Logo magazínu

Martin Vaculík a ojetá Alfa Romeo MiTo: První auto? To je nápad!

25/32
Prohlédnout znovu

Martin Vaculík a ojetá Alfa Romeo MiTo: První auto? To je nápad!

Alfa Romeo MiTo | Svět motorů
Častým problémem je pohasínající podsvícení přístrojového štítu, a to u jeho atraktivnější, bílé verze | Svět motorů
Palubní deska z měkčených plastů je kvalitní, esteticky však zaostává za větší giuliettou. Spolujezdec může zasunout nohy hluboko pod ní a popojet se svou sedačkou hodně vpřed. Pak můžou v Alfě Romeo MiTo komfortně cestovat i tři dospělí. | Svět motorů
Jednou z hlavních vizuálních atrakcí vozu jsou bezrámová boční skla. Překvapivě s nimi nejsou ani žádné velké potíže. | Svět motorů
Ten nejspolehlivější a servisně nejjednodušší motor, přitom dynamicky už velmi slušný, se bohužel nabízel jen první dva roky | Svět motorů
Modernější Multi Air je všestranně lepší. Jelikož nikdy nevíte, jak poctivě předchozí majitel měnil olej, hrozí mu drahé závady. | Svět motorů
Vznětová šestnáctistovka jezdí suverénně, a dokonce i překvapivě tiše. Díky filtru pevných částic hned za turbodmychadlem bezproblémově zvládá i jeho regeneraci. | Svět motorů
Do roku 2011 byla zadní část sedaček z černého plechu, náchylného na poškrábání. | Svět motorů
Od zmíněného data výrobce přešel na obvyklejší koberec. | Svět motorů
Zavazadelník nemá žádný fyzický zámek a otevírá se pouze elektricky. Pokud se zlámou vodiče mezi karoserií a dveřmi, dovnitř se normálně nedostanete. | Svět motorů
Zavazadelník nemá žádný fyzický zámek a otevírá se pouze elektricky. Pokud se zlámou vodiče mezi karoserií a dveřmi, dovnitř se normálně nedostanete. | Svět motorů
Jako alternativní automatická převodovka bylo nabízeno ústrojí Fiat C635 TCT s dvojicí suchých spojek. Řadí rychle, plynule a skoro nezlobí. | Svět motorů
Na zadní sedačky se samozřejmě dostáváte po sklopení předních. | Svět motorů
Než zatáhnete za odjišťovací páku, zatlačte opěradlo dozadu, aby se uvolnila západka. Jinak přetrhnete lanovody. | Svět motorů
Pokud ve voze uvidíte tuto věc, máte jistotu, že bezdrátové handsfree či audiostreaming z mobilního zařízení budou zlobit. Od roku 2014 výrobce nešťastné Blue&Me nahrazoval novým systémem U-Connect. | Svět motorů
Zajímavostí modelu je volič jízdních režimů DNA – Dynamic, Normal, All Weather. Jen v některých případech však spolupracuje s adaptivními tlumiči. | Svět motorů
Pokud něco na přední nápravě klepe, bývá to příčný stabilizátor. Jeho výměna je bohužel náročná, neboť uložení jsou nedílnou součástí. Musí se tak svěsit nápravnice a jít celý ven. | Svět motorů
Ke správnému nastavení rozvodového kola vůči vačkové hřídeli u motoru 1.4 T-Jet je potřeba specifi cký přípravek, který skrz otvory po svíčkách změní přesnou pozici pístů. | Svět motorů
Jan Trněný, nezávislý specialista na vozy koncernu Fiat, ukazuje na čtyřpístkové brzdy coby jednu z největších výhod silnějších variant. Upozorňuje však, že kdo jim nevěnuje údržbu, může mít problém vytáhnout zajišťovací kolíky desek. | Svět motorů
Jan Trněný, nezávislý specialista na vozy koncernu Fiat, ukazuje na čtyřpístkové brzdy coby jednu z největších výhod silnějších variant. Upozorňuje však, že kdo jim nevěnuje údržbu, může mít problém vytáhnout zajišťovací kolíky desek. | Svět motorů
Hydraulická jednotka ovládání ventilů MultiAir se uvnitř vydře, zejména pokud neměníte dostatečně včas olej a nepoužíváte správný typ | Svět motorů
Slabinou modelu jsou staré převodovky M32, v nichž rychle vznikají vůle. Bohužel v bazaru nepoznáte, zda je tam ona, či už lepší C635. Jedinou jistotou je vrcholný model QV s výkonem 125 kW. | Svět motorů
Alfa Romeo MiTo QV | Svět motorů
Alfa Romeo MiTo QV | Svět motorů
Jan Trněný z Brna s vozem, o kterém říká, že je manželčin. Doma už měli modely MiTo tři. | Svět motorů
Alfa Romeo MiTo | Svět motorů
Sedačky mají na malý vůz příkladné rozměry. Kůže Poltrona Frau je jemná a příjemná na dotek, při koupi si však zkontrolujte, zda nechybí vyhřívání. | Svět motorů
Když selhalo stahování okna, padaly různé vtipy. Třeba že italské vozy se nekazí, ale pořád se na nich něco opravuje. | Svět motorů
Elektronicky regulovatelné tlumiče zlepšují jízdní vlastnosti. Když však zjistíte, že přední stojí 23 833 Kč a zadní 14 130 Kč za kus, budete hledat vůz bez nich. | Svět motorů
Karoserii koroze v podstatě nenapadá. Horší to je s výfukem a jeho držáky, naštěstí nejde o drahé díly. | Svět motorů
Dodatečnou ochranu aspoň voskem na podvozky by zasloužily též díly náprav a podmotorový rám. | Svět motorů
Originálně má edice Maserati nápisy na prazích či panelu klimatizace. Znak na zadní sloupek doplnil předchozí majitel. | Svět motorů

Fabia Junior z roku 2004 je na prodej za půl milionu. Víme důvod

TVR Cerbera Speed 12 je k mání! Britská bestie vznikla v jediném exempláři

Další oživení slavného jména? Ford Capri by se mohl vrátit

Víte, čím jezdí John Cena? Jeho volba možná překvapí, ale dává smysl

Britové ukazují vizi malých elektrovozů do přelidněných měst

Nový Espace oficiálně: Sok Kodiaqu má na vrcholu tříválec a 7 míst