Ojeté Mini F56/Mini 5D F55 (3. novodobá generace, od 2013): Nedejte na první dojem
5
/
47
Prohlédnout znovu
Ojeté Mini F56/Mini 5D F55 (3. novodobá generace, od 2013): Nedejte na první dojem
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Kabina recenzovaného mini sází zejména na styl. Přístrojový štít je umístěn na sloupku volantu. Ergonomie se však proti předchůdci zlepšila. Na snímku základní verze.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Mini může mít dvouzonovou plně samočinnou klimatizaci (vlevo) stejně jako navigaci. Pokud původní majitel dostatečně připlatil.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Původní samočinná převodovka s šesti převody používala mechganický volič. Standardem byl šestistupňový manuál.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Zadní sedadla třídveřové verze jsou dělená v poměru 50:50 a mají pouze dva bezepčnostní pásy. Čili třídveřové Mini je jen pro čtyři. Místa zejména v podélném směru není nazbyt. Přední sedadla základní verze neoslní rozměry ani tvarováním.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Až do příchodu recenzované generace mělo mini pouze třídveřovou karoserii. Nová, pětidveřová přinesla mnohem více praktičnosti. Auto je včetně rozvoru delší.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Zážehový přeplňovaný tříválec v Mini One měl původně objem 1,2 litru, později o 0,3 litru větší. Parametry se nezměnily.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Zavěšení předních kol má plechová ramena, což platí i pro ostrou vzácnou verzi JCW GP. Odolnost je ale velmi dobrá.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Že je Mini malá prémiovka, dokazují některé detaily. U tak malého auta byste nečekali, že přední kapotu budou zvedat plynové vzpěry. I když třeba Peugeot 106 je má také.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Mini F55 a F56 (na snímku) je sice malé auto, avšak jeho servis je náročnější. Bez specialisty hrozí do budoucna drahými výdaji a problémy.
|
Svět Motorů
Většina mini má pod kapotou zážehový tříválec s turbodmychadlem. Pod označením Twin Power se ukrývá dvoukomové turbodmychadlo, navíc se zdvojenými lopatkami turbíny. Pri diagnostice je klíčové správně napětí baterie.
|
Svět Motorů
Pří výměně oleje a jeho fi ltru není potřeba demontovat spodní krty. Stačí otevřít dva otvory. Potřísněné jejich okolí svědčí o tom, že vůz na výměny maziva jezdil.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Detail střední části zadní nápravnice. Dobře viditelná povrchová koroze je u vozů Mini po šesti a více letech zcela běžná. Karoserie ale vzdoruje rzi velmi dobře, což u produktu od BMW za vyšší cenu tak nějak očekáváte.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Klíč, přesněji elektronický ovladač položený na jeho čtečce (keyreaderu). Přes něj komunikuje servisní rozhraní KaSIO.
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Bazar Mini 3. generace
|
Svět Motorů
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid