Ojetý Lexus GS IV: BMW, mercedes, nebo zázrak?

30/68
Přehled fotografií
Zavřít
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zmodernizované provedení od roku 2015
    Zmodernizované provedení od roku 2015| Zdroj: acz
  • Lexus GS vyráběný od roku 2012
    Lexus GS vyráběný od roku 2012| Zdroj: Svět motorů
  • Se čtvrtou generací Lexus překvapivě opustil dotykový displej a přešel na Remote Control – systém podobný touch-padu či myši. Dnes je i ten beznadějně zastaralý.
    Se čtvrtou generací Lexus překvapivě opustil dotykový displej a přešel na Remote Control – systém podobný touch-padu či myši. Dnes je i ten beznadějně zastaralý.| Zdroj: Svět motorů
  • Lexus GS
    Lexus GS| Zdroj: acz
  • Hybridní motorizace 450h postavená na základě 3,5litrového šestiválce byla nejprodávanější. Z 202 v ČR prodaných kusů bylo takových celých 128.
    Hybridní motorizace 450h postavená na základě 3,5litrového šestiválce byla nejprodávanější. Z 202 v ČR prodaných kusů bylo takových celých 128.| Zdroj: Svět motorů
  • Estetický stav interiéru velmi záleží na používání. Někdy je po 300 000 km jako nový, například ramenatí ruští podnikatelé jezdící po městě jej dokážou zlikvidovat za 100 000 km.
    Estetický stav interiéru velmi záleží na používání. Někdy je po 300 000 km jako nový, například ramenatí ruští podnikatelé jezdící po městě jej dokážou zlikvidovat za 100 000 km.| Zdroj: Svět motorů
  • Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.
    Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.| Zdroj: acz
  • Výbavy byly tři: Comfort, F-Sport a Luxury. Nejpoptávanější je ta prostřední, protože obsahuje například i větší brzdy.
    Výbavy byly tři: Comfort, F-Sport a Luxury. Nejpoptávanější je ta prostřední, protože obsahuje například i větší brzdy.| Zdroj: acz
  • Verze s pohonem všech kol byla určena především pro Rusko. V Čechách se takových lexusů prodalo jen devatenáct.
    Verze s pohonem všech kol byla určena především pro Rusko. V Čechách se takových lexusů prodalo jen devatenáct.| Zdroj: Svět motorů
  • Když má lexus najeto 155 000 km, je to sotva zajeté auto. Zcela bezvadně fungují i kusy se 400 000 a více kilometry.
    Když má lexus najeto 155 000 km, je to sotva zajeté auto. Zcela bezvadně fungují i kusy se 400 000 a více kilometry.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Palubní menu v displeji ovládaném joystickem není zrovna přehledné.
    Palubní menu v displeji ovládaném joystickem není zrovna přehledné.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Přední sedačky jsou nastavitelné v šestnácti směrech. Verze Luxury může mít ještě lepší s osmnácti možnostmi nastavení. Výsuvný sedák je standardem verze F-Sport.
    Přední sedačky jsou nastavitelné v šestnácti směrech. Verze Luxury může mít ještě lepší s osmnácti možnostmi nastavení. Výsuvný sedák je standardem verze F-Sport.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Naštěstí na všechny důležité věci jsou ve voze stále tlačítka.
    Naštěstí na všechny důležité věci jsou ve voze stále tlačítka.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.
    Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Každých pět let se musí vyměnit kapalina v systému elektrických komponent, jinak si zaděláte na drahé závady
    Každých pět let se musí vyměnit kapalina v systému elektrických komponent, jinak si zaděláte na drahé závady| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Zrezlý diferenciál je vlastně dobrá zpráva. Znamená to, že z něj vůbec neuniká olej. U osmiletého auta naprostá vzácnost.
    Zrezlý diferenciál je vlastně dobrá zpráva. Znamená to, že z něj vůbec neuniká olej. U osmiletého auta naprostá vzácnost.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Kdyby se pokazila jednotka elektrického řízení zadní nápravy, stála by drakonických 323 714 Kč
    Kdyby se pokazila jednotka elektrického řízení zadní nápravy, stála by drakonických 323 714 Kč| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Při pravidelném servisu to chce mazat čepy plovoucích brzdičů, jinak se ozývá pískání
    Při pravidelném servisu to chce mazat čepy plovoucích brzdičů, jinak se ozývá pískání| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Občas na přední nápravě praskne manžeta kulového čepu. Žádné lisování, na dvou šroubech snadno vyměníte celý držák.
