Ojeté Porsche Cayenne (9PA): Časovaná bomba

29/28
Přehled fotografií
Zavřít
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Interiér cayenne je relativně umírněný, ergonomický s kvalitními materiály i zpracováním, ani tak se mu ale po letech nevyhne vrzání a skřípání. Naprostá většina prodaných cayenne dostala automatickou převodovku Tiptronic, která sice získala doživotní zásobu oleje, ale tu je stejně potřeba měnit každých 80 000 km
    Interiér cayenne je relativně umírněný, ergonomický s kvalitními materiály i zpracováním, ani tak se mu ale po letech nevyhne vrzání a skřípání. Naprostá většina prodaných cayenne dostala automatickou převodovku Tiptronic, která sice získala doživotní zásobu oleje, ale tu je stejně potřeba měnit každých 80 000 km| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Každý cayenne dostal uzávěrku středového diferenciálu, terénní režim stabilizace PSM a redukční převodovku. Páčka napravo je už pouze ve verzích s pneumatickým odpružením a slouží k nastavení výšky podvozku.
    Každý cayenne dostal uzávěrku středového diferenciálu, terénní režim stabilizace PSM a redukční převodovku. Páčka napravo je už pouze ve verzích s pneumatickým odpružením a slouží k nastavení výšky podvozku.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Chybějící USB si předchozí majitel vyřešil po svém a nainstaloval si jej do skříňky před spolujezdcem. Moc důvěry nebudí ani dodatečná kabeláž instalovaná v kufru.
    Chybějící USB si předchozí majitel vyřešil po svém a nainstaloval si jej do skříňky před spolujezdcem. Moc důvěry nebudí ani dodatečná kabeláž instalovaná v kufru.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Mohutné kožené sedačky cayenne nabízejí až pět stupňů vyhřívání, paměti a zdají se být odolné proti opotřebení
    Mohutné kožené sedačky cayenne nabízejí až pět stupňů vyhřívání, paměti a zdají se být odolné proti opotřebení| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Bohatě čalouněný kufr nabízí základní kapacitu 540 litrů, sklopením sedadel se zvětší až na 1770 litrů
    Bohatě čalouněný kufr nabízí základní kapacitu 540 litrů, sklopením sedadel se zvětší až na 1770 litrů| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pořádně zakapotovaný motor mají všechny verze, tento osmiválec o objemu 4,8 litru z modelu Turbo disponuje 368 kW výkonu a dodává vozu pořádnou dravost.
    Pořádně zakapotovaný motor mají všechny verze, tento osmiválec o objemu 4,8 litru z modelu Turbo disponuje 368 kW výkonu a dodává vozu pořádnou dravost.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatické odpružení dokáže vůz zvýšit v rozmezí 161 až 271 mm, rozdíl mezi nejnižší a nejvyšší hodnotou je tedy 110 mm
    Pneumatické odpružení dokáže vůz zvýšit v rozmezí 161 až 271 mm, rozdíl mezi nejnižší a nejvyšší hodnotou je tedy 110 mm| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatické odpružení dokáže vůz zvýšit v rozmezí 161 až 271 mm, rozdíl mezi nejnižší a nejvyšší hodnotou je tedy 110 mm
    Pneumatické odpružení dokáže vůz zvýšit v rozmezí 161 až 271 mm, rozdíl mezi nejnižší a nejvyšší hodnotou je tedy 110 mm| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Problémovým místem jsou i plastové kryty na spodní části karoserie, pod nimiž se drží vlhkost.
    Problémovým místem jsou i plastové kryty na spodní části karoserie, pod nimiž se drží vlhkost.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Porsche Cayenne Turbo V8
    Porsche Cayenne Turbo V8| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Pneumatické zavěšení není až tak problémové, jak by sem mohlo zdát, když už ale selže, peněženka zapláče. Vždy je však možno vyměnit je za klasické ocelové pružiny.
