Ojeté Mini F56/Mini 5D F55 (3. novodobá generace, od 2013): Nedejte na první dojem

32/47
Přehled fotografií
Zavřít
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Kabina recenzovaného mini sází zejména na styl. Přístrojový štít je umístěn na sloupku volantu. Ergonomie se však proti předchůdci zlepšila. Na snímku základní verze.
    Kabina recenzovaného mini sází zejména na styl. Přístrojový štít je umístěn na sloupku volantu. Ergonomie se však proti předchůdci zlepšila. Na snímku základní verze.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Mini může mít dvouzonovou plně samočinnou klimatizaci (vlevo) stejně jako navigaci. Pokud původní majitel dostatečně připlatil.
    Mini může mít dvouzonovou plně samočinnou klimatizaci (vlevo) stejně jako navigaci. Pokud původní majitel dostatečně připlatil.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Původní samočinná převodovka s šesti převody používala mechganický volič. Standardem byl šestistupňový manuál.
    Původní samočinná převodovka s šesti převody používala mechganický volič. Standardem byl šestistupňový manuál.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Zadní sedadla třídveřové verze jsou dělená v poměru 50:50 a mají pouze dva bezepčnostní pásy. Čili třídveřové Mini je jen pro čtyři. Místa zejména v podélném směru není nazbyt. Přední sedadla základní verze neoslní rozměry ani tvarováním.
    Zadní sedadla třídveřové verze jsou dělená v poměru 50:50 a mají pouze dva bezepčnostní pásy. Čili třídveřové Mini je jen pro čtyři. Místa zejména v podélném směru není nazbyt. Přední sedadla základní verze neoslní rozměry ani tvarováním.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Až do příchodu recenzované generace mělo mini pouze třídveřovou karoserii. Nová, pětidveřová přinesla mnohem více praktičnosti. Auto je včetně rozvoru delší.
    Až do příchodu recenzované generace mělo mini pouze třídveřovou karoserii. Nová, pětidveřová přinesla mnohem více praktičnosti. Auto je včetně rozvoru delší.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Zážehový přeplňovaný tříválec v Mini One měl původně objem 1,2 litru, později o 0,3 litru větší. Parametry se nezměnily.
    Zážehový přeplňovaný tříválec v Mini One měl původně objem 1,2 litru, později o 0,3 litru větší. Parametry se nezměnily.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Zavěšení předních kol má plechová ramena, což platí i pro ostrou vzácnou verzi JCW GP. Odolnost je ale velmi dobrá.
    Zavěšení předních kol má plechová ramena, což platí i pro ostrou vzácnou verzi JCW GP. Odolnost je ale velmi dobrá.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Že je Mini malá prémiovka, dokazují některé detaily. U tak malého auta byste nečekali, že přední kapotu budou zvedat plynové vzpěry. I když třeba Peugeot 106 je má také.
    Že je Mini malá prémiovka, dokazují některé detaily. U tak malého auta byste nečekali, že přední kapotu budou zvedat plynové vzpěry. I když třeba Peugeot 106 je má také.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Mini F55 a F56 (na snímku) je sice malé auto, avšak jeho servis je náročnější. Bez specialisty hrozí do budoucna drahými výdaji a problémy.
    Mini F55 a F56 (na snímku) je sice malé auto, avšak jeho servis je náročnější. Bez specialisty hrozí do budoucna drahými výdaji a problémy.| Zdroj: Svět Motorů
  • Většina mini má pod kapotou zážehový tříválec s turbodmychadlem. Pod označením Twin Power se ukrývá dvoukomové turbodmychadlo, navíc se zdvojenými lopatkami turbíny. Pri diagnostice je klíčové správně napětí baterie.
    Většina mini má pod kapotou zážehový tříválec s turbodmychadlem. Pod označením Twin Power se ukrývá dvoukomové turbodmychadlo, navíc se zdvojenými lopatkami turbíny. Pri diagnostice je klíčové správně napětí baterie.| Zdroj: Svět Motorů
  • Pří výměně oleje a jeho fi ltru není potřeba demontovat spodní krty. Stačí otevřít dva otvory. Potřísněné jejich okolí svědčí o tom, že vůz na výměny maziva jezdil.
