Kabina recenzovaného mini sází zejména na styl. Přístrojový štít je umístěn na sloupku volantu. Ergonomie se však proti předchůdci zlepšila. Na snímku základní verze.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Mini může mít dvouzonovou plně samočinnou klimatizaci (vlevo) stejně jako navigaci. Pokud původní majitel dostatečně připlatil.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Původní samočinná převodovka s šesti převody používala mechganický volič. Standardem byl šestistupňový manuál.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Zadní sedadla třídveřové verze jsou dělená v poměru 50:50 a mají pouze dva bezepčnostní pásy. Čili třídveřové Mini je jen pro čtyři. Místa zejména v podélném směru není nazbyt. Přední sedadla základní verze neoslní rozměry ani tvarováním.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Až do příchodu recenzované generace mělo mini pouze třídveřovou karoserii. Nová, pětidveřová přinesla mnohem více praktičnosti. Auto je včetně rozvoru delší.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Zážehový přeplňovaný tříválec v Mini One měl původně objem 1,2 litru, později o 0,3 litru větší. Parametry se nezměnily.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Zavěšení předních kol má plechová ramena, což platí i pro ostrou vzácnou verzi JCW GP. Odolnost je ale velmi dobrá.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Že je Mini malá prémiovka, dokazují některé detaily. U tak malého auta byste nečekali, že přední kapotu budou zvedat plynové vzpěry. I když třeba Peugeot 106 je má také.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Mini F55 a F56 (na snímku) je sice malé auto, avšak jeho servis je náročnější. Bez specialisty hrozí do budoucna drahými výdaji a problémy.|
Zdroj: Svět Motorů
Většina mini má pod kapotou zážehový tříválec s turbodmychadlem. Pod označením Twin Power se ukrývá dvoukomové turbodmychadlo, navíc se zdvojenými lopatkami turbíny. Pri diagnostice je klíčové správně napětí baterie.|
Zdroj: Svět Motorů
Pří výměně oleje a jeho fi ltru není potřeba demontovat spodní krty. Stačí otevřít dva otvory. Potřísněné jejich okolí svědčí o tom, že vůz na výměny maziva jezdil.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Detail střední části zadní nápravnice. Dobře viditelná povrchová koroze je u vozů Mini po šesti a více letech zcela běžná. Karoserie ale vzdoruje rzi velmi dobře, což u produktu od BMW za vyšší cenu tak nějak očekáváte.|
Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace|
Zdroj: Svět Motorů
Klíč, přesněji elektronický ovladač položený na jeho čtečce (keyreaderu). Přes něj komunikuje servisní rozhraní KaSIO.|
Zdroj: Svět Motorů