Ojeté Suzuki Kizashi je rarita pro nadšence. Ale hlavně nebourat!
5
/
54
Prohlédnout znovu
Ojeté Suzuki Kizashi je rarita pro nadšence. Ale hlavně nebourat!
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Displej multimediálního systému byl za příplatek 32 000 a dle nabídky ojetých vozů je zřejmé, že si jej mnoho zájemců nezvolilo
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Manuální převodovka znamená zábavnější jízdu, menší spotřebu a menší riziko drahých oprav, není ale dostupná s pohonem všech kol
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vzadu je dostatek místa na kolena, vyšší postavy se ale budou dotýkat hlavou stropu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadlový prostor je kvůli úzkému víku hůře přístupný, tvarově také není ideální pro převozy větších nákladů
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kontakty kabeláže drží nad poměry ostatních modelů Suzuki
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kizashi velmi chutná kunám, jak dokazuje okousané těsnění a jeho po domácku dělané náhražky.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Takto může vypadat chladič klimatizace po dlouhém životě stráveném jízdou po německých dálnicích
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rezavějící díly na podvozku a silně zjizvený kryt dokazují nešetrné zacházení předchozího majitele
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Karoserie má už dostačující protikorozní ochranu, některé svary a šrouby na exponovaných místech ale může pokrývat povrchová rez
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Že se blíží selhání zadního tlumiče, lze poznat i dle vlhkosti na jeho obalu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Suzuki Kizashi
|
Suzuki
Suzuki Kizashi
|
Suzuki
Suzuki Kizashi
|
Suzuki
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní