Ojeté Mitsubishi Outlander III: Kouzlo nenápadných věcí

5/33
Zavřít
  • Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Outlander| Zdroj: Svět motorů
  • Outlander má ve většině případů pohon všech kol, světlá výška podvozku 19 cm stačí nárokům běžného chalupáře. S hybridními verzemi PHEV ale jezděte raději po asfaltu, je u nich odspodu co trhat.
    Outlander má ve většině případů pohon všech kol, světlá výška podvozku 19 cm stačí nárokům běžného chalupáře. S hybridními verzemi PHEV ale jezděte raději po asfaltu, je u nich odspodu co trhat.| Zdroj: Svět motorů
  • Méně zdařilý model před velkou modernizací (ročníky 2012-2015) poznáte podle kratší a kulatější přídě bez chromových bumerangů v nárazníku
    Méně zdařilý model před velkou modernizací (ročníky 2012-2015) poznáte podle kratší a kulatější přídě bez chromových bumerangů v nárazníku| Zdroj: Svět motorů
  • Nejdokonalejší tvar palubní desky. Jednoduché linie, velké přehledné přístroje, displej i ovladače klimatizace v ideální výšce a moře místa pro kolena. K tomu rozměrná pohodlná sedadla a dobrý výhled vysokými okny. Škoda že sedadlo spolujezdce nemívá výškové nastavování ani bederní opěrku.
    Nejdokonalejší tvar palubní desky. Jednoduché linie, velké přehledné přístroje, displej i ovladače klimatizace v ideální výšce a moře místa pro kolena. K tomu rozměrná pohodlná sedadla a dobrý výhled vysokými okny. Škoda že sedadlo spolujezdce nemívá výškové nastavování ani bederní opěrku.| Zdroj: Svět motorů
  • Sedmimístné provedení je standardem u všech nehybridů s výbavami Intens+ a Instyle. Proti předchozímu Outlanderu II je třetí řada sedadel použitelnější.
    Sedmimístné provedení je standardem u všech nehybridů s výbavami Intens+ a Instyle. Proti předchozímu Outlanderu II je třetí řada sedadel použitelnější.| Zdroj: Svět motorů
  • Vzadu se sedí vysoko s pěkně podepřenými stehny, před koleny i nad hlavou přebytek místa. Pokud nepotřebujete kotvení Isofi x, pak se vejdou i tři klasické dětské sedačky vedle sebe. U sedmimístných verzí lze druhou řada sedadel posouvat v rozsahu 25 cm.
    Vzadu se sedí vysoko s pěkně podepřenými stehny, před koleny i nad hlavou přebytek místa. Pokud nepotřebujete kotvení Isofi x, pak se vejdou i tři klasické dětské sedačky vedle sebe. U sedmimístných verzí lze druhou řada sedadel posouvat v rozsahu 25 cm.| Zdroj: Svět motorů
  • Diesely 2.2 DI-D vypadly z nabídky v roce 2018, tuzemská bazarová nabídka se skládá převážně z nich. Táhnou dobře, ale neumějí levně stárnout. AdBlue u nich nenajdete nikdy, verze Euro 6 (z období 2015-2018) potíraly oxidy dusíku suchým zásobníkovým katalyzátorem LNT.
    Diesely 2.2 DI-D vypadly z nabídky v roce 2018, tuzemská bazarová nabídka se skládá převážně z nich. Táhnou dobře, ale neumějí levně stárnout. AdBlue u nich nenajdete nikdy, verze Euro 6 (z období 2015-2018) potíraly oxidy dusíku suchým zásobníkovým katalyzátorem LNT.| Zdroj: Svět motorů
  • Plug-in hybrid 2.0 PHEV používá jiný motor než nehybridní základní dvoulitr. Systém MIVEC mají oba, ale hybrid má dvouvačkovou hlavu DOHC s delším rozvodovým řetězem, který se snáze natahuje. Jeho napínák má krátký chod, takže po 200 000 km už může řetěz dělat „vlny“, rozhodit sladění vačkových hřídelí i hrozit přeskočením. Verze 2.4 PHEV to má podobně, jen zatím nemívá tolik najeto.
