrazovku, která ještě není dotyková. Vše se ovládá otočným a zároveň čtyřstranným (čtyři podmenu) kolečkem (vpravo).
Komfortní sedadla
Zadní kola jsou zavěšena na integrální nápravě. Na každé straně má pět ramen, některá z hliníku. Orezlá skříň diferenciálu znamená, že z něj neteče olej.
Přední náprava má dvě spodní ramena.
Nejčastěji se vyskytuje vůle v uložení toho tažného. Je hydropryžové.
Vysokotlaká palivová pumpa motoru N53. Její součástí je elektrický regulátor tlaku, který občas selhává. Mění se v celku.
Motor N53 pracuje ve třech režimech. Proto potřebuje snímač oxidů dusíku.
Pouzdro mechatroniky převodovky ZF 6HP. Mění se s výměnou oleje.
Sací hrdlo klimatizace. Poblíž něho se ukrývá snímač kvality vzduchu AUC.
Unikum představuje skelet samonosné karoserie. Přední část je z hliníkové slitiny (modře), zbytek je ocelový.
Expanzní nádobka
Přepadová hadička expanzní nádobky, která občas praskne
Termostat
Recenzovaná pětka se sice uvedla před 21 lety, ovšem její servisní náročnost předčí i mnohá nová auta. Bez specialisty a příslušného diagnostického vybavení se neobejdete.
Tlumič uvnitř pružiny víka zavazadelníku umí selhat. A není to banalita.
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
S osmiválci se pojila manuální převodovka od ZF. Její řazení je přesné a chod páky neskutečně lehký.
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
Palubní deska vypadá na první pohled jednoduše. Ergonomie je perfektní stejně jako zpracování. Motor natočíte po vložení ovladače do slotu a jeho stlačení. Svezení bylo úžasné.
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
Osmiválec N62 vyniká nejen dynamikou, ale rovněž spolehlivostí a odolností. A je na něj krásný pohled...
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i
BMW 550i