    Občas na přední nápravě praskne manžeta kulového čepu. Žádné lisování, na dvou šroubech snadno vyměníte celý držák.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Když jednou za čas odejde sonda lambda, je výměna náročná. Její konektor se totiž nachází v interiéru.
    Když jednou za čas odejde sonda lambda, je výměna náročná. Její konektor se totiž nachází v interiéru.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Silentbloky předních ramen jsou velmi tvrdé a jejich vlastnosti se s najetými kilometry nemění
    Silentbloky předních ramen jsou velmi tvrdé a jejich vlastnosti se s najetými kilometry nemění| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lukáš Burian měří stav trakční baterie. Vyrovnaná napětí jednotlivých článků a jejich stejnoměrná reakce na zátěž znamenají, že jí ani po osmi letech provozu nic není.
    Lukáš Burian měří stav trakční baterie. Vyrovnaná napětí jednotlivých článků a jejich stejnoměrná reakce na zátěž znamenají, že jí ani po osmi letech provozu nic není.| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
  • Lexus GS 450h F-Sport
    Lexus GS 450h F-Sport| Zdroj: Svět motorů/Martin Vaculík
Lexus GS 450h F-Sport
Zmodernizované provedení od roku 2015
Lexus GS vyráběný od roku 2012
Se čtvrtou generací Lexus překvapivě opustil dotykový displej a přešel na Remote Control – systém podobný touch-padu či myši. Dnes je i ten beznadějně zastaralý.
Lexus GS
Hybridní motorizace 450h postavená na základě 3,5litrového šestiválce byla nejprodávanější. Z 202 v ČR prodaných kusů bylo takových celých 128.
Estetický stav interiéru velmi záleží na používání. Někdy je po 300 000 km jako nový, například ramenatí ruští podnikatelé jezdící po městě jej dokážou zlikvidovat za 100 000 km.
Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.
Výbavy byly tři: Comfort, F-Sport a Luxury. Nejpoptávanější je ta prostřední, protože obsahuje například i větší brzdy.
Verze s pohonem všech kol byla určena především pro Rusko. V Čechách se takových lexusů prodalo jen devatenáct.
Když má lexus najeto 155 000 km, je to sotva zajeté auto. Zcela bezvadně fungují i kusy se 400 000 a více kilometry.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Palubní menu v displeji ovládaném joystickem není zrovna přehledné.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Přední sedačky jsou nastavitelné v šestnácti směrech. Verze Luxury může mít ještě lepší s osmnácti možnostmi nastavení. Výsuvný sedák je standardem verze F-Sport.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Naštěstí na všechny důležité věci jsou ve voze stále tlačítka.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Od roku 2015 byla nová trojitá světla LED standardem. Do té doby šlo o věc specifikace. Účinnost i těch starších je slušná, nesmějí však mít od špatných kartáčových myček poškrábaná krycí skla.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Každých pět let se musí vyměnit kapalina v systému elektrických komponent, jinak si zaděláte na drahé závady
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Zrezlý diferenciál je vlastně dobrá zpráva. Znamená to, že z něj vůbec neuniká olej. U osmiletého auta naprostá vzácnost.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Kdyby se pokazila jednotka elektrického řízení zadní nápravy, stála by drakonických 323 714 Kč
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Při pravidelném servisu to chce mazat čepy plovoucích brzdičů, jinak se ozývá pískání
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Občas na přední nápravě praskne manžeta kulového čepu. Žádné lisování, na dvou šroubech snadno vyměníte celý držák.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Když jednou za čas odejde sonda lambda, je výměna náročná. Její konektor se totiž nachází v interiéru.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Silentbloky předních ramen jsou velmi tvrdé a jejich vlastnosti se s najetými kilometry nemění
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lukáš Burian měří stav trakční baterie. Vyrovnaná napětí jednotlivých článků a jejich stejnoměrná reakce na zátěž znamenají, že jí ani po osmi letech provozu nic není.
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport
Lexus GS 450h F-Sport