    Plug-in hybrid 2.0 PHEV používá jiný motor než nehybridní základní dvoulitr. Systém MIVEC mají oba, ale hybrid má dvouvačkovou hlavu DOHC s delším rozvodovým řetězem, který se snáze natahuje. Jeho napínák má krátký chod, takže po 200 000 km už může řetěz dělat „vlny“, rozhodit sladění vačkových hřídelí i hrozit přeskočením. Verze 2.4 PHEV to má podobně, jen zatím nemívá tolik najeto.| Zdroj: Svět motorů
  • Hydridy 2.0/2.4 PHEV mají vzhlednější elektronickou volicí páku. Hybridní systém si o hospodaření s energií rozhoduje sám, tlačítkem CHRG (Charge) však sami můžete spalovacímu motoru přikázat navýšení úrovně dobití trakčního akumulátoru. Režim Save zase elektřinou maximálně šetří a snaží se jí uchovat co nejvíc k budoucímu využití.
    Hydridy 2.0/2.4 PHEV mají vzhlednější elektronickou volicí páku. Hybridní systém si o hospodaření s energií rozhoduje sám, tlačítkem CHRG (Charge) však sami můžete spalovacímu motoru přikázat navýšení úrovně dobití trakčního akumulátoru. Režim Save zase elektřinou maximálně šetří a snaží se jí uchovat co nejvíc k budoucímu využití.| Zdroj: Svět motorů
  • Tohle všechno jsou vysokonapěťové komponenty PHEV hybridu. Jen pro zajímavost: 2 – elektrický kompresor klimatizace (80 231 Kč). 4 – startér-generátor (148 934 Kč). 5 - přední elektromotor (67 345 Kč). 6 – trakční baterie (celá 283 734, nebo po modulech 10 x 42 052 Kč). 7 – modul elektrického topení (74 973 Kč). Na druhou stranu ušetříte za převodový olej…
    Tohle všechno jsou vysokonapěťové komponenty PHEV hybridu. Jen pro zajímavost: 2 – elektrický kompresor klimatizace (80 231 Kč). 4 – startér-generátor (148 934 Kč). 5 - přední elektromotor (67 345 Kč). 6 – trakční baterie (celá 283 734, nebo po modulech 10 x 42 052 Kč). 7 – modul elektrického topení (74 973 Kč). Na druhou stranu ušetříte za převodový olej…| Zdroj: Svět motorů
  • Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.
    Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.| Zdroj: Svět motorů
  • Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.
    Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.| Zdroj: Svět motorů
  • Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.
    Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.| Zdroj: Svět motorů
  • Chronické slabé místo dieselů – problémově řešený pohon vyvažovacích hřídelí pomocí tvarové spojky, která vypadá jako puk s drážkou (označena šipkou). Časem se omačká nejen ona, ale i oba protikusy, které spojuje. V extrému musíte vyměnit jak modul náhonu (díl v pravé části obrázku), tak modul vyvažovacích hřídelí (vlevo).
    Chronické slabé místo dieselů – problémově řešený pohon vyvažovacích hřídelí pomocí tvarové spojky, která vypadá jako puk s drážkou (označena šipkou). Časem se omačká nejen ona, ale i oba protikusy, které spojuje. V extrému musíte vyměnit jak modul náhonu (díl v pravé části obrázku), tak modul vyvažovacích hřídelí (vlevo).| Zdroj: Svět motorů
  • Trakční baterie PHEV hybridu je přišroubovaná ke spodní části podlahy a dá se v případě potřeby sejmout a otevřít jako lastura. Umístění, chátrající průchodky i kompromisně řešená temperace baterie někdy nahrávají kondenzaci vlhkosti uvnitř baterie.
    Trakční baterie PHEV hybridu je přišroubovaná ke spodní části podlahy a dá se v případě potřeby sejmout a otevřít jako lastura. Umístění, chátrající průchodky i kompromisně řešená temperace baterie někdy nahrávají kondenzaci vlhkosti uvnitř baterie.| Zdroj: Svět motorů
  • Trakční baterie PHEV hybridu je přišroubovaná ke spodní části podlahy a dá se v případě potřeby sejmout a otevřít jako lastura. Umístění, chátrající průchodky i kompromisně řešená temperace baterie někdy nahrávají kondenzaci vlhkosti uvnitř baterie.