    Pří výměně oleje a jeho fi ltru není potřeba demontovat spodní krty. Stačí otevřít dva otvory. Potřísněné jejich okolí svědčí o tom, že vůz na výměny maziva jezdil.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Detail střední části zadní nápravnice. Dobře viditelná povrchová koroze je u vozů Mini po šesti a více letech zcela běžná. Karoserie ale vzdoruje rzi velmi dobře, což u produktu od BMW za vyšší cenu tak nějak očekáváte.
    Detail střední části zadní nápravnice. Dobře viditelná povrchová koroze je u vozů Mini po šesti a více letech zcela běžná. Karoserie ale vzdoruje rzi velmi dobře, což u produktu od BMW za vyšší cenu tak nějak očekáváte.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Klíč, přesněji elektronický ovladač položený na jeho čtečce (keyreaderu). Přes něj komunikuje servisní rozhraní KaSIO.
    Klíč, přesněji elektronický ovladač položený na jeho čtečce (keyreaderu). Přes něj komunikuje servisní rozhraní KaSIO.| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
  • Bazar Mini 3. generace
    Bazar Mini 3. generace| Zdroj: Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
Kabina recenzovaného mini sází zejména na styl. Přístrojový štít je umístěn na sloupku volantu. Ergonomie se však proti předchůdci zlepšila. Na snímku základní verze.
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Mini může mít dvouzonovou plně samočinnou klimatizaci (vlevo) stejně jako navigaci. Pokud původní majitel dostatečně připlatil.
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Původní samočinná převodovka s šesti převody používala mechganický volič. Standardem byl šestistupňový manuál.
Bazar Mini 3. generace
Zadní sedadla třídveřové verze jsou dělená v poměru 50:50 a mají pouze dva bezepčnostní pásy. Čili třídveřové Mini je jen pro čtyři. Místa zejména v podélném směru není nazbyt. Přední sedadla základní verze neoslní rozměry ani tvarováním.
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Až do příchodu recenzované generace mělo mini pouze třídveřovou karoserii. Nová, pětidveřová přinesla mnohem více praktičnosti. Auto je včetně rozvoru delší.
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Zážehový přeplňovaný tříválec v Mini One měl původně objem 1,2 litru, později o 0,3 litru větší. Parametry se nezměnily.
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Zavěšení předních kol má plechová ramena, což platí i pro ostrou vzácnou verzi JCW GP. Odolnost je ale velmi dobrá.
Bazar Mini 3. generace
Že je Mini malá prémiovka, dokazují některé detaily. U tak malého auta byste nečekali, že přední kapotu budou zvedat plynové vzpěry. I když třeba Peugeot 106 je má také.
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Mini F55 a F56 (na snímku) je sice malé auto, avšak jeho servis je náročnější. Bez specialisty hrozí do budoucna drahými výdaji a problémy.
Většina mini má pod kapotou zážehový tříválec s turbodmychadlem. Pod označením Twin Power se ukrývá dvoukomové turbodmychadlo, navíc se zdvojenými lopatkami turbíny. Pri diagnostice je klíčové správně napětí baterie.
Pří výměně oleje a jeho fi ltru není potřeba demontovat spodní krty. Stačí otevřít dva otvory. Potřísněné jejich okolí svědčí o tom, že vůz na výměny maziva jezdil.
Bazar Mini 3. generace
Detail střední části zadní nápravnice. Dobře viditelná povrchová koroze je u vozů Mini po šesti a více letech zcela běžná. Karoserie ale vzdoruje rzi velmi dobře, což u produktu od BMW za vyšší cenu tak nějak očekáváte.
Bazar Mini 3. generace
Klíč, přesněji elektronický ovladač položený na jeho čtečce (keyreaderu). Přes něj komunikuje servisní rozhraní KaSIO.
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace
Bazar Mini 3. generace