    Pneumatické zavěšení není až tak problémové, jak by sem mohlo zdát, když už ale selže, peněženka zapláče. Vždy je však možno vyměnit je za klasické ocelové pružiny.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Ani rychlé SUV začínající na milionu a půl se neuchrání před korozí. Povrchová rez se bez dodatečné ochrany začne rozlézat po celém podvozku.
    Ani rychlé SUV začínající na milionu a půl se neuchrání před korozí. Povrchová rez se bez dodatečné ochrany začne rozlézat po celém podvozku.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Hlavně na zavěšení kol se už oranžový mor rozlézá, většina šroubů už definitivně změnila barvu, ale jinak je podvozek stále ve velmi dobrém stavu
    Hlavně na zavěšení kol se už oranžový mor rozlézá, většina šroubů už definitivně změnila barvu, ale jinak je podvozek stále ve velmi dobrém stavu| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Rozumnější volbou však může být umírněnější diesel původem od Audi.
    Rozumnější volbou však může být umírněnější diesel původem od Audi.| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
  • Vyměněný neoriginální multimediální systém se nám zapnout nepodařilo, odlepující se lišta bude také potřebovat údržbu
    Vyměněný neoriginální multimediální systém se nám zapnout nepodařilo, odlepující se lišta bude také potřebovat údržbu| Zdroj: Svět motorů/Ondřej Kroutil
Porsche Cayenne Turbo V8
Interiér cayenne je relativně umírněný, ergonomický s kvalitními materiály i zpracováním, ani tak se mu ale po letech nevyhne vrzání a skřípání. Naprostá většina prodaných cayenne dostala automatickou převodovku Tiptronic, která sice získala doživotní zásobu oleje, ale tu je stejně potřeba měnit každých 80 000 km
Každý cayenne dostal uzávěrku středového diferenciálu, terénní režim stabilizace PSM a redukční převodovku. Páčka napravo je už pouze ve verzích s pneumatickým odpružením a slouží k nastavení výšky podvozku.
Chybějící USB si předchozí majitel vyřešil po svém a nainstaloval si jej do skříňky před spolujezdcem. Moc důvěry nebudí ani dodatečná kabeláž instalovaná v kufru.
Porsche Cayenne Turbo V8
Mohutné kožené sedačky cayenne nabízejí až pět stupňů vyhřívání, paměti a zdají se být odolné proti opotřebení
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Bohatě čalouněný kufr nabízí základní kapacitu 540 litrů, sklopením sedadel se zvětší až na 1770 litrů
Porsche Cayenne Turbo V8
Pořádně zakapotovaný motor mají všechny verze, tento osmiválec o objemu 4,8 litru z modelu Turbo disponuje 368 kW výkonu a dodává vozu pořádnou dravost.
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Pneumatické odpružení dokáže vůz zvýšit v rozmezí 161 až 271 mm, rozdíl mezi nejnižší a nejvyšší hodnotou je tedy 110 mm
Pneumatické odpružení dokáže vůz zvýšit v rozmezí 161 až 271 mm, rozdíl mezi nejnižší a nejvyšší hodnotou je tedy 110 mm
Problémovým místem jsou i plastové kryty na spodní části karoserie, pod nimiž se drží vlhkost.
Porsche Cayenne Turbo V8
Porsche Cayenne Turbo V8
Pneumatické zavěšení není až tak problémové, jak by sem mohlo zdát, když už ale selže, peněženka zapláče. Vždy je však možno vyměnit je za klasické ocelové pružiny.
Ani rychlé SUV začínající na milionu a půl se neuchrání před korozí. Povrchová rez se bez dodatečné ochrany začne rozlézat po celém podvozku.
Hlavně na zavěšení kol se už oranžový mor rozlézá, většina šroubů už definitivně změnila barvu, ale jinak je podvozek stále ve velmi dobrém stavu
Rozumnější volbou však může být umírněnější diesel původem od Audi.
Vyměněný neoriginální multimediální systém se nám zapnout nepodařilo, odlepující se lišta bude také potřebovat údržbu