    Trakční baterie PHEV hybridu je přišroubovaná ke spodní části podlahy a dá se v případě potřeby sejmout a otevřít jako lastura. Umístění, chátrající průchodky i kompromisně řešená temperace baterie někdy nahrávají kondenzaci vlhkosti uvnitř baterie.| Zdroj: Svět motorů
  • Chybové stavy hybridního pohonu mohou mít hodně příčin, jednou z častějších jsou opálené kontakty stykačů v trakční baterii. Nové stykače stojí 23 000 Kč za kus, v osmileté záruce je dostanete zdarma.
    Chybové stavy hybridního pohonu mohou mít hodně příčin, jednou z častějších jsou opálené kontakty stykačů v trakční baterii. Nové stykače stojí 23 000 Kč za kus, v osmileté záruce je dostanete zdarma.| Zdroj: Svět motorů
  • Rezervní kolo pod vozem najdete jen u konvenčních nehybridních variant, verze PHEV mají lepicí sadu. Nápravy a výfuk bývají často rezavé jak liška, funkčně to ale vadí jen u seřizovacích excentrů zadních ramen, s kterými někdy nejde hnout.
    Rezervní kolo pod vozem najdete jen u konvenčních nehybridních variant, verze PHEV mají lepicí sadu. Nápravy a výfuk bývají často rezavé jak liška, funkčně to ale vadí jen u seřizovacích excentrů zadních ramen, s kterými někdy nejde hnout.| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Outlander| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Outlander| Zdroj: Svět motorů
  • Vůz nám ochotně prohlédli ve značkovém servisu Auto Palace Brno. Jeden ze vstřikovačů už začíná mírně podfukovat, při nadcházející kontrole ventilové vůle stejně všechny musejí ven a budou přetěsněny novými podložkami.
    Vůz nám ochotně prohlédli ve značkovém servisu Auto Palace Brno. Jeden ze vstřikovačů už začíná mírně podfukovat, při nadcházející kontrole ventilové vůle stejně všechny musejí ven a budou přetěsněny novými podložkami.| Zdroj: Svět motorů
  • Klasický planetový automat najdete pouze u dieselů. Dost plýtvá potenciálem motoru, ale vydrží. Poloha L se tu podobně jako u skříní CVT používá spíše jen na rozjezd s přívěsem nebo ve velkých stoupáních. Manuálně jde řadit jen pádly pod volantem.
    Klasický planetový automat najdete pouze u dieselů. Dost plýtvá potenciálem motoru, ale vydrží. Poloha L se tu podobně jako u skříní CVT používá spíše jen na rozjezd s přívěsem nebo ve velkých stoupáních. Manuálně jde řadit jen pádly pod volantem.| Zdroj: Svět motorů
  • Falešná koncovka výfuku může zmást, výfuk ve skutečnosti ústí dolů. Prst lehoučce zaprášený od sazí je v pořádku, hutná mastná černota obvykle ohlašuje prasklý nebo vybouraný fi ltr DPF. Tenhle kus jezdíval delší trasy, času na regeneraci míval dost.
    Falešná koncovka výfuku může zmást, výfuk ve skutečnosti ústí dolů. Prst lehoučce zaprášený od sazí je v pořádku, hutná mastná černota obvykle ohlašuje prasklý nebo vybouraný fi ltr DPF. Tenhle kus jezdíval delší trasy, času na regeneraci míval dost.| Zdroj: Svět motorů
  • Klepání od zadní nápravy mívají na svědomí vymačkaná lůžka zadního stabilizátoru. Na tomto kusu se už před časem také měnila. Povrchová koroze komponent podvozku bývá někdy dost rozsáhlá, samotná budka karoserie je ale ošetřená dobře.
