Ojeté Mitsubishi L200 4. generace: Prohrál se ctí
9
/
56
Prohlédnout znovu
Ojeté Mitsubishi L200 4. generace: Prohrál se ctí
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200
|
Svět motorů
Vyšší specifikace nahrazují velkou skříňku na palubní desce barevným displejem, který zobrazuje funkce rádia, má ale i například i barometr či výškoměr.
|
Svět motorů
Super Select: Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
|
Svět motorů
Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab a čtyřmístná Club cab (na snímku), jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
|
Svět motorů
Kromě pětimístné kabiny se nabízela také krátká, dvoumístná varianta Single cab (na snímku) a čtyřmístná Club cab, jejíž zadní sedačky ovšem byly pouze nouzové. Obě jsou na trhu ojetin vzácné, obvykle v nejnižších specifi kacích a po náročné službě jako pracovní vozidla.
|
Svět motorů
Podvozek s bytelným rámem je dobře chráněný i při průjezdu pořádným terénem. V podmotorovém prostoru se ale často montovaly kryty z druhovýroby, jako tomu je na vyfoceném exempláři. Sériový model zde má pouze plastový kryt.
|
Svět motorů
Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
|
Svět motorů
Velmi robustní je i kardan, který vydrží velmi tvrdé zacházení, a také nápravy, na nichž se musí počítat jen s výměnami spotřebních komponent.
|
Svět motorů
Povrchová koroze rámu dokáže rychle znemožnit přečtení kódu VIN vozidla. Ten se nachází pouze na tomto místě za pravým zadním kolem.
|
Svět motorů
U vozů často jezdících s plnou korbou nebo tahajících těžké návěsy občas praskají listová pera, což se projeví pravidelným klepáním od zadní nápravy
|
Svět motorů
Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
|
Svět motorů
Výtky po uvedení čtvrté generace L200 směřovaly ke krátké korbě. Od roku 2009 (na snímku) se nabízela prodloužená o 18 cm, na českém trhu krátká verze úplně skončila. Rozdílné délky je nutné brát v potaz při nákupu příslušenství.
|
Svět motorů
Mitsubishi L200 si s terénem rozumí lépe než konkurence, k dispozici je navíc široká škála komponent pro další terénní úpravy. Největší limit představuje dlouhý zadní převis a celková délka vozu.
|
Svět motorů
Mitsubishi L200 I (1978–1986)
|
Svět motorů
Mitsubishi L200 II (1986–1996)
|
Svět motorů
Mitsubishi L200 III (1996-2006)
|
Svět motorů
Mitsubishi L200 V (2015–dosud)
|
Svět motorů
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kabina má jednoduché tvary a průměrné zpracování, zejména v nižších výbavách působí spartánsky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Easy Select:Rozeznat, zda je ve voze přítomen základní Easy Select, nebo příplatkový sofistikovanější Super Select, je snadné. Stačí se podívat na páku pohonu 4x4 v interiéru. Easy Select nabízí pouze režimy 2H, 4H a 4L (čtyřkolka s redukcí). Super Select má také 4HLc (4WD bez redukce a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem) a 4LLc (4WD s redukcí a s uzavřeným mezinápravovým diferenciálem).
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jednoduché přední s sedačky nejsou příliš pohodlné na delších cestách, v testovaném kusu ale nenesou známky opotřebení
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní sedačky jsou na pick-up překvapivě pohodlné, najdete zde spoustu místa na nohy, hlavu a i v nejnižší výbavě mají sklopnou opěrku na lokty
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Slabší varianta přeplňovaného čtyřválce s výkonem 100 kW je sice hlučný, ale naprosto spolehlivý motor, což potvrzuje i testovaný kus
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Nevýhodou jsou slabá potkávací světla se žárovkami H11, která osvětlují vozovku dosti chabě. Ve vyšších výbavách byly k dispozici účinnější, xenonové světlomety.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mohutný kryt pod motorem je pozdějším přídavkem, stejně jako držák na naviják, který ale není součástí prodeje
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příslušenství má menší kvalitu než zbytek vozu. Nášlapy zde sice chybějí, zato tyč s tažným zařízením je již korozí rozežraná.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mitsubishi L200 2.5 DI-D (100 kW) Double Cab
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na voze nejsou příplatkové nášlapy, které chrání prahy při jízdě v terénu. Asi proto je na pravém boku vzpomínka na silnější náraz.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Povrchová rez se už na podvozku rozšiřuje. Místy hodně, například v okolí kardanu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Může radost z jízdy působit proti depresi? Hyundai to zjišťoval
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky