Ojeté Suzuki Swift (A2L): První absolvent nové školy

80/111
Zavřít
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift
    Suzuki Swift| Zdroj: Svět motorů
  • Vrcholná výbava s automatickou klimatizací, dvousměrně stavitelným volantem a dotykovou obrazovkou s integrovanou navigací
    Vrcholná výbava s automatickou klimatizací, dvousměrně stavitelným volantem a dotykovou obrazovkou s integrovanou navigací| Zdroj: Svět motorů
  • Vyspělejší verze přístrojového štítu s barevným displejem.
    Vyspělejší verze přístrojového štítu s barevným displejem.| Zdroj: Svět motorů
  • Pomocná lithium-iontová baterie pod sedadlem řidiče
    Pomocná lithium-iontová baterie pod sedadlem řidiče| Zdroj: Svět motorů
  • Činnost mild-hybridního systému na displeji
    Činnost mild-hybridního systému na displeji| Zdroj: Svět motorů
  • Podlahová plošina HEARTECT má chytře vyřešené přední hlavní podélníky v motorovém prostoru (vpravo). Všimněte si jejich vidlicového zakončení do tří směrů. Má také vysoký podíl vysokopevnostní oceli.
    Podlahová plošina HEARTECT má chytře vyřešené přední hlavní podélníky v motorovém prostoru (vpravo). Všimněte si jejich vidlicového zakončení do tří směrů. Má také vysoký podíl vysokopevnostní oceli.| Zdroj: Svět motorů
  • Motor K14C byl nejvýkonnějším agregátem. Poháněl původní sport vyráběný jen do roku 2020. Po jízdní stránce je úžasný.
    Motor K14C byl nejvýkonnějším agregátem. Poháněl původní sport vyráběný jen do roku 2020. Po jízdní stránce je úžasný.| Zdroj: Svět motorů
  • Vyspělejší, plně diodový přední světlomet tvořený čočkou. Pouze ukazatel směru má žárovku. Má v sobě také integrované denní svícení.
    Vyspělejší, plně diodový přední světlomet tvořený čočkou. Pouze ukazatel směru má žárovku. Má v sobě také integrované denní svícení.| Zdroj: Svět motorů
  • Startér-generátor ISG poháněný sedmidrážkovým řemenem s intervalem výměny 80 000 km
    Startér-generátor ISG poháněný sedmidrážkovým řemenem s intervalem výměny 80 000 km| Zdroj: Svět motorů
  • Základní verze přístrojového štítu bez teploměru motoru
    Základní verze přístrojového štítu bez teploměru motoru| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Palubní deska základní verze s jednodušším autorádiem a manuální klimatizací
    Palubní deska základní verze s jednodušším autorádiem a manuální klimatizací| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vůz mohl mít až sedm airbagu včetně kolenního u řidiče. Swift Sport měl jiná sportovní sedadla.
    Vůz mohl mít až sedm airbagu včetně kolenního u řidiče. Swift Sport měl jiná sportovní sedadla.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Vzadu je swift překvapivě prostorný. Přední sedadla běžné verze vynikají solidními rozměry i dobrým bočním vedením.
    Vzadu je swift překvapivě prostorný. Přední sedadla běžné verze vynikají solidními rozměry i dobrým bočním vedením.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Hranatý přechod ze sloupku A do střechy je pro swift charakteristický už od roku 2004 . Auto má levnější verzi svítilen s žárovkou H4. Denní svícení LED je řešeno páskem níže.
    Hranatý přechod ze sloupku A do střechy je pro swift charakteristický už od roku 2004 . Auto má levnější verzi svítilen s žárovkou H4. Denní svícení LED je řešeno páskem níže.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Motor K12C má vstřikování systémem Dualjet, kdy každý válec má dva stejné vstřikovače, které pracují současně. Pohon rozvodů je řešený řetězem.
    Motor K12C má vstřikování systémem Dualjet, kdy každý válec má dva stejné vstřikovače, které pracují současně. Pohon rozvodů je řešený řetězem.| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Obyčejný světlomet jednoparabolový s žárovkou H4
    Obyčejný světlomet jednoparabolový s žárovkou H4| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/David Rajdl
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Ramena přední nápravy jsou na pohled obyčejná, plechová. Uložena jsou v nápravnici. Při vůli v čepu i obou silentblocích se mění rameno jako celek. Odolnost šasi je ale velmi dobrá.
    Ramena přední nápravy jsou na pohled obyčejná, plechová. Uložena jsou v nápravnici. Při vůli v čepu i obou silentblocích se mění rameno jako celek. Odolnost šasi je ale velmi dobrá.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Zadní náprava je řešená torzní příčkou, ovšem v originálním řešení s otvory v příčném profi lu tvaru U. Drobná koroze viditelná je, ale nejde o nic drastického.
    Zadní náprava je řešená torzní příčkou, ovšem v originálním řešení s otvory v příčném profi lu tvaru U. Drobná koroze viditelná je, ale nejde o nic drastického.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Zvláštností swiftu je výfuková soustava. Klasický tlumič výfuku není na jejím konci, jak bývá obvyklé, ale mnohem více vpředu, přibližně v polovině vozu. Vzadu je tak jen úzká trubka těsně před zakončením. Životnost výfuku je solidní.
    Zvláštností swiftu je výfuková soustava. Klasický tlumič výfuku není na jejím konci, jak bývá obvyklé, ale mnohem více vpředu, přibližně v polovině vozu. Vzadu je tak jen úzká trubka těsně před zakončením. Životnost výfuku je solidní.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Po demontáži plastového krytu získáte přístup k pohonu. Vpravo je manuální převodovka. Všimněte si, že hnací ústrojí je zcela suché.
    Po demontáži plastového krytu získáte přístup k pohonu. Vpravo je manuální převodovka. Všimněte si, že hnací ústrojí je zcela suché.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Olejový filtr je u K12C řešený plechovým válečkem. Na testované auto někdo namontoval neoriginální.
    Olejový filtr je u K12C řešený plechovým válečkem. Na testované auto někdo namontoval neoriginální.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Motory bez mild-hybridu SHVS používají japonskou 12voltovou olověnou baterii s úzkými kolíky a malými oky
    Motory bez mild-hybridu SHVS používají japonskou 12voltovou olověnou baterii s úzkými kolíky a malými oky| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Motory bez mild-hybridu SHVS používají japonskou 12voltovou olověnou baterii s úzkými kolíky a malými oky
    Motory bez mild-hybridu SHVS používají japonskou 12voltovou olověnou baterii s úzkými kolíky a malými oky| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Demontovaná pomocná lithium-iontová baterie
    Demontovaná pomocná lithium-iontová baterie | Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Motory mají přetlakové víčko přímo na chladiči, a tedy nepoužívají expanzní nádobu. Pouze přepadovou (zelené víčko), kam lijete kapalinu.
    Motory mají přetlakové víčko přímo na chladiči, a tedy nepoužívají expanzní nádobu. Pouze přepadovou (zelené víčko), kam lijete kapalinu.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • V detailu kulisa převodovky, k níž jsou táhla futry připevněna
    V detailu kulisa převodovky, k níž jsou táhla futry připevněna| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Celkový pohled na táhla nebo také lanovody (bovdeny).
    Celkový pohled na táhla nebo také lanovody (bovdeny).| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Častou závadou je vůle ve futrech táhel řazení. Zde jsou futra v detailu. toho vpravo je vidět výrazně větší otvor, a tedy vůle. To vlevo je nové.
    Častou závadou je vůle ve futrech táhel řazení. Zde jsou futra v detailu. toho vpravo je vidět výrazně větší otvor, a tedy vůle. To vlevo je nové.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Systém VVT motoru K12D. Na přesuvník sání (ukazuje prst) se nasadí krokový elektromotor řízený PWM.
    Systém VVT motoru K12D. Na přesuvník sání (ukazuje prst) se nasadí krokový elektromotor řízený PWM.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Spodní řemenice pro SHVS
    Spodní řemenice pro SHVS| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Turbodmychadlo od IHI.
    Turbodmychadlo od IHI.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Ryska low je hůře přístupná
    Ryska low je hůře přístupná| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Elektronický ventilek TPMS
    Elektronický ventilek TPMS| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Zkraje produkce se stávalo, že nešlo zvenku otevřít zadní dveře. Příčina problému tkvěla v mechanismu vnější kliky. Měnil se celý modul
    Zkraje produkce se stávalo, že nešlo zvenku otevřít zadní dveře. Příčina problému tkvěla v mechanismu vnější kliky. Měnil se celý modul| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Zkraje produkce se stávalo, že nešlo zvenku otevřít zadní dveře. Příčina problému tkvěla v mechanismu vnější kliky. Měnil se celý modul
    Zkraje produkce se stávalo, že nešlo zvenku otevřít zadní dveře. Příčina problému tkvěla v mechanismu vnější kliky. Měnil se celý modul| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Po demontáži schránky před spolujezdcem získáte přístup ke kabinovému filtru
    Po demontáži schránky před spolujezdcem získáte přístup ke kabinovému filtru| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Sejmuté blatníky a nadkolí odhalí černým nástřikem stříkané podběhy. A také přední část prahů.