    Klepání od zadní nápravy mívají na svědomí vymačkaná lůžka zadního stabilizátoru. Na tomto kusu se už před časem také měnila. Povrchová koroze komponent podvozku bývá někdy dost rozsáhlá, samotná budka karoserie je ale ošetřená dobře.| Zdroj: Svět motorů
  • Pohon zadní nápravy elektromagnetickou spojkou je spolehlivý, olej rozvodovky se mění každé čtyři roky. Zdatnější verze čtyřkolky S-AWC (u Instyle od 2016) měla samosvor na přední nápravě a podporu vektorování točivého momentu. U PHEV zadní kola pohání elektromotor.
    Pohon zadní nápravy elektromagnetickou spojkou je spolehlivý, olej rozvodovky se mění každé čtyři roky. Zdatnější verze čtyřkolky S-AWC (u Instyle od 2016) měla samosvor na přední nápravě a podporu vektorování točivého momentu. U PHEV zadní kola pohání elektromotor.| Zdroj: Svět motorů
  • Hodnoty korekcí vstřikovačů (pro rámcovou představu o opotřebení) vám při menším množství paliva v nádrži diagnostika nezobrazí, dobré je přijet alespoň s polovinou nádrže. Zdejší vstřikovače Denso jsou odolné a dlouhověké, což nejde říct o zbytku motoru.
    Hodnoty korekcí vstřikovačů (pro rámcovou představu o opotřebení) vám při menším množství paliva v nádrži diagnostika nezobrazí, dobré je přijet alespoň s polovinou nádrže. Zdejší vstřikovače Denso jsou odolné a dlouhověké, což nejde říct o zbytku motoru.| Zdroj: Svět motorů
  • Světlomety LED přišly až s velkou modernizací. V letech 2015-2018 však šlo jen o částečné LED, s dálkovým světlem řešeným halogenovými žárovkami H7. S výkonem i šířkou osvitu jsme ale byli spokojeni. Ostřikovač má tlačítko přímo na páčce směrovek.
    Světlomety LED přišly až s velkou modernizací. V letech 2015-2018 však šlo jen o částečné LED, s dálkovým světlem řešeným halogenovými žárovkami H7. S výkonem i šířkou osvitu jsme ale byli spokojeni. Ostřikovač má tlačítko přímo na páčce směrovek.| Zdroj: Svět motorů
  • Outlandery mívají téměř vždy audiosystémy/ navigace Pioneer, tenhle nadupanější přístroj Pioneer AVIC F88DAB s chytrou navigací, podporou Apple CarPlay/Android Auto a dokonalejším sladěním s ozvučením Rockford byl ale namontován dodatečně.
    Outlandery mívají téměř vždy audiosystémy/ navigace Pioneer, tenhle nadupanější přístroj Pioneer AVIC F88DAB s chytrou navigací, podporou Apple CarPlay/Android Auto a dokonalejším sladěním s ozvučením Rockford byl ale namontován dodatečně.| Zdroj: Svět motorů
  • Outlandery mívají téměř vždy audiosystémy/ navigace Pioneer, tenhle nadupanější přístroj Pioneer AVIC F88DAB s chytrou navigací, podporou Apple CarPlay/Android Auto a dokonalejším sladěním s ozvučením Rockford byl ale namontován dodatečně.
    Outlandery mívají téměř vždy audiosystémy/ navigace Pioneer, tenhle nadupanější přístroj Pioneer AVIC F88DAB s chytrou navigací, podporou Apple CarPlay/Android Auto a dokonalejším sladěním s ozvučením Rockford byl ale namontován dodatečně.| Zdroj: Svět motorů
  • Nešťastné je ovládání palubního počítače tlačítkem schovaným v zákrytu pod volantem, časem se ho ale naučíte nahmatat poslepu. Vstupujete jím i do menu nastavení funkcí, kde jím také skáčete po jednotlivých položkách a potvrzujete. Žádá to pevnější nervy.
    Nešťastné je ovládání palubního počítače tlačítkem schovaným v zákrytu pod volantem, časem se ho ale naučíte nahmatat poslepu. Vstupujete jím i do menu nastavení funkcí, kde jím také skáčete po jednotlivých položkách a potvrzujete. Žádá to pevnější nervy.| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Outlander| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Outlander| Zdroj: Svět motorů
  • Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Outlander| Zdroj: Svět motorů
Mitsubishi Outlander
Outlander má ve většině případů pohon všech kol, světlá výška podvozku 19 cm stačí nárokům běžného chalupáře. S hybridními verzemi PHEV ale jezděte raději po asfaltu, je u nich odspodu co trhat.
Méně zdařilý model před velkou modernizací (ročníky 2012-2015) poznáte podle kratší a kulatější přídě bez chromových bumerangů v nárazníku
Nejdokonalejší tvar palubní desky. Jednoduché linie, velké přehledné přístroje, displej i ovladače klimatizace v ideální výšce a moře místa pro kolena. K tomu rozměrná pohodlná sedadla a dobrý výhled vysokými okny. Škoda že sedadlo spolujezdce nemívá výškové nastavování ani bederní opěrku.
Sedmimístné provedení je standardem u všech nehybridů s výbavami Intens+ a Instyle. Proti předchozímu Outlanderu II je třetí řada sedadel použitelnější.
Vzadu se sedí vysoko s pěkně podepřenými stehny, před koleny i nad hlavou přebytek místa. Pokud nepotřebujete kotvení Isofi x, pak se vejdou i tři klasické dětské sedačky vedle sebe. U sedmimístných verzí lze druhou řada sedadel posouvat v rozsahu 25 cm.
Diesely 2.2 DI-D vypadly z nabídky v roce 2018, tuzemská bazarová nabídka se skládá převážně z nich. Táhnou dobře, ale neumějí levně stárnout. AdBlue u nich nenajdete nikdy, verze Euro 6 (z období 2015-2018) potíraly oxidy dusíku suchým zásobníkovým katalyzátorem LNT.
Plug-in hybrid 2.0 PHEV používá jiný motor než nehybridní základní dvoulitr. Systém MIVEC mají oba, ale hybrid má dvouvačkovou hlavu DOHC s delším rozvodovým řetězem, který se snáze natahuje. Jeho napínák má krátký chod, takže po 200 000 km už může řetěz dělat „vlny“, rozhodit sladění vačkových hřídelí i hrozit přeskočením. Verze 2.4 PHEV to má podobně, jen zatím nemívá tolik najeto.
Hydridy 2.0/2.4 PHEV mají vzhlednější elektronickou volicí páku. Hybridní systém si o hospodaření s energií rozhoduje sám, tlačítkem CHRG (Charge) však sami můžete spalovacímu motoru přikázat navýšení úrovně dobití trakčního akumulátoru. Režim Save zase elektřinou maximálně šetří a snaží se jí uchovat co nejvíc k budoucímu využití.
Tohle všechno jsou vysokonapěťové komponenty PHEV hybridu. Jen pro zajímavost: 2 – elektrický kompresor klimatizace (80 231 Kč). 4 – startér-generátor (148 934 Kč). 5 - přední elektromotor (67 345 Kč). 6 – trakční baterie (celá 283 734, nebo po modulech 10 x 42 052 Kč). 7 – modul elektrického topení (74 973 Kč). Na druhou stranu ušetříte za převodový olej…
Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.
Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.
Asi nejpodrobnější uživatelskou diagnostiku stavu baterie u hybridního Outlanderu PHEV umožňuje volně dostupná aplikace PHEV Watchdog. Seznam ověřených typů adaptérů OBD2 dobře spolupracujících s aplikací najdete na stránce phevwatchdog.net.
Chronické slabé místo dieselů – problémově řešený pohon vyvažovacích hřídelí pomocí tvarové spojky, která vypadá jako puk s drážkou (označena šipkou). Časem se omačká nejen ona, ale i oba protikusy, které spojuje. V extrému musíte vyměnit jak modul náhonu (díl v pravé části obrázku), tak modul vyvažovacích hřídelí (vlevo).