    Sejmuté blatníky a nadkolí odhalí černým nástřikem stříkané podběhy. A také přední část prahů.| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
  • Suzuki Swift 1.2 Dualjet
    Suzuki Swift 1.2 Dualjet| Zdroj: Svět motorů/Tomáš Dusil
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift
Vrcholná výbava s automatickou klimatizací, dvousměrně stavitelným volantem a dotykovou obrazovkou s integrovanou navigací
Vyspělejší verze přístrojového štítu s barevným displejem.
Pomocná lithium-iontová baterie pod sedadlem řidiče
Činnost mild-hybridního systému na displeji
Podlahová plošina HEARTECT má chytře vyřešené přední hlavní podélníky v motorovém prostoru (vpravo). Všimněte si jejich vidlicového zakončení do tří směrů. Má také vysoký podíl vysokopevnostní oceli.
Motor K14C byl nejvýkonnějším agregátem. Poháněl původní sport vyráběný jen do roku 2020. Po jízdní stránce je úžasný.
Vyspělejší, plně diodový přední světlomet tvořený čočkou. Pouze ukazatel směru má žárovku. Má v sobě také integrované denní svícení.
Startér-generátor ISG poháněný sedmidrážkovým řemenem s intervalem výměny 80 000 km
Základní verze přístrojového štítu bez teploměru motoru
Palubní deska základní verze s jednodušším autorádiem a manuální klimatizací
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Vůz mohl mít až sedm airbagu včetně kolenního u řidiče. Swift Sport měl jiná sportovní sedadla.
Vzadu je swift překvapivě prostorný. Přední sedadla běžné verze vynikají solidními rozměry i dobrým bočním vedením.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Hranatý přechod ze sloupku A do střechy je pro swift charakteristický už od roku 2004 . Auto má levnější verzi svítilen s žárovkou H4. Denní svícení LED je řešeno páskem níže.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Motor K12C má vstřikování systémem Dualjet, kdy každý válec má dva stejné vstřikovače, které pracují současně. Pohon rozvodů je řešený řetězem.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Obyčejný světlomet jednoparabolový s žárovkou H4
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ramena přední nápravy jsou na pohled obyčejná, plechová. Uložena jsou v nápravnici. Při vůli v čepu i obou silentblocích se mění rameno jako celek. Odolnost šasi je ale velmi dobrá.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Zadní náprava je řešená torzní příčkou, ovšem v originálním řešení s otvory v příčném profi lu tvaru U. Drobná koroze viditelná je, ale nejde o nic drastického.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Zvláštností swiftu je výfuková soustava. Klasický tlumič výfuku není na jejím konci, jak bývá obvyklé, ale mnohem více vpředu, přibližně v polovině vozu. Vzadu je tak jen úzká trubka těsně před zakončením. Životnost výfuku je solidní.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Po demontáži plastového krytu získáte přístup k pohonu. Vpravo je manuální převodovka. Všimněte si, že hnací ústrojí je zcela suché.
Olejový filtr je u K12C řešený plechovým válečkem. Na testované auto někdo namontoval neoriginální.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Motory bez mild-hybridu SHVS používají japonskou 12voltovou olověnou baterii s úzkými kolíky a malými oky
Motory bez mild-hybridu SHVS používají japonskou 12voltovou olověnou baterii s úzkými kolíky a malými oky
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Demontovaná pomocná lithium-iontová baterie
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Motory mají přetlakové víčko přímo na chladiči, a tedy nepoužívají expanzní nádobu. Pouze přepadovou (zelené víčko), kam lijete kapalinu.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
V detailu kulisa převodovky, k níž jsou táhla futry připevněna
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Celkový pohled na táhla nebo také lanovody (bovdeny).
Častou závadou je vůle ve futrech táhel řazení. Zde jsou futra v detailu. toho vpravo je vidět výrazně větší otvor, a tedy vůle. To vlevo je nové.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Systém VVT motoru K12D. Na přesuvník sání (ukazuje prst) se nasadí krokový elektromotor řízený PWM.
Spodní řemenice pro SHVS
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Turbodmychadlo od IHI.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Ryska low je hůře přístupná
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Elektronický ventilek TPMS
Zkraje produkce se stávalo, že nešlo zvenku otevřít zadní dveře. Příčina problému tkvěla v mechanismu vnější kliky. Měnil se celý modul
Zkraje produkce se stávalo, že nešlo zvenku otevřít zadní dveře. Příčina problému tkvěla v mechanismu vnější kliky. Měnil se celý modul
Po demontáži schránky před spolujezdcem získáte přístup ke kabinovému filtru
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Sejmuté blatníky a nadkolí odhalí černým nástřikem stříkané podběhy. A také přední část prahů.
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet
Suzuki Swift 1.2 Dualjet