Trakční baterie PHEV hybridu je přišroubovaná ke spodní části podlahy a dá se v případě potřeby sejmout a otevřít jako lastura. Umístění, chátrající průchodky i kompromisně řešená temperace baterie někdy nahrávají kondenzaci vlhkosti uvnitř baterie.
Trakční baterie PHEV hybridu je přišroubovaná ke spodní části podlahy a dá se v případě potřeby sejmout a otevřít jako lastura. Umístění, chátrající průchodky i kompromisně řešená temperace baterie někdy nahrávají kondenzaci vlhkosti uvnitř baterie.
Chybové stavy hybridního pohonu mohou mít hodně příčin, jednou z častějších jsou opálené kontakty stykačů v trakční baterii. Nové stykače stojí 23 000 Kč za kus, v osmileté záruce je dostanete zdarma.
Rezervní kolo pod vozem najdete jen u konvenčních nehybridních variant, verze PHEV mají lepicí sadu. Nápravy a výfuk bývají často rezavé jak liška, funkčně to ale vadí jen u seřizovacích excentrů zadních ramen, s kterými někdy nejde hnout.
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Outlander
Vůz nám ochotně prohlédli ve značkovém servisu Auto Palace Brno. Jeden ze vstřikovačů už začíná mírně podfukovat, při nadcházející kontrole ventilové vůle stejně všechny musejí ven a budou přetěsněny novými podložkami.
Klasický planetový automat najdete pouze u dieselů. Dost plýtvá potenciálem motoru, ale vydrží. Poloha L se tu podobně jako u skříní CVT používá spíše jen na rozjezd s přívěsem nebo ve velkých stoupáních. Manuálně jde řadit jen pádly pod volantem.
Falešná koncovka výfuku může zmást, výfuk ve skutečnosti ústí dolů. Prst lehoučce zaprášený od sazí je v pořádku, hutná mastná černota obvykle ohlašuje prasklý nebo vybouraný fi ltr DPF. Tenhle kus jezdíval delší trasy, času na regeneraci míval dost.
Klepání od zadní nápravy mívají na svědomí vymačkaná lůžka zadního stabilizátoru. Na tomto kusu se už před časem také měnila. Povrchová koroze komponent podvozku bývá někdy dost rozsáhlá, samotná budka karoserie je ale ošetřená dobře.
Pohon zadní nápravy elektromagnetickou spojkou je spolehlivý, olej rozvodovky se mění každé čtyři roky. Zdatnější verze čtyřkolky S-AWC (u Instyle od 2016) měla samosvor na přední nápravě a podporu vektorování točivého momentu. U PHEV zadní kola pohání elektromotor.
Hodnoty korekcí vstřikovačů (pro rámcovou představu o opotřebení) vám při menším množství paliva v nádrži diagnostika nezobrazí, dobré je přijet alespoň s polovinou nádrže. Zdejší vstřikovače Denso jsou odolné a dlouhověké, což nejde říct o zbytku motoru.
Světlomety LED přišly až s velkou modernizací. V letech 2015-2018 však šlo jen o částečné LED, s dálkovým světlem řešeným halogenovými žárovkami H7. S výkonem i šířkou osvitu jsme ale byli spokojeni. Ostřikovač má tlačítko přímo na páčce směrovek.
Outlandery mívají téměř vždy audiosystémy/ navigace Pioneer, tenhle nadupanější přístroj Pioneer AVIC F88DAB s chytrou navigací, podporou Apple CarPlay/Android Auto a dokonalejším sladěním s ozvučením Rockford byl ale namontován dodatečně.
Outlandery mívají téměř vždy audiosystémy/ navigace Pioneer, tenhle nadupanější přístroj Pioneer AVIC F88DAB s chytrou navigací, podporou Apple CarPlay/Android Auto a dokonalejším sladěním s ozvučením Rockford byl ale namontován dodatečně.
Nešťastné je ovládání palubního počítače tlačítkem schovaným v zákrytu pod volantem, časem se ho ale naučíte nahmatat poslepu. Vstupujete jím i do menu nastavení funkcí, kde jím také skáčete po jednotlivých položkách a potvrzujete. Žádá to pevnější nervy.
